PDA

View Full Version : Takk til Tor Egil og Cecilie!!

arctic
07-05-2009, 22:13
Takket være disse 2 vant NMK Egersund prisen for BESTE CAMP.
Det ble et naturlig samlingspunkt for mange av treffets deltagere å samles ved bussen til Team Tengesdal.
Og Cecilie var ikke verre enn at hun foret oss alle med den ene retten bedre enn den andre.
Eller som Jan Banan uttrykte det: Å så når me ikkje trudde det kunne bli bedre så dekte hu opp igjen...

Nok en gang sendes en takk til dere som sørget for oss som så vidt klarer å få med oss selv på turen!!

Jan-Banan
07-05-2009, 22:33
X 2 :grinpimp:

bobbas
07-05-2009, 22:37
bare hyggelig, setter pris på folk komme innom, hos oss er alle velkomne :smile::beer::beer::beer::beer::beer::beer::smile: :smile::smile::smokin::smokin:

Geir
07-05-2009, 22:38
hatten av for Team Tengesdal , + takk for overnattningsplass for meg og mine i Jan Banan's buss
-og ikke minst , tusen takk til alle for gaven jeg fikk på lørdagen !!!!

en kjempeflott helg vil jeg i sannhet påstå!

extremetoy
07-05-2009, 22:43
bare hyggelig, setter pris på folk komme innom, hos oss er alle velkomne :smile::beer::beer::beer::beer::beer::beer::smile: :smile::smile::smokin::smokin:
Tusen hjertlig takk for all hjelp med sveising å diverse.. å ikke minst kaffekoppen som reddet dagen min i dag:smile:

jan terje
07-05-2009, 22:45
hatten av for Team Tengesdal , + takk for overnattningsplass for meg og mine i Jan Banan's buss
-og ikke minst , tusen takk til alle for gaven jeg fikk på lørdagen !!!!

en kjempeflott helg vil jeg i sannhet påstå!

For deg var vel hjemturen et høydepunkt med ny campingvogn:
43012

Og jeg hiver meg på, Tor Egil og Cecilie løftet campstandarden til nye høyder for oss alle. Helt fantastisk.

Vier
07-05-2009, 22:48
Ingen tvil; 2 tomler opp :smile:

Berge-Olsen
07-06-2009, 04:21
Her i Ølensvåg tar vi også hatten av for extremt god service, tusen takk.