PDA

View Full Version : Medlemsmøte februar - KJØRETREFF februar?

toresailor
01-26-2009, 15:46
Hei igjen folkens!

Nå er det tid for medlemsmøte igjen. Første onsdag i februar er vel den 4, så vi tar da medlemsmøte på Dag's i Tvedestrand kl 1900

Håper så mange som mulig kan møte opp.

Tore Hansen
01-28-2009, 17:37
- jeg kommer vettu..:beer:

Tommy
01-28-2009, 18:17
Vi kommer...

Tore Hansen
01-28-2009, 20:36
Vi kommer...

kom med EU-godkjent bil da,Tommy,så ikke onkel tar skiltene IGJEN,heheThefingerThefingerThefinger

toresailor
01-29-2009, 07:50
Vi har flere ting som gjerne må taes opp på dette møtet.

Vi skulle gjerne ha snakket litt om kjøring på Saltrød/Haugereid. Jeg og mange med meg ønsker å kunne kjøre litt på dette feltet igjen, og vi må se hva som må gjøres for å kunne bruke feltet igjen. Har fått høre fra flere at det må utbedres litt på veien inn til feltet, og vi må se litt på dette med parkering. Håper vi kan få noen innspill på dette på møtet.:smokin:

Tore Hansen
01-29-2009, 15:44
- supersvein er resursperson for AOK,håper han har mulighet til å komme:smile::smile:

nico
01-29-2009, 20:26
Jeg tror den diskusjonen om feltet på Haugereid er veldig viktig å få i gang. Jeg mener det burde være fullt mulig å ha sosiale fritreff der nede som alle kan ha mye glede av.Sånn jeg føler det nå er at det murrer litt innad i klubben når det gjelder det temaet der.

toresailor
01-30-2009, 20:25
Det som har vært tema for diskusjonene har vel ikke vært fritreff, men å arrangere NC eller SC.. Jeg håper det skal la seg gjøre å arrangere mere enn fritreff på feltet, men da må det kansje gjøres noe. Hva som må/kan gjøres er vel det som må være tema når vi skal snakke om det.

Håper på en konstruktiv diskusjon om dette på medlemsmøte.:smokin:

toresailor
02-03-2009, 16:12
Bare for å gjøre det helt klart når det gjelder Haugereid, så er det meninga vi skal prøve å finne ut hva som må gjøres der for å holde treff der igjen,ikke om vi skal bruke det, og vi trenger derfor noen som kan være med å hjelpe med dette. Prøve å fordele litt oppgaver o.l. Jeg vil prøve å ta en tur til Haugereid imorra for å kikke litt, kansje ta noen bilder.. Skal se hva jeg får til.:smokin:

supersvein
02-03-2009, 21:40
- supersvein er resursperson for AOK,håper han har mulighet til å komme:smile::smile:

River du i en halvliter Tore??

..jeg prøver å komme ja.

toresailor
02-04-2009, 21:54
Da var medlemsmøtet over. Det kom 15 medlemmer idag, et godt oppmøte syns jeg.

vi fikk gått igjennom litt ang. kommende sesong.

Ang fri-kjøring til søndag var det ikke mange entusiastisk ansikter å se. Men er det noen her som ikke fikk vært på medlemsmøtet idag som kunne tenke seg å kjøre litt til søndag, så gi gjerne beskjed.

Noen antydet Haugereid?

Skjalg
02-04-2009, 22:03
Medlemsmøtet ble avholdt ikveld etter følgende agenda:
Noen av punktene førte til en god diskusjon.
35313

vegard1
02-05-2009, 16:49
det hadde vært morro å kjøre litt, hvordan er det i øvre Gjerstad nå angående kjøring, kunne vært morro å kjøre der au:smile: