PDA

View Full Version : Merce4ever`s G prosjekt

merce4ever
01-23-2009, 14:54
Har kjøpt meg en 84 mod Gelendewagen.
Fått montert hevefjærer å 35".
Fått i 617a turbomotor nu denna uka.

Rossi
01-23-2009, 14:56
Velkommen til Pirate4x4 Merce4ever:smile:

Regner med der er en god del deler fra Håkøybotten på den der:wink_animate:

Bra bil! Noen flere planer videre?

merce4ever
01-23-2009, 15:05
Ja du kjenner kansje igjen felgene:)
Ellers e ser ikke så mykje fra den kanten på denna bilen.
Har en bil tel så der nokk blir en god del håkøy på.
Ja der e nu ennu en god del planer på gang, kommer litt ann på ka mercemann der oppe får godkjent på sin.
Ska ikke ha det sånn att han ska kjør om meg...

merce4ever
01-23-2009, 15:17
Her e jaggu noen medhjelpere med på bildan og:laughing:

merce4ever
01-23-2009, 15:20
Ute å leka litt med en kadett i morrest.

Rossi
01-23-2009, 15:23
Har hørt snakk om den andre prosjektbilen din ja, begynner å bli brukbart rustfri eller?
Mercemann får godkjent ja, det BT-møtet idag gikk vel i vasken såvidt jeg forsto det?

Instillingen din høres kjent ut den å......hm......i Håkøybotten er det jeg har hørt lignende tanker fra før bare det att der er det ikke snakk om litt mere gass når det ikke funker. Der er det FULL gass som gjelder:laughing:

Blir bra med enda et skikkelig prosjekt man kan følge med på her!

merce4ever
01-23-2009, 15:30
Har hørt snakk om den andre prosjektbilen din ja, begynner å bli brukbart rustfri eller?
Mercemann får godkjent ja, det BT-møtet idag gikk vel i vasken såvidt jeg forsto det?

Instillingen din høres kjent ut den å......hm......i Håkøybotten er det jeg har hørt lignende tanker fra før bare det att der er det ikke snakk om litt mere gass når det ikke funker. Der er det FULL gass som gjelder:laughing:

Blir bra med enda et skikkelig prosjekt man kan følge med på her!

Ska nu prøv å legg ut litt bilder etter vert.
Har kjørt lite offroad så det e vel einaste måten å lær på,bryt sunn å reparer igjen..
Har kjørt meg fast en gang tel nu i år og det hva såpass at jeg nesten mått rekvider helikopter:smokin:

Rossi
01-23-2009, 15:36
Ska nu prøv å legg ut litt bilder etter vert.
Har kjørt lite offroad så det e vel einaste måten å lær på,bryt sunn å reparer igjen..
Har kjørt meg fast en gang tel nu i år og det hva såpass at jeg nesten mått rekvider helikopter:smokin:

Dele dokker to Lihaugan en sjel eller:laughing::laughing::laughing:

merce4ever
01-23-2009, 15:36
Min andre prosjektbil og motoren til den:smile:

merce4ever
01-23-2009, 15:42
Dele dokker to Lihaugan en sjel eller:laughing::laughing::laughing:

Kansje vi har hatt en litt for dårlig barndom...:smile:

Rossi
01-23-2009, 15:47
Herje fritt er en bra barndom, eller kanskje dokker ikke har fått herja i det hele tatt? Det kan forklare en del ting...........

BTW: OM603 du har stående til den andre Go-wogna?

BTW2: Synes hjulene du har liggende til det andre prosjektet ditt ser litt små ut......... hvis det er dem som ligger på det øverste bildet:wink_animate:

merce4ever
01-23-2009, 16:02
Herje fritt er en bra barndom, eller kanskje dokker ikke har fått herja i det hele tatt? Det kan forklare en del ting...........

BTW: OM603 du har stående til den andre Go-wogna?

BTW2: Synes hjulene du har liggende til det andre prosjektet ditt ser litt små ut......... hvis det er dem som ligger på det øverste bildet:wink_animate:

Ja fra en 124. Har ikke bestemt meg ennu ka som ska bli kun en leke ennu men en av di blir det, her e nesten ikke rust i den svarte heller, kun litt under venstre baklys.
Hadde nu tenkt meg noen kraftige ballonga på det som ska bli leketøyet....
Har bestillt en masse snadder men e usikker ennu på hva som skal hvor å hvorfor:( Men det må vel komme etter kvært:laughing:nu e jeg glad det e helg:beer:Ps di småe dekkan e til ett annet leketøy som ska tål myr bedre enn bila.:eyemouth:

Rossi
01-23-2009, 16:53
Ps di småe dekkan e til ett annet leketøy som ska tål myr bedre enn bila.:eyemouth:

Gjetter på like mange hjul som G:ene dine har tilsammen:smile:

mercemann
01-23-2009, 17:05
Min kjære bror... Du har ikkje nokka stt-dritt.:shaking: Du har en ekte turbomotor. Ellers så ser biln din vældi bra ut. Litt små hjul kansje?:smokin:

hiluxturbo
01-23-2009, 17:42
Min kjære bror... Du har ikkje nokka stt-dritt.:shaking: Du har en ekte turbomotor. Ellers så ser biln din vældi bra ut. Litt små hjul kansje?:smokin:

men han har nu motor så han kain drive runt hjulan med heheheThefingerThefingerThefinger

Rossi
01-23-2009, 22:58
men han har nu motor så han kain drive runt hjulan med heheheThefingerThefingerThefinger

Hahahaha:laughing:

Trur forresten di der Lihaug-G-uttan er en sorts experiment fra 2:e verdenskrig. Umulig att to stykker er så identiske bortsett fra att den ene har tak over sin garasje.......

merce4ever
01-24-2009, 14:16

Ja det med hjul får kom etter kvært,
e jo bære nåkka rask som lå i ei krå i garasjen.:smokin:

merce4ever
01-24-2009, 14:22
Hahahaha:laughing:

Trur forresten di der Lihaug-G-uttan er en sorts experiment fra 2:e verdenskrig. Umulig att to stykker er så identiske bortsett fra att den ene har tak over sin garasje.......

Den eine bygd garasjen først å fyldt den med masse rart:smokin:, den andre fyll gårsplassen med masse rart, å når den blir full så får han bygg garasjen over...