PDA

View Full Version : Dorkere Til Eurotrial ?!?!!! JA.

Geir
02-02-2009, 12:44
Spenningen er allerede til å ta og føle på ....
hva skjer ?
hvordan ender dette ?
hva med våre venner ?
hva med ... ?
er tyskerene klare for en invasjon ?

Chevy-Sheriff
02-02-2009, 13:33
hva skjer ?
hvordan ender dette ?
hva med våre venner ?
hva med ... ?
er tyskerene klare for en invasjon ?

Jeg skal dit - i spiritistisk ......:ghost:

Geir
02-02-2009, 13:49
akk o've din Sheriff - at dette skulle bære hen dypt inn i den okkulte verden hadde vel ingen noen aning om'

med deg på laget kan ingen andre enn en Dorker stå på gjeveste pallplass under ET Jermanii 2009 !

jan terje
02-02-2009, 14:48
Dere har glemt å rangere tråden, men jeg fikser det jeg vettdu.

Chevy-Sheriff
02-02-2009, 14:53
Dere har glemt å rangere tråden, men jeg fikser det jeg vettdu.

bare 3-stjernes.....:question:

jan terje
02-02-2009, 15:23
bare 3-stjernes.....:question:

HVA???????????
HVEM HAR GITT TRÅDEN 1 STJERNE????

jan terje
02-02-2009, 15:26
hva skjer ? ROSETTA PREPARERES FOR EUROTRIAL.
hvordan ender dette ? SANSYNLIGVIS MED ATT HUN IKKE DELTAR.
hva med våre venner ? HAR VI NOEN?
hva med ... ? MATEN.
er tyskerene klare for en invasjon ? DET ER DE, MEN ER DE KLARE FOR ROSETTA?

Håper dette er litt oppklarende nå i den tidlige planleggingsfasen.

jan terje
02-02-2009, 15:27
Sjeriff, kan du stille som DORKs landslags sjef?

jan terje
02-02-2009, 15:54
DORK er i ferd med å få de siste brikker på plass for deltakelse i årets Euro Trial.
Intens granskning av DORKs mange potente reserbiler er gjennomført og valget falt til slutt på Rosetta pga. att den er xtra potent med sin nesten insprøytede motor.
Men selvsagt er ikke dette ett en manns show. Det er klart att selv en fører av mitt kaliber er totalt avhengig av både gode sponsorer og ikke minst ett ordentlig team.

Vier og MadMax har jobbet siden november med å få sponsorer på plass.
Vi får med oss 3 små esker med gele- pulver fra Freia. Det jobbes nå opp i mot ett par av de største leverandørene på flaskevann for å få resten av ingrediensene på plass.
Vi krysser fingrene men regner med att Vier og MadMax har full kontroll på dette.

Sjeriffen er landslags sjef for DORK. Men vi har tittler til dere alle.

Sikkerhets sjef blir i år ingen ringere enn Noclass. Ja dere leser riktig. Med seg på laget er han utfordret til å plukke ut 13 andre DORKer. Grunnen er att vi skal kjøre for Botswana, og det kan bli uroligheter i leiren siden både de urolige Tutsiene og ikke minst stakkarne på Forgasserstripens landslag i år skal dele leir med oss pga. det nye innskjerpede regelverket.

REISEN:
Siden alle vil være med må det dessverre bli en loddtrekning som legges til grunn for hvem som skal få sitte forran med buss sjåføren, dSverre, og fortelle dårlige vitser samt lede ann på alle de morsomme allsangene som vi skal trykke opp i vårt program.

OBS! OBS!
Om du ikke finner ditt navn på denne foreløpige listen må du skrive ett kort og konsist innlegg om hva du kan bidra med til turen.

Toro
02-02-2009, 16:03
finner ikke mitt navn her JT:shaking: betyr det at den lille trøndern ikke får plass i bussen???er det ikke en jobb som passer for meg??:(

Geir
02-02-2009, 16:30
Jeg ønsker å være din bror under ET 2009
- eller er den stillingen fullsatt allerede ?

Tore Hansen
02-02-2009, 16:34
finner ikke mitt navn her JT:shaking: betyr det at den lille trøndern ikke får plass i bussen???er det ikke en jobb som passer for meg??:(

Toro,du har jobben din i avtaren du.. alle som vinner i ET fra dork,kan få lov til å kysse på deg.. det er på en måte Toro som ER premien i ET,heheThefingerThefinger

jan terje
02-02-2009, 17:10

Selvsagt er du med Toro. Du er nemlig ansvarlig for att Rosetta passerer teknisk kontroll. Ekstra viktig ettersom ET komiteen har strammet inn på dette med lys i hanskerom og rygge lys.
I tillegg er du tiltenkt en rolle i DORKs PR gruppe.
PR gruppen reiser ned 3 uker i forveien og forbereder Tyskerne på Rosetta.

jan terje
02-02-2009, 17:14
Legger ut en kvalifiserings liste til co pilot stolen under ET, sjekk første innlegg dere. Vi snakkes.

jan terje
02-02-2009, 17:16
Legger ut en kvalifiserings liste til co pilot stolen under ET, sjekk første innlegg dere. Vi snakkes.

Den kommer i egen tråd, det var alt avstemning i denne tråden.

Toro
02-02-2009, 19:30
Toro,du har jobben din i avtaren du.. alle som vinner i ET fra dork,kan få lov til å kysse på deg.. det er på en måte Toro som ER premien i ET,heheThefingerThefinger

det er litt av en førsteprmie!!! sjangsen er vell stor for at flere melder sin inntresse fra dork når de ser premien som vanker....

Selvsagt er du med Toro. Du er nemlig ansvarlig for att Rosetta passerer teknisk kontroll. Ekstra viktig ettersom ET komiteen har strammet inn på dette med lys i hanskerom og rygge lys.
I tillegg er du tiltenkt en rolle i DORKs PR gruppe.
PR gruppen reiser ned 3 uker i forveien og forbereder Tyskerne på Rosetta.

det er med stor ære jeg tar det tekniske arbeidet!! skall finlese det reglene ned til minste detalje!! skall finne alle smuthullene som finns, for å få fortrinn i forhold til de andre "konkurentene"...tror pål sin bil blir stilt i skyggen under ET!! PR gruppen er jeg litt skeptisk til....3 uker i tyskland "alene" (les=uten kjærringa) betyr 3 uker på reperbanen men pils i den ene handa og en jaeger i den andre...for å ikke snakke om hva som er på den tredje!!!! så der må jeg ha støtte fra en stødig fyr som kan holde meg i øra!! har hørt at Tore "proto drikker aldri" Hansen er en mann man kan stole på under slike forhold!!

Blesvik
02-02-2009, 19:48
Må minne om at Dorkenes æresmedlem #1 er regjerende Europamester og stiller selvsagt til start i tyskland. Klaus Diise's kone skal være cheerleader.
http://www.pirate4x4.no/forum/attachment.php?attachmentid=20606&d=1210360912

jan terje
02-02-2009, 19:50
Ja, 2 biler fra DORK. Men bare en kan vinne........

Geir
02-03-2009, 07:14
med tanke på hvordan dette utvikler seg , er jeg redd dette noen lange mnd før selve løpet.
- så mange tanker...en Dorker som ET ? ...
mange våkne netter foran meg her nå

jan terje
02-03-2009, 07:25
med tanke på hvordan dette utvikler seg , er jeg redd dette noen lange mnd før selve løpet.
- så mange tanker...en Dorker som ET ? ...
mange våkne netter foran meg her nå

Blir mer og mer overbevist om att dette er ett riktig mål for DORK i år.

Geir
02-03-2009, 07:48
Blir mer og mer overbevist om att dette er ett riktig mål for DORK i år.

Du kan så si JT - Dorkere har jo herjet ET tidligere.
Jeg ser nå at Pål Blesvik har endret signaturen sin igjen og virker som han går inn for a forsvare Dork han og.

Men jeg har stor tro på at du i Rosetta kommer til å skrive historie i ET 2009 uansett!

Chevy-Sheriff
02-03-2009, 10:17
Som landslagssjef vil jeg kreve knallhard trening fra utøverne.

Dagens økt:

1. Pugg alle metriske gjengestørrelser fra 4 -10 mm

2. Øv deg på å bestille en øl - på tysk selvsagt

3. smør opp dine lederhosen med lederhosen-olje

Jan
02-03-2009, 10:31
Glem ikke å øve på å spise wurst og sauerkraut.

Geir
02-03-2009, 11:40
Im Wechselschimmer ihrer zarten Seiten,

Die taugebrochnen Strahlen schmeichelnd gleiten

Hinein zu ihm, von Geisterhauch umflossen.

*

Mich dünkt, in Schlummer waren hingegossen

Die reinen Glieder, durch des Dufts Verbreiten

Und durch der Biene Summen, die zuzeiten

Vorüberstreift an zitternden Geschossen.

*

Doch da beginnt mit einemmal zu schwellen

Der Blume Kelch! Ins Freie nun gehoben,

Erkenn ich ihn im Tagesglanz, dem hellen.

*

Es ist mein Auge vor ihm zugesunken,

Der mich so seltsam mit dem Blick umwoben,

In seinem Lichte lieg ich traume-trunken.

Chevy-Sheriff
02-03-2009, 20:08
Husk å se filmen: Helga - der schøne lederhose fersvinnen