PDA

View Full Version : Musikk anmelder

Mad Max
02-05-2009, 06:09
Som kjent så tok jeg med vår venn Shevy Sheriff (legg merke til S'n) på en Motorhead konsert 14 desember, jeg så at hans rocke bein tidlig i konserten tok tak i hele kroppen hans og han lot seg ivrig rive med..
(men sant skal vel sies når jeg sier at han skal være glad dommer panelet i skal vi danse ikke så dette, på lik linje som at Alex skal være glad for at Tor Milde ikke hører han synge)

Men nå har Sheriffen virkelig fått iveren i seg og vil i morgen overvære en konsert med Vassendgutane, dette er ett band Sheriffen gjerne ville ha vært roadie for...

Sheriffen vill i all framtid legge in en fyldig repostasje fra alle gode konserter han er på her på NYE DORK...

FØLG MED!!

Amund
02-05-2009, 08:29
Jeg og Kenth har faktisk covra et lite sett med Vassendgutane, med fattern hans som vokalist, han har nemlig rektig dialekt. Dette var i 50-årsdagen hans, så dette er noe dere kan spare til de neste 10 åra gutter! :smokin:

Geir
02-05-2009, 12:13
jeg mener en anmeldelse av Vasseng greiene burde gå under 'off topic' tråden da dette ikke kan beskrives som musikk....heller en unnskyldning for å gå på fest :beer:

Jan
02-05-2009, 12:58
Helt enig med Geir her:smokin:

Vier
02-05-2009, 13:29
Alltid større fare for allsang på en fest med Vassendgutane på spilleren enn Motorhead. Men det har ikke nødvendigvis noe med musikkvaliteten å gjøre... :laughing:

Jan
02-05-2009, 13:58
Ace of Spades som allsang er helt vanlig

Chevy-Sheriff
02-05-2009, 14:13
Ace of Spades som allsang er helt vanlig

Det er helt korrekt.

Under den overnvnte Motrhead konserten, er jeg glad MadMax holdt oss i skinnet. For å ende som groopie hos Lemmie backstage kunne blitt temmelig skummelt.......Thefinger

MadMax koriograferte våre dansetrinn, holdt takten, og rettledet oss i teksten hvis vi falt ut. Det hele var en vakker opplevelse, verdig ett opptrinn i Skal vi Danse og Idol.......Thefinger

Utpå søndagen regner jeg med en fyldig reportasje fra Vassendgutene - nå må jeg se å få kjøpt en Granada 2,8 Ghia.......:smokin:

Vier
02-05-2009, 19:56
Godt å se at dere hadde en vakker opplevelse. Jeg kan nok bare drømme om å få oppleve noe slikt :smile:

Jan
02-05-2009, 20:14
http://www.youtube.com/watch?v=q4wMn21DePs Personlig så foretrekkeer jeg Back at the funny farm. Gynger godt i både stemmebånd å dansefoten da

Chevy-Sheriff
02-06-2009, 18:54
Nå er det logget inn på hotel, og den første øl'en er konsumert

hører dere ikke mer fra meg ikveld, har det vært vellykket konsertThefinger

Mad Max
02-06-2009, 19:50
:beer: Cheers darling :beer:

Chevy-Sheriff
02-07-2009, 17:26
Terningkast 6

Dette er en rytmisk cowboy cowgirl opplevelse av det helt store.

Allsang, boots, hatter, buckels og ØL!

Dørene på Rockefeller åpnet kl 21 og vi var på plass i god tid.
Allerede da var allsangen og vifting med hattene i god gang.

Granada, og Reidar med ny gjødselspreidar og ungkar m dobbeltseng var noen av slagerne i køen på vei inn Rockefeller.
Her var det selve publikum som var oppvarmingsbandet

Vel inne ble det god tid til å fylle kroppen med flytende væske (les:ØL), for vi viste det skulle hoppes og danses og synges i snart to timer.......
Da gjelder det å stille godt forbredt :beer:

Vassendgutane kom på scenen ca halv elleve (tror jeg).....mistet vel egentlig tid og rom perspektivet, men hvem trenger klokke.....:grinpimp:
Jeg sier som Eilert Skaugbjønn: er det lyst er det dag, og maurtua er på sørsia. Da er kaffin klar

Gutane leverte varene, som Vier ville sagt.
Synd ikke MadMax var der å kunne korrigert rytmen litt. Jeg var i utakt med hoppingen og veivingen med armene en del ganger, desverre Thefinger

Alt i alt en strålende aften :beer: :grinpimp: :beer:

Her er en liten smakebit jeg tok med mitt ultramoderne mobilkamera. Skulle kvaliteten være dårlig, er det nok din PC som må oppgraderes til Windows Vassend

wI0hO0Ch-7A

Chevy-Sheriff
02-09-2009, 10:54
dedikert til single Dorker...... :grinpimp:

1BtswSdtNsg

Jan
02-09-2009, 11:03
PHUUUU, glad jeg ikke er singel lenger:D

Geir
05-26-2011, 09:38
her håper jeg det blir en ny update etter årets Motorhead konsert MM!

Jan
05-26-2011, 12:14
For INFO
http://www.billettservice.no/event/MOTORHEAD-billetter/OSS0512

Mad Max
05-26-2011, 13:30
Ja det må vi prøve å få til, men vi kan vel ta en liten oppvarming..
En liten "tribute to my self"

T9ndbPUSYDQ

Mad Max
10-13-2011, 16:05
Da begynner det å nærme seg konsert igjen og jeg går ut i fra at min gode venn Lørenskogen i år igjen blir med på denne begivenheten..

upbGSTHQf1g&feature=related

Mad Max
10-14-2011, 16:11
Får ta en liten en for tvilerene også.... Herrens veier er uransakelige..

7vRTM_l-qb0