PDA

View Full Version : Her kommer Vaktmesterns Trial Rulator tråd:

jan terje
03-20-2009, 14:34
Endelig vil nok mange hevde!

Mad Max
03-20-2009, 15:31
Tja etter å ha sett han i proto sporet på hotell Litorina så må jeg si jeg gleder meg til dette...

vaktmester
03-26-2009, 08:36
Vaktmesteren, denne utrolig entusiastiske trailføreren har med sin rullatorvirtuositet måtte begrense sin aktivitet da denne medførte at trailmiljøet i hele verden ble liggende brakk. Ett annet problem er at allclass ekstremrullatoren til Team Antistress forsvant i Danmark, dette er en hendelse som konkurrentene ganske sikkert står bak, fånyttes vil vi hevde, en rullator er ikke fantastisk i seg selv, det er føreren kombinert med typen drivstoff (hemmelig blanding) som gjør seieren til ett faktum.
Team Antistress er for tiden i ferd med å utvikle ett nytt drivstoff som vil være en suksessfaktor i rullatormiljøet. Den nye blandingen vil væere så kraftig at den vil gjøre dopingreglementet fullstendig til skamme.
En revolusjonerende ny rullatordesign er også på beddingen, denne er så avansert at den ikke vil kunne klasse inn i de nåværende klassene, derfor bør NRF snarest opprette en åpen klasse, regelfri sone, for deltakere som er kommet med innovative bygg og drivstoff som gjør spektakulær kjøring til en lek.

Hilsen Lasse
Æresmedlem

Rocker
03-26-2009, 09:02
Øhh....som nytt medlem på DORK skal jeg ikke legge meg opp i denne avanserte formen for trial, som er i rivende utvikling....MEN var innom Europris Pluss i Åsane,Bergen her om dagen.
Der stod en flunkende ny rullator til salgs.
Den var mørk blå, hadde ca 5" felger med mye gummi som man kan lage bra spor i, veltebøyle og separat brems for begge framhjul.
Ja det var et mykt bredt skinnsete på den å.
Den glitra så fint i den mørke lakken der den stod på sitt podium.

Skulle akkurat til å spørre betjeningen om en prøvetur da jeg brått og uten skånsel ble revet til side av min kone som snerret....HVA STÅR DU HER Å HENGER FOR??? KONSENTRER DEG!!!!

Da jeg ble dratt mot kjøkkenavdelingen, så jeg en superfin rullator forsvinne mellom reolene, og jeg ble så trist inni meg :shaking:

Den kosta bare <800,-