PDA

View Full Version : Stor 20000 Konkuranse!!!!!!!!!

jan terje
02-19-2009, 19:36
I forbindelse med att Pirates tråd nummer 20000 havnet (selvsagt) på det svert populære DORK forumet vil DORK i sammarbeide med Pirate4x4 arrangere en flott konkuranse!!!!!

Selvsagt blir det en foto/paint konkuranse!!!!

TEMA:

"OFFROAD & HENTESVEIS"

Legg bilde inn under her og en egen jury, Ove Anderson, velger ut det beste bildet!

AVGJØRES 1 APRIL!!!!!!
PREMIE: (håper det er greit for Tommy......) FRIBILETT TIL JAMBOREE!

iris
02-19-2009, 19:44
jeje ka e hentesveis. :smokin:

arctic
02-19-2009, 19:56
Hentesveis
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi
Gå til: navigasjon, søk

En variant av hentesveis ble patentert i USA i 1977[1]. Oppfinnelsen ble belønnet med Ig Nobelprisen i 2004.[2]Hentesveis refererer til en type frisyre som brukes av delvis skallete menn, som lar håret på en side av hodet vokse langt, og grer håret over det skallete området.

Frisyren er et fenomen som skaper stor interesse, bl.a. er det laget en en timers TV-dokumentar[3] om fenomenet, som også er sendt i NRK[4]. Frisyren er vanligvis forbundet med noe negativt, som et enkelt og litt hjelpeløst forsøk på å prøve å skjule delvis skallethet. En kjent bærer av frisyren er Donald Trump, og frisyren hans vekker konstant interesse i media, særlig i sladderpressen og i humoristisk sammenheng, for eksempel både i David Lettermans og Jay Lenos TV-show.[5] Trump har til og med inngått veddemål om frisyren sin[6].

[rediger] Referanser

arctic
02-19-2009, 20:19
:eyemouth:

Ove
02-20-2009, 22:05
Her er jeg målløs over den stormende mottagelsen konkurransen har fått , og skjønner at juryen får en vanskelig jobb med en slik overveldende deltagelse .

jan terje
02-20-2009, 22:08
Du kunne ikke, mens vi venter på alle bidragene, fortelle litt om hvordan juryen jobber og hva de legger mest vekt på? Høyre eller venstre hentesveis fx.?

Vier
02-20-2009, 22:09
Jeg har god tid :smile:
og jeg er rimelig sikker på at juryen har lov å delta også...

Chevy-Sheriff
02-20-2009, 22:27
Jurien må her hårfint gå til verks. Det blir som å kjøre for fort inn i en hårnålssving.

Og sist men ikke minst; det gjelder å ikke være hårsår......

:grinpimp: :grinpimp: :grinpimp: