PDA

View Full Version : Jamboree og Gjerstad-Sladden

Tommy
01-28-2009, 15:12
Dette er to arrangement jeg styrer "litt" med i år... og jeg lurte på hvordan stemningen er blant formula folket for å komme ned å kjøre Speed Trial i Gjerstad (Rundbane)

Sladden har hatt dette i 2 år uten de store deltagerantallet.. dette er et forholdsvis dyrt og tungt arrangement og vi føler at om folk ikke har tenkt å kjøre disse så er det ingen vits å ha de med men erstatte det med noe annet i steden.. vanlig formula er uaktuelt for oss desverre da vi ikke har sandtak til dette...

kom med innspill..

Tommy
01-29-2009, 16:58
ingen??

truls t
01-29-2009, 17:41
det er jo dritmorro å se på da..

Tore Hansen
01-29-2009, 18:38
- ikke sikkert formula folket er som oss og sitter på nettet hele tidenThefingerThefingerThefinger
- et annet forslag til konkuranse på sladden er jo f.eks. drag race,hadde vært gøy å se om noen trialbiler hadde fulgt formulabilene på rett strekke?(tviler på det,menThefinger)
ev. drag mellom formula og trial-bikes,atv osv,osv.. eller høres det kjedelig ut?

Thunderbolt
01-29-2009, 19:09
Sladden er moro det, men greia er at etter siste race så blir det gjerne litt sånn at man reiser nedover hvis bilen er OK, det er litt penger igjen, været er bra, osv.....

Jeg har planer om å kjøre mest mulig denne sesongen så både sladden og monster race i ED står på planen.

iris
01-29-2009, 19:58
- ikke sikkert formula folket er som oss og sitter på nettet hele tidenThefingerThefingerThefinger
- et annet forslag til konkuranse på sladden er jo f.eks. drag race,hadde vært gøy å se om noen trialbiler hadde fulgt formulabilene på rett strekke?(tviler på det,menThefinger)
ev. drag mellom formula og trial-bikes,atv osv,osv.. eller høres det kjedelig ut?

drag race hadde våre kanon kult. :laughing:

Tommy
01-29-2009, 20:06
Drag er tidligere testet og det er er bare gjort en gang for å si det sånn....

John
01-30-2009, 07:53
Regner med at vi kommer både til Jamboreen og Sladden.

truls t
01-30-2009, 15:03
for mange år siden på rugslands banen i birkenes så hadde de paralell bane med tilnerma like baner.. ikke altid att de bilene som så værst ut vant da.. men det var mange som gikk hjemm med noen fine uttrykk i trynet og vonde drømmer for familiebilene.. det er sikkert 18 år siden..

Tommy
01-30-2009, 18:35
Det var Monster race Truls... foregår fortsatt i liten skal, men heftigere enn noensinne sies det etter fjorårets løp i Ed i Sverige...

Panzerwagen
02-02-2009, 19:54
Hei Tommy..
Om Sladden fremdeles går første helgen i november har jeg fremdeles for mange frosne minner desverre :( Ellers skulle vi gjerne tatt turen og tømt gearkassa og latt hjullagerene gått varme..:smokin: