PDA

View Full Version : JT Har du set denne her?

Palle
02-25-2009, 11:33
http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?p=9477080#post9477080

Den må da være gammel nok til, at indføre til Norge:idea::smile:

jan terje
02-25-2009, 13:26
Deilig vogn, men så var det denne finanskrisen da..................:pissed:

Vier
02-25-2009, 13:43
Apropos deilige vogner:

Og er det ikke herlig med Jeep dere? Med 4-literen hadde dette vært en fin modifisert-bil :eyemouth:

HER synes jeg du skal kontakte Palle. Han har funnet en '95 m/V8 rimelig i DK-det må da være noe for deg?

Kan dette være sant Palle? Billig Jeep i Danmark?

Palle
02-25-2009, 20:08
Apropos deilige vogner:

Kan dette være sant Palle? Billig Jeep i Danmark?

Det har lidt på sig ja.

Det er fordi at ved udførsel af Dk, kan du trække Registreringsafgiften tilbage.

Dette sammenholdt med "billige" biler i denne tid = jeep 5,2l V8 til noget under 10.000kr:smile:

Jeg skal tale med ham, sidst jeg talte med ham om det, holdte den syn(EU) endnu, hvilket er en betingelse for, at man kan få afgiften tilbage.

Men hvor kommer dejlige vogne ind i billedet?ThefingerThefinger

jan terje
02-25-2009, 20:44
Men hvor kommer dejlige vogne ind i billedet?

Jeep er en deilig vogn for Vier

Vier
02-25-2009, 20:45
Det har lidt på sig ja.

Det er fordi at ved udførsel af Dk, kan du trække Registreringsafgiften tilbage.

Dette sammenholdt med "billige" biler i denne tid = jeep 5,2l V8 til noget under 10.000kr:smile:

Jeg skal tale med ham, sidst jeg talte med ham om det, holdte den syn(EU) endnu, hvilket er en betingelse for, at man kan få afgiften tilbage.

Men hvor kommer dejlige vogne ind i billedet?ThefingerThefinger

Fin bil for modified-klassen :eyemouth: og ja, jeg har bedre akslinger liggende :wink_animate:

Vier
02-25-2009, 20:46
Jeep er en deilig vogn for Vier

Jeep er da en deilig vogn for alle :smile: eller?

Palle
02-26-2009, 04:09
Jeep er da en deilig vogn for alle :smile: eller?

Hehe. Jeep er helt sikkert en fin bil, jeg har bare aldrig rigtigt haft dem helt tæt på livet, altså cherokee Jeep.
Har en M38'er stående plus lidt Fiber CJ2A osv. jeg kan bare ikke sige noget, om kvaliteten på dem(generelt), andet end de ikke er rustet op, i de ca 4år jeg har haft dem stående/liggende i garagen:smile::smile: