PDA

View Full Version : NBFs nye nett sider & nye logo med bilde av Arne på:

jan terje
03-02-2009, 21:34
36706
http://bridge.web.surftown.nu/

Vier
03-02-2009, 21:38
Herlighet for en rotete side... fikk skikkelig 90-talls feeling :idea:

jan terje
03-03-2009, 07:12
Rot?

Arne
03-03-2009, 07:59
Synes det er svært upassende å kalle dette for 90-talls.
Studerer man dette nøye, vil man se opprinnelelse fra hullkort, overført til en hypermoderne Commodre 64 tidlig 80-tall.
Men logo med bilde av NBF-kongen var fint :laughing:

jan terje
03-03-2009, 08:10
Ja Arne. Det skulle bare mangle att du ikke ble en del av NBFs nye logo nå etter att du ved opprettelsen av den nye offroadseksjonen mer og mer fremtrer som en knall hard despotisk diktator med kun ett mål i livet; å tre vanvittige regel endringer og nye knall harde krav ned over ørene på oss underkuede entusiaster.
Venter i spenning på Norsk Rulator Forbunds nye logo.

Arne
03-05-2009, 21:53
Ja Arne. Det skulle bare mangle att du ikke ble en del av NBFs nye logo nå etter att du ved opprettelsen av den nye offroadseksjonen mer og mer fremtrer som en knall hard despotisk diktator med kun ett mål i livet; å tre vanvittige regel endringer og nye knall harde krav ned over ørene på oss underkuede entusiaster.
Venter i spenning på Norsk Rulator Forbunds nye logo.

Snakk om å treffe spikeren på hodet; som jeg skulle sagt det selvThefinger

Har i det siste jobbet mye med Northeuropenrullatorextremejamboreecup (NEREJC), men sterke trusler fra den harde kjernen på et lokalt pleiehjem gjør at jeg må skrinlegge prosjektet.
Når selv små endringer som innføring av obligatorisk titansusp og kevlarbesatte inkontinensbind kan utløse slike reaksjoner, ser jeg meg nødt til å ta min rullator og gå..............

Vier
03-05-2009, 22:39
Synes det er svært upassende å kalle dette for 90-talls.

Nå må vi ikke glemme at jeg er betydelig yngre enn dere oldtimere, og dermed betrakter 90-tallet som computermaskinenes barndom.

Virkelig synd at NEREJC ikke skulle gå veien, men jeg skjønner godt reaksjonene med tanke på titanprisene pr i dag. Dette ville fordyret denne populære sporten så mye at alle hadde sluttet, og startet makrame... Man må jo ha i bakhodet at det skal være penger igjen til arvingene og.