PDA

View Full Version : Pusse opp bil i Polen

Tommy
05-15-2007, 16:38
Er det noen som vet hvem en kan henvende seg til i Polen eller andre plasser for å pusse opp bil??

Nei Tore det er ikke Turbo Børsacrossboned crossboned crossboned

jan terje
05-15-2007, 17:12
Snakk med:

Håkon Omdal
51 47 98 77

Mobiltelefon 907 53 056

Han & fruen fikk restaurert en Mercedes der nede i fjor, og arbeidet er noe av det flotteste jeg har sett.
Han kan sikkert være behjelpelig med info om hvordan du bør gå frem.
Det er ikke alle som kommer like heldig ut av disse Polen experimentene.......

knixen
05-15-2007, 19:55
En kompis av meg fikk restaurert en 68 mod 911 i latvia/litauen med MEGET godt resultat!

Kan høre med han også hvis du vil...

Amund
05-15-2007, 23:50
Hvordan vet man om man får igjen bilen? Thefinger

feirik
05-15-2007, 23:56

Det beste er vel om man tar seg en ferie der nede samtidig som bilen blir pusset pp, da har man jo mulighet for å sjekke hver dag hvordan det går.

jan terje
05-16-2007, 06:53

De jeg tipset om kjører hjelpesendinger til Hviterusland. På en av turene prøvde han å hente hjem bilen når den var klar, men nei. Den sto registrert på henne så hun måtte ned før de ville levere den ut av verkstedet.

jan terje
05-16-2007, 08:06
Det beste er vel om man tar seg en ferie der nede samtidig som bilen blir pusset pp, da har man jo mulighet for å sjekke hver dag hvordan det går.

Ikke mye vits om de restaurerer en bil på 14 dager, da kan det umulig være noe arbeid å trakte etter.
Men Det er jo forskjell på restaurering og reperasjon av enkelt ting.

feirik
05-16-2007, 08:44
Ikke mye vits om de restaurerer en bil på 14 dager, da kan det umulig være noe arbeid å trakte etter.
Men Det er jo forskjell på restaurering og reperasjon av enkelt ting.

Var reprasjoner og lettere karoseriarbeid/lakkering jeg tenkte på.

Maylinn
05-25-2007, 11:31
har prøvdå ringe nummeret du la ut uten hell jan terje..
tar gjerne imot flere tips fra folk som har sendt biler til polen..
har nemlig solgt landcruiseren til Tommy for å finansiere oppusing av pajeroen..
savnet ble for stort og det er trist å se den stå i garasjen,så jeg vil sende den bort for å få igang prossesen..
er veldig skeptisk til dette og trenger komme i kontakt med noen som har gjort dette før meg..
hadde håpet å fått dette gjort så fort som mulig..

just4fun
05-25-2007, 12:16
Hva betaler dere for dette da??? Gjennomsnittlig industriarbeiderlønn i polen er ca. 40,- kr. timen....

Maylinn
05-25-2007, 12:51
har ingen ide hva dette vil koste,men har øremerket pengene jeg fikk for cruiseren til dette..
har satt ett budsjett på bilen til rundt 60K og da har jeg ikke regnet med felger og dekk...