PDA

View Full Version : Hei!

Lundblad
05-27-2009, 13:55
Hei, jeg tenkte jeg skulle presentere meg, med tanke på at jeg flytter fra Tromsø til Algarheim idag faktisk!

Jeg heter Christian Lundblad, er 22 år og er en aktiv offroader fra her nord!
Jeg har en Suzuki 410 som er ganske standar og en ganske ombygd Mercedes Geländewagen. Jeg får ikke med meg bilene i første omgang, men de kommer iløpet av sommeren. Men kommer nok for å se når dere kjører!

Jeg håper på å få meldt meg inn i klubben så fort jeg bare får bilene nedover, så jeg får kjørt litt med dere. Har forstått det slikt at det er bra med kjøreområder i området og et ganske så aktiv offroadmiljø, så jeg gleder meg litt!

Om noen av dere har noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, så stiller jeg gjerne opp, omså bare for og drikke kaffe!

extremetoy
05-27-2009, 14:47
vi driver på å skrur om kvelda på trial bilen.. bare pling på om du har lyst til å hjelpe til..

Tom A-G
05-28-2009, 22:33
Velkommen Lundblad!

Nærmeste arrangement hos oss er ØstlandsCup #2 i biltrial i Nord-Odal. Ellers har vi kjøreområde på Herstua ved Maura.

Selv har jeg en 280 GE stående på 35/12.5-R15.. Dog uten skilt.

tjd
05-28-2009, 23:03
Velkommen

Fra Nordens Paris til Romerikes eldorado! Spennende med 2 nye biler klare for offroad.

Lundblad
05-31-2009, 13:42
Takk takk! :)

Har dere faste dager dere er på Herstua, eller er det fritt fram for alle uansett tid?

ZukiJack
06-04-2009, 19:59
Nei, det er ikke fritt fram uansett tid.
Det er ikke lov til å kjøre der utenom de arrangeringene som klubben står bak.

I utgangspunktet har vi hatt en plan om å få til en kjøring pr. mnd. men av flere grunner så har det ikke blitt fulgt opp med kjøring så ofte i det senere.

De kjøringene som blir arrangert blir varslet her på forumet.