PDA

View Full Version : Noen som kan sveise litt i ramma mi?

robbe
06-26-2009, 19:20
Hei, ny her.
Fyr med en gammel 1992 gen 2 pajero, som har fått stålorm i ramma si :( Var så "heldig å dumpe borti noen som påstod dem kunne sveise, men det kunne dem jo i allefall ikke...Sveiset på en liten blikkplate og klarte ikke engang å få det bra. (ikke stole mer på kompisa til stedattra nei).
Betaler greit om noen føler seg kallet til å hjelpe meg med dette:smile:
Bor i Drammensområdet. Om noen ikke kan dette, kanskje noen har ett tips om hvor man kan få dette gjort til en fornuftig penge?

På forhånd takk for hjelpen.
Forsøker å legge ved ett bilde av hvordan det var før dem "hjalp" meg. Nå har jeg bare tectylert midlertidig over "sveisen" dems slik at det ikke ruster i biter mens jeg ser på bilen. Ellers er jo bilen rimelig grei så har jo ikke lyst å kaste den heller.

Ingen som kan eller har peiling på hva dette kan koste?
Hva tror dere i så fall man kan klare å selge den for slik som den står? Dette er ikke noe problem for en som kan å sveise, men for meg som ikke kan dette er det ganske "håpløst" Har tenkt å kvitte meg med den så snart den er i orden, eller selge den som den står, om man får ett fornuftig bud på den Bilen er teknisk veldig bra :)