PDA

View Full Version : Utan ein tråd

GORGON
05-09-2009, 19:02
Eg, som ein ivrig leser på dykkar forum, hev i dag sedd meg nødd til å registrera meg for å gje ein bekymra åtvarsle til alle dei antagelegvis hyggjelege folka på DORK. Berre eg leser ein stutt del av HER forumet fer eg antakelsar før ein omfattande forvirring. Les og skriv hellre i dei andre trådane, so vert de ikkje so forvirra.

jan terje
05-09-2009, 21:04
Se det, enda en av de mere kjente brukerne av det orginale DORK forumet dukker opp igjen.
Håper vi ser mye til deg og at du inspirerer Jesus og Bov inn hit også.

Vier
05-09-2009, 21:17
Bov ja, han har vi ikke sett siden hine hårde dager.

Men jeg ble litt forvirret nå, for jeg pleier bare å skrive i her-tråden og vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg utenfor...:idea:

GORGON
05-09-2009, 21:24
Bov ja, han har vi ikke sett siden hine hårde dager.

Men jeg ble litt forvirret nå, for jeg pleier bare å skrive i her-tråden og vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg utenfor...:idea:

Da va da eg sa, øverdriven hering gjer deg forvirra.

vaktmester
05-09-2009, 22:18
Hallo GORGON

Det er artig at du logget deg på her, forstår fullt ut din skepsis mot her tråden, godt å vite at det er flere.
Kanskje det nå er flere som kommer ut av skapet og tør si fra.

Hilsen Lasse
IKKE HER, NEI

Rocker
05-09-2009, 22:19
Hmm....har ikke merket noen økt forvirring her, men det kan jo bare bety at jeg er max forvirra fra før her......øhh :eyemouth:

GORGON
05-09-2009, 22:22
Eg har vore ein ukjend brukar her, men so da gjekk me da gamle DORK forumet grunna her tråden da burde ikkje henda her.

Vier
05-09-2009, 22:29
Eg skal straks ta meg i akt og andøva å gjera at eg ikkje skriv meir i her-tråden enn resten av debatteringsforumet. Kan ikkje lova noko, men no er det ihvertfall sagt.
Burte me hatt ei eigen avdelig for oss Hordalendingar som snakkar nynorsk, eller høver det seg ikkje det heller?

jan terje
05-09-2009, 22:32
Bøyr ugso adle lyta srivu pjo nynorsk i dettan høve?
Grut fur eg-eg meistrar dei flyste sprok.

kjetil furuseth
05-09-2009, 22:40
du e nå vel ikkje GURU fø ingenting. offroad guru og språk guru du JT.
:idea::idea::idea::idea: