PDA

View Full Version : Brev til Microsoft Norge....FORBANNA???

Rocker
03-25-2009, 01:00
Dette brevet er det en kjenning av en kompis nordpå som har sendt til MS Norge.
Han var visstnok :pissed::pissed::pissed:

.................................................. .................................................. ....
Mitt navn er Kim X. FXXXXXX og jeg vil bare si gratulerer... Gratulerer fordi dere nok en gang har klart å gjøre hverdagen min til et helvete av irritasjon. For å utdype litt så skriver jeg ikke denne mailen for å klage på dere generelt (det har jeg tirsdager, torsdager, lørdager, søndager, onsdager, fredager og mandager for.), men for å gratulere dere med den flotte nye msn.
Ikke overraskende klarte denne versjonen også å gjøre mitt enkle og bekymringsfrie liv til en evig pine for at jeg bor på samme planet som microsoft. Og selvfølgelig etter at jeg har installert den nye versjonen - GUESS WHAT!!! - Det er ikke bare-bare å avinstallere, neida... Nå har jeg sletta det satans demon-infiserte programmet ca 62 ganger fra ca 8 forskjellige plasseringer, men tror du jeg får installere den gamle versjonen av msn..? Nei, faen heller... Hadde det vært så enkelt så hadde vel aldri windows-programmer ha blitt oppdatert etter 3.11. Istedet får jeg, ikke overraskende, beskjed om at jeg allerede har en nyere versjon installert (som sagt har jeg allerede sletta det 136 ganger... jada, jeg har sletta det 74 mer ganger siden jeg starta på denne mailen!!!) og at jeg må slette den nye versjonen før jeg kan installere den gamle. Jeg har allerede vært innom flere av microsoft sine support-sider på dette området, men jeg har enda ikke funnet en exorsist. Det har også streifet tankene mine at jeg kanskje skal ta pc'n min med til legevakta og få sjekka den for kjønnssykdommer, men da mistenker jeg at de sletter alt som direkte og indirekte har noe med microsoft å gjøre. Ikke at det hadde vært et stort tap for min del, men nå har det seg sånn at dette også er en jobb-pc som har programmer som bare (gjett hva) er kompatibelt med windows.

Så for å avslutte... Dette er ikke et rop etter hjelp, for det hadde vært som å håpe på at julenissen finnes, han liker sukat og han skal ta leeds til seier i premier league. Dette er derimot et inderlig ønske om at dere måtte brenne i helvete i en... nei, TO evigheter!

Så takk skal dere faenmeg ha! Sug kuk! Det hadde vært en fin avveksling for all rævkjøringa deres.

Kim X. FXXXXXX

Bergum
03-25-2009, 06:38
Hmmm.
Det er jo bare å slette en regestry key, så ser den jo ikke den gamle versjonen.....

Amund
03-25-2009, 12:07
Jeg tenkte det samme da jeg leste du jublet over ny Internet Explorer... 'NEVER' tenkte jeg i mitt stille sinn. :laughing:

Tom K
03-25-2009, 15:35
Jeg oppdatere av prinsipp IKKE mere fra windows, denne maskinen skal få gå til den dør,da blir det ny maskin med Linux

Rocker
03-25-2009, 17:32
Jeg tenkte det samme da jeg leste du jublet over ny Internet Explorer... 'NEVER' tenkte jeg i mitt stille sinn. :laughing:

Hvem jublet?

Amund
03-25-2009, 17:35
Hvem jublet?

Du? Og gjengen :smile:

Rocker
03-25-2009, 18:30
Hehe.....nei, det er ikke helt rett.
jeg bare sa fra at den var klar til nedlasting, og så var jeg forundra over hastigheten...det var nok bare det :)
Blir bra med Win 7 hvis IE ikke er med i det hele tatt.

Sitter nå her med Opera, som jeg alltid har gjort...fremdeles :smokin:

Uansett...det brevet over her gjaldt vell MSN...sånn egentlig :eyemouth:

Holten
03-25-2009, 19:39
IE7 er med på Windows 7..ihvertfall på betaen! Og tror nok den fortsatt vil bli der..

Kaare
03-25-2009, 19:50
IE8 funker helt fint - no problem, men Firefox er kjappere på bildelastinga (vesentlig også).

Oppgraderte MSN til siste versjon forrige uke. PC'n trengte et par tre restarter før alt var ok, men da var alt iorden også :beer:

Lars'ern
03-25-2009, 23:30
Her må du bare holde oss oppdatert om han får noe svar!

Rocker
03-26-2009, 00:01
Klart det :smile: