PDA

View Full Version : Hvorfor jeep?

Madbutcher
02-27-2009, 17:04
Hvorfor kjøpe Jeep fremfor andre merker som Land rover, Mitsubishi, Nissan, Merchedes, Isuzu å andre 4x4:question:

Hva er det jeep har som de andre mangler?

jan terje
02-27-2009, 17:45
Hvorfor kjøpe Jeep fremfor andre merker som Land rover, Mitsubishi, Nissan, Merchedes, Isuzu å andre 4x4:question:

Hva er det jeep har som de andre mangler?

Ett navn.

supersvein
02-27-2009, 18:07
For å snu på spørsmålet litt; ...hvorfor kjøpe kopier når du kan få kjøpt originalen?

Bil har etterhvert i veldig stor grad blitt smak og behag, og personlig er det veldig slik det er for meg.
Jeg fant meg best til rette i Jeepen ganske enkelt.

Men alt må jo taes i betraktning i forhold til hva slags bil en ønsker seg (hva slags behov en har, og hva bilen skal brukes til).
Hadde jeg hatt behov for en gjerrig firehjulstrekker asfalterte veier, så hadde jeg nok valgt noe annet enn Jeep.

Chevy-Sheriff
02-27-2009, 19:00
...its a JEEP thing - you wil not understand....

Madbutcher
02-27-2009, 19:02
...its a JEEP thing - you wil not understand....Har handla jeep jeg nå.. så håper jeg vill forstå det etterhvert:smokin:

Chevy-Sheriff
02-27-2009, 19:08
Har handla jeep jeg nå.. så håper jeg vill forstå det etterhvert:smokin:

hehe...ja da får vi se om ordtaket stemmer....:grinpimp:

Vier
02-27-2009, 21:09
Svaret er ganske enkelt: Hvis du må spør så bør du nok prøve noe annet. Du må kjenne etter og hvis du med hånden på hjertet kan si at du ikke har lyst på Jeep, ja da bør du nok heller kjøpe en vanlig vogn :grinpimp:

Madbutcher
02-27-2009, 21:33
Har hatt lyst på Jeep et par år nå.. så endelig så jeg muligheten til å handle en.. men er enda noen dager igjenn til jeg får hentet den.. så vi får se da.. ser ingen grunn til at jeg ikke vil like den iallefall:)

Vier
02-27-2009, 21:35
Har hatt lyst på Jeep et par år nå..

Dette er virkelig et godt tegn. Du skal ikke se bort i fra at du har skjønt det :smile:

Madbutcher
02-28-2009, 18:06
Dette er virkelig et godt tegn. Du skal ikke se bort i fra at du har skjønt det :smile:
ikke umulig det.. gleder meg som en drittunge til å hente den iallefall:):eyemouth: