PDA

View Full Version : nyggards garasje .........spitfire.nå med gråtass med v8 hmmm

nygaard
04-03-2009, 13:57
får prøve meg her da vel ......henta ny bil så nå er det litt fiksing for og begynne og kjøre .....det er litt og ta tak i pga reglemanget men det er kun småting .var på la finto på gressvik i dag og fikk de til og brenne ut ny biter til forstillingen i panser plåt .denne bilen hadde fått litt juling i forstillinga så dette måtte utbedres ........
blir vel å satse på og snart komme i gang .skal ta av alu platene og risse disse opp for og ha på lager .samtidig få en farge på bilen .....vet ikke vad det blir ennå.men time vill showe som reodor sa

sven
04-03-2009, 14:09
Det var det vel egentelig Rudolf Blodstrupmoen som saThefinger

Legg opp et bilde eller to da Nygaard, så vi får se nyvinningen:) Tror du har fått et rått prosjekt der:smile:

extremetoy
04-03-2009, 15:14
får prøve meg her da vel ......henta ny bil så nå er det litt fiksing for og begynne og kjøre .....det er litt og ta tak i pga reglemanget men det er kun småting .var på la finto på gressvik i dag og fikk de til og brenne ut ny biter til forstillingen i panser plåt .denne bilen hadde fått litt juling i forstillinga så dette måtte utbedres ........
blir vel å satse på og snart komme i gang .skal ta av alu platene og risse disse opp for og ha på lager .samtidig få en farge på bilen .....vet ikke vad det blir ennå.men time vill showe som reodor sa
skal du kjøre på matrand?

nygaard
05-08-2009, 10:26
morro og få lufta seg litt ......men litt av en vaskejobb .er ikke så ofte her inne men det blir nok ikke noe formula på meg en stund .sitter hjemme uten lappen så får nok god tid til og skru .men skal prøve og oppdatere garasjen litt .

nygaard
05-08-2009, 10:32
litt flere bilder .lurer litt på en farge men er ikke sikker .tror det blir hvit med rød ramme .noen forslag.

nygaard
05-08-2009, 11:51
et spørsmål til volvo folket .det sitter en m90 girkasse i den i dag men skal sette inn en automat kasse vad bør jeg bruke .er ikke mye plass til en kasse som er større.

nygaard
05-08-2009, 14:39
et spørsmål til volvo folket .det sitter en m90 girkasse i den i dag men skal sette inn en automat kasse vad bør jeg bruke .er ikke mye plass til en kasse som er større.

ups glemte og skrive at det sitter en 230 et motor i denne :laughing:

Toro
05-08-2009, 14:47
th 350 fra chevrole da?? tror du får kjøpt adapter i sverige,mener å ha sett det en plass...

nygaard
05-08-2009, 16:07
hvordan er størrelsen i forhold til en m90 kasse da er det noen som vet dette

Nilsh
05-08-2009, 16:49
Adapterplater.

http://www.klracing.se/?subpage=kategori&kategori=30

Mats H
05-09-2009, 13:37
automat kassene er endel lenger enn M90n,

Åsa-nisse
05-11-2009, 07:19

Fast du har väl en M45 i din om du inte har bytt förstås.

Automaten är ju en del längre men du har ju en väldigt liten fördelningslåda istället så det går nog att få dit - du får helt enkelt mäta lite.

nygaard
07-29-2009, 14:59
nå kommer det et nytt projekt i garasjen da formula bilen er klar men det ble ikke automat skal prøve og kjøre litt med manuell....
skal reise til roger denne uka og hente en v8 small block som jeg tenkte jeg skulle sette inn i en gråtass jeg har stående .skal rydde garasjen nå og trille inn gråtassen og begynne og demontere .starter motoren når den kommer hjem her er det bare og begynne på adapter plata til giret for jeg går for og bruke alt av gråtassen borsett fra motoren da ...blir morro og se om dette blir bra kommer med bilder etterhvert som ting går fremover ....må bare få delene i hus her

extremetoy
07-29-2009, 15:09
når får vi se formula bilen i aksjon da? skien?

nygaard
07-29-2009, 15:14
når får vi se formula bilen i aksjon da? skien?

det blir ikke føre jeg har fått igjenn lappen .kan nok hende jeg må stå over neste sesong også .:(

extremetoy
07-29-2009, 15:18
det blir ikke føre jeg har fått igjenn lappen .kan nok hende jeg må stå over neste sesong også .:(
såpass... får du ikke øvelse kjøre daThefinger

nygaard
07-29-2009, 15:24
skal jeg stille i skien med en stor L bak på da heheheheh tror vel ikke den går i formula reglemanget nei heheheheheheh så er det jo bare plass til 1 hmmmmmmmm skeptisk hehehehe

nygaard
08-05-2009, 05:49
da er motoren i hus ...begynt og demontere denne og bestilt inn ny gasser fordeler og en ny starter .........begynner og demontere gråtassen når jeg har fått starta åtteren .tenkte og legge ut litt bilder etterhvert ......

er det noen der ute som sitter på et par orginale lykter til en gråtass vil jeg gjerne kjøpe disse ......har en plan om og ha den så orginal som mulig.

http://www.youtube.com/watch?v=5ejHAS90nak................SNADDER :smile: