PDA

View Full Version : Nyhet!! URPS (hvis du ikke kan se tråden så er det fordi den er hemmelig)

vaktmester
04-21-2009, 19:14
Tanken om en URPS er blitt virkelighet, det er nå mulig å melde seg anonymt inn i denne hemmelige foreningen, som har som mål å bekjempe etthvert forsøk på å overregulere eller begrense mulighetene for bruk av alternativt drivstoff i rullatorsporten, samt i speedrullator og monsterrullator. Velkommen som medlem i UNDEPENDENT RULLATOR PUSHERS SOCIETY.

Hilsen ANONYM:question:

jan terje
04-21-2009, 20:28
Jeg aner jo ikke hvem som har startet denne anonyme hemmelige tråden, men vil gjerne melde meg inn.
Men hvordan vet gruppen hvem jeg er siden jeg nå skriver anonymt?

Rocker
04-21-2009, 21:05
Vil gjerne melde meg inn jeg å, som Hangaround:smokin:

Alt som er hemmelig og anonymt er spennende, men hvordan vet man hvem de andre anonyme er, når alt er anonymt og hemmelig?
Hvem startet denne hemmelige anonyme undergrunns-gruppen egentlig:question:
Når skal første hemmelige møte finne sted med alle de andre anonyme medlemmene, og er det hemmelig hvor mange anonyme det er også?

jan terje
04-21-2009, 21:09
Vil gjerne melde meg inn jeg å, som Hangaround:smokin:

Alt som er hemmelig og anonymt er spennende, men hvordan vet man hvem de andre anonyme er, når alt er anonymt og hemmelig?
Hvem startet denne hemmelige anonyme undergrunns-gruppen egentlig:question:
Når skal første hemmelige møte finne sted med alle de andre anonyme medlemmene, og er det hemmelig hvor mange anonyme det er også?

Hvem er du, om jeg tør spørre? Eller er det hemmelig også innad i gruppen?

Rocker
04-21-2009, 21:13
Det er jeg usikker på, så det må du nesten spørre noen av de andre anonyme om.
Ikke for å være ekkel, men du kan jo være en infiltratør, så.........

Jeg forholder meg anonym i tilfelle jeg skulle være uheldig å bryte noen regler jeg ikke kjenner til, før selve opptaket, og regler, er fastsatt av de andre anonyme....hemmelige....medlemmene:smokin:

vaktmester
04-21-2009, 21:20
Dette må ha med personlig sikkerhet å gjøre, melder man seg inn anonymt i foreningen og ingen vet noe om foreningen fordi den er hemmelig, ja, da er det bare en mulighet som gjenstår nemlig at dette må være ett mektig organ som klarer med sin komplekse oppbygging å hemme L`Assocaione del Rullatore Internacionale i sitt virke for å regulere sporten.

Hilsen ............
Faktaforvrenger

Rocker
04-21-2009, 21:27
Ja, dette må i sannhet være en mektig gruppe, både økonomisk og sosialt, med kontakter både hist og her, med voldsom gjennomslagskraft innad i L`Assocaione del Rullatore Internacionale.........

jan terje
04-21-2009, 21:35
Ett lite spørsmål; hvem spør og hvem svarer?

vaktmester
04-21-2009, 21:45
Hmmmmmm......
Hvem spør om hvem som spør eller svarer?

Hilsen An. o. Nonym

P.S. Det går an å skrive innlegg her å være anonym, det er bare å bruke ett alias. For eksempel så heter ikke jeg Tjodolf i virkeligheten.

jan terje
04-21-2009, 21:49
Jeg kan ikke svare siden jeg faktisk ikke ser noen av de anonyme hemmelige innleggene.

Hilsen Bjarte Egil Torader

vaktmester
04-21-2009, 22:22
Jeg kan ikke engang se eller skrive innlegg her på disse hemmelige sidene, siden det er anonymt er jeg begynt å bli usikker på om jeg er meg selv også. Kanskje min egen identitet er ett alias som jeg ikke vet om.

Hilsen Hvem:question:
En identitet

Rocker
04-21-2009, 23:18
Hvem er hva og hvor?

Hilsen
Forvirra Anonym

Chevy-Sheriff
04-22-2009, 08:25
Jeg vil også melde meg inn....

Hilsen

Sjerri Feen

jan terje
04-22-2009, 10:23
:smile::smile::smile:

"Sjerri Feen"

Undrer om det er Vier som skjuler seg bak dette aliaset.....

Geir
04-22-2009, 11:21
Sjerri Feen

Da melder jeg meg og inn , skal jeg sende søknaden til han som selger dekk ?

mvh Uk.jent.

jan terje
04-22-2009, 11:33
Jeg ser på det avanserte telleverket at antall innlegg øker i en til synes tom tråd....
Sitter jeg og prater med meg selv? Ja ut i det tomme intet?
Hvem vet-jeg ser jo ikke en gang det jeg skriver.
Mvh.
Bertram Kurt

jan terje
04-22-2009, 20:59
Hvor ble "Nyhet!! URPS" tråden av? Eller har den blitt enda mere hemmelig?

extremetoy
04-22-2009, 21:05
Da melder jeg meg og inn , skal jeg sende søknaden til han som selger dekk ?

mvh Uk.jent.hemmlig telefon nummer å greier å jo.. ikke lett å spore denne gruppen nei..

Mailen kan spores fram til Røkke men ikke vidre, har det kommet helt dit??

En veldig fornøyd Geir Solli , NMK Egersund
geir.solli@akersolutions.com
90189138

vaktmester
04-22-2009, 21:22
Jeg vet jo ikke om jeg har skrevet dette innlegget, det kan jo ikke sees. Jeg har prøvd å søke på nettet med søkefunksjonen på min uhyre avanserte IBM 2000 turbo 1969 modell, fikk en treff på CIA-sidene og 2 på KGB-sidene, på begge står det at denne organisasjonen er så hemmelig at de ikke har funnet ut noe eller har noe med den å gjøre. Ett spor er derimot funnet bekreftet, nemlig at en fra organisjonen har vært inne på sidene til nav og benyttet søkeord: TILSKUDDSORDNINGER TIL RULLATOR

Hilsen Gudleik Knotten
Geriatrisk Avdeling

Rocker
04-22-2009, 21:23
Nå er jeg bare så forvirret atte :shaking:
Hvem er du/dykkarrrrrr..... og hva skjer videre?
Er gruppen så hemmelig at jeg ikke finner ut av hvem jeg egentlig er?

Hilsen
Traustersausus Frustarurus.....

jan terje
04-22-2009, 21:24
Hmm, CIA &KGB svikter men NAVs etteretning er på sporet?

vaktmester
04-22-2009, 22:12
HALLOO!!

ER DET NOEN HER?????

Hilsen Hans. A. Phils
Pseudonymforeningen

jan terje
04-22-2009, 22:15
HALLOO!!

ER DET NOEN HER?????

Hilsen Hans. A. Phils
Pseudonymforeningen

Det vet jeg ikke, for jeg ser ikke innlegget jeg refererer til.

Mvh.
Kaffi M. Fløte

Rocker
04-22-2009, 22:21
Hvilket innlegg:question::question::question:
Ser ikke en dritt jeg:shaking:
Er denne gruppen blitt FOR hemmelig:question:
Vi som er med må jo kunne se de topp-hemmelige innleggene ..........

Holten
04-22-2009, 22:22
Er jeg en V.I.P siden jeg ser alle diskusjoner om C.I.A & KGB osv????

Hilsen
SuperViktigInformasjonsPerson

Rocker
04-22-2009, 22:27
NEI:pissed:
Det er noe feil med pc`en din....sørg for å ordne dette med en gang....da dette er en super-hemmelig gruppe............

Geir
04-23-2009, 00:37
hvordan går det an å havne på side 2 i en tråd uten innlegg??

mvh
Sk.Eptisk

Holten
04-23-2009, 00:43
Jeg trykte på "reparer PC" knappen på tastaturet, og nå får jeg ikke til å skrive på i denne tråden lenger? Har F.B.I funnet ut den ekte ID'n min og sperra meg ute??? :eyemouth:

AnonymtNick: Jeg aner ikke, tror kongen har sendt ut et virus. Han anser denne gruppen for å være farlig for våre landsmenn, og sletter postene automatisk.

Jeg aner selvsagt ikke hva jeg svarer på, siden jeg ikke kan lese postene som blir skrevet

Rocker
04-23-2009, 00:51
Det spørs ..........
Skal jo være en hemmelig tråd dette....en rød kanskje:question:

nOcPUUP224U

jan terje
04-23-2009, 19:49
Jeg skal jammen tipse Vaktmesteren om denne offroadrelaterte tråden, anonymt selvsagt.
Han liker ikke HER tråden så derfor tror jeg URPS er tråden for ham.

Mvh.
Hylle Seksjon

vaktmester
04-23-2009, 21:03
Tusen takk for tipset.
Jeg har jo ikke sett denne tråden siden den er hemmelig og ikke går an og se. Dette er midt i blinken for meg, her kan jeg skrive akkurat det jeg har lyst til siden ingen kan se det. Det at Vaktmesteren ikke liker her tråden og synes den burde vært fjernet fra forumet er sikkert riktig, men det vet jeg ingenting om for jeg er jo bare ett alias for en annen som bruker forumet til å skrive sine innlegg. Heldigvis kan jo ingen lese dette, ikke engang jeg eller vaktmesteren.

Hilsen Uffa Meg
Ettererettningsassistent

jan terje
04-23-2009, 21:24
Rart ikke Vaktmesteren skriver i denne tråden. Ja selv etter å ha blitt tipset anonymt av meg.

Mvh.
Hakke Bakke Skogen
Frogner

Chevy-Sheriff
04-24-2009, 11:21
Loff loff med sirrup på....

Hilsen
Karius Baktusbror

vaktmester
04-24-2009, 20:04
Rart ikke Vaktmesteren skriver i denne tråden. Ja selv etter å ha blitt tipset anonymt av meg.

Mvh.
Hakke Bakke Skogen
Frogner

Vaktmesteren kan ikke skrive i denne tråden, ikke jeg heller, den er jo hemmelig, ingen vet om den. Så da sitter jeg her og gjør ingenting.

Hilsen Tolle Kniven
ASTRONAUT

jan terje
04-24-2009, 21:47
Hmmm. Det drøyer vist før vi ser Vaktmesteren i denne tråden ser det ut til.

Mvh.
P. O. Rnmovie

Chevy-Sheriff
04-24-2009, 22:07
39623

Hilsen Hemmelig agent

jan terje
04-24-2009, 23:19
Ett lite spørsmål:
Kan jeg legge spørsmålet i denne tråden?

Mvh.
Patter Pollestad

vaktmester
04-25-2009, 13:40
Ett lite spørsmål:
Kan jeg legge spørsmålet i denne tråden?

Mvh.
Patter Pollestad

Det går ikke an å svare på spørsmålet ditt siden det ikke er mulig å se innleggene her.

Hilsen Gutten Sin
Foreningen til boikott av her-tråden.

vaktmester
04-25-2009, 13:44
Hmmm. Det drøyer vist før vi ser Vaktmesteren i denne tråden ser det ut til.

Mvh.
P. O. Rnmovie

Se på bokstavene i innlegget ditt som er uthevet, så ser du grunnen.

Hilsen Toa Lett
Tung bruker

jan terje
04-25-2009, 14:24
Skulle ønske at Vaktmesteren tok seg tid til å skrive i denne tråden, ja at han til og med kunne besvart noen spørsmål.
Men siden en ikke hverken ser eller kan lese hverken spørsmål eller svar er det vel kansje ikke så rart likevel.

Mvh.
Kano N. Føde

jan terje
04-25-2009, 17:40
Finnes det flere hemmelige tråder på Pirate som vi ikke ser?
Ja det finnes, om enn i en noe mindre skala enn hemmelige tråder på NYE DORK-også om en ser bort i fra den etterhvert svært så populære HER tråden.
Sett i lys av dette, også med det i tankene at det finnes subb kulturer som ikke liker HER tråden, er det ikke til å stikke under en stol at selv Vier glimrer med sitt fravær i denne hemmelige tråden. Frem og tilbake er alltid like langt, selv om en tar turen over Hardangervidda.
Spørsmålet er vel heller hvilken hemmelig offroad relatert tråd som er mest populær?

Mvh.
B. Lodhund

Chevy-Sheriff
04-26-2009, 19:31
.....er det ikke til å stikke under en stol at selv Vier glimrer med sitt fravær i denne hemmelige tråden.
Mvh.
B. Lodhund

Vier er her, og har skrevet en mengde innlegg i denne hemmelige tråden.
Men siden de er så hemmelige at de ikke synes, kan man ikke se dem.....:idea:

Mvh.

Valdemar Isak Espeli Rausefjært

jan terje
04-26-2009, 19:55
Vier er her, og har skrevet en mengde innlegg i denne hemmelige tråden.
Men siden de er så hemmelige at de ikke synes, kan man ikke se dem.....:idea:

Mvh.

Valdemar Isak Espeli Rausefjært

Hmmmmm, hvordan kan du da svare på det når du ikke ser hva jeg spør om?
er du moderator?

Mvh.
Neit Ileu

Chevy-Sheriff
04-26-2009, 19:59
Hmmmmm, hvordan kan du da svare på det når du ikke ser hva jeg spør om?
er du moderator?

Mvh.
Neit Ileu

Kvinnelig intuisjon.....:grinpimp:

Mvh.
Puppe Guri

jan terje
04-26-2009, 20:03
Kvinnelig intuisjon.....:grinpimp:

Mvh.
Puppe Guri

Aaaaaaaaaaaaaa; er det deg Arctic?

Mvh.
Err Egumierted Ekk D. Årlige?

arctic
04-26-2009, 21:08
Hvem er jeg og hva gjør jeg her? skulle dette innlegget vært i Her tråden siden jeg allerede har skrevet ordet Her 3 ganger allerede? Er det her egentlig her-tråden som har blitt så hemmelig at HER innleggene havner her?
Dette her forstår jeg ingeting av, men det er kanskje for at denne tråden er så hemmelig at jeg ikke ser hva jeg skriver her.
Tror jeg stikker tilbake til den hertråden jeg faktisk ser.

Hilsen Tabasko S. Aus

Chevy-Sheriff
04-27-2009, 07:32
Nå er selvangivelsen i boks

Mvh.
Snyt P. Åskatten

jan terje
04-27-2009, 07:41
HVOR BLE "Nyhet!! URPS (hvis du ikke kan se tråden så er det fordi den er hemmelig)" AV???????????

Mvh.
G. O. Lfere Nubegripeligsport

vaktmester
04-27-2009, 20:02
Jeg kan fremdeles ikke se denne tråden, er det fordi den ikke finnes, er det fordi jeg ikke finnes , er det fordi ikkenoe finnes.
Akk ja, det finns så mye rart, her-tråder, der-tråder, usynlige tråder og hemmelige tråder.
Meeeen akkurat i denne tråden må de hemmelige anonyme moderatorene fra den mektige foreningen passe opp for en snikhertrådisering som alle kunne lagt merke til hvis de hadde kunnet lese inleggene som ikke er her.

Brak H. Fis
Lydmaker