PDA

View Full Version : Forlenge håndbrekk wire?

knixen
05-07-2007, 15:35
Noen som har tips?

Trenger å forlenge den jeg har på begge sider bak, evt kjøpe ny og lengre.

Noen vet om alternativ som kan brukes. Delenr og evt hvor jeg skal handle er intr...

Det må da være et kjent problem???

extremetoy
05-07-2007, 15:45
all pro har da ett fint håndbrekk:) ta det samtidig som du montrerer dual transfer, jeg vet du blir å gjøre det til slutt:)

knixen
05-07-2007, 15:54
Spørs hva BT sier til det danono kjenner til denne løsningen da, men liker den ikke. Vil heller ha vanlig handbrekk, så hvis noen har noen tips... om DET... Thefinger

Rukus
05-07-2007, 17:22
Spørs hva BT sier til det danono kjenner til denne løsningen da, men liker den ikke. Vil heller ha vanlig handbrekk, så hvis noen har noen tips... om DET... Thefinger

hvorfor liker du den ikke?

Vidar Aas
05-07-2007, 23:59
Skjønner ikke hva BT har imot d jeg da.
Håndbrekket skal holde bilen i ro, med tillat nyttelast i en bakke på ca 15grader.
Er kanskje at det ikke er orginalt da, men patrol har jo noe det samme løsningen.
Snakk med dem, er vel det enkleste. Er jo mye mer pålitelig en det orginale..

knixen
05-08-2007, 01:04
Men du får jo uansett ikke kjøpt den uten dual-transfer armor... og det trenger jeg ihvertfall ikke ennå... Thefinger

Kan alltids sende min mann på BT en mail da... For å høre hva han sier:rolleyes:

Vidar Aas
05-08-2007, 22:18
Jeg har det på min, har ikke dual transfer enda..
Det passer hvertfall uten dual. Beskytter gear bra og.

knixen
05-08-2007, 23:40
kanskje jeg må sende en liten mail til hoelern da... forespørsel, ikke bestilling... Tror strikken må få hvile litt... :rolleyes: