PDA

View Full Version : Kjører T/R Østlandet Finnmark ca 2 ganger i måneden.

Finken
08-05-2009, 11:13
Kjører ca 2 turer i måneden, ene turen går til Nordland og kjører da Norge ned igjen og stort sett tom så har mulighet til og ta med en hel bil.

Andre turen går til Finnmark og kjører da Finland og Sverige hjem igjen, også mulighet til og ta med hele biler da.

ER avhengig av at det ikke er for langt utenom ruta mi da, eventuelt om det kommer noen og møter meg langs veien med det jeg skal ha med meg, en jordvoll el ei rampe så får jeg kjørt bil inn på skapet uten problemer og alt som ligger på pall er jo plankekjøring.

Bare og Ringe

95298427

Finn Roar

Finken
08-13-2009, 18:32
Har også muligheter til og ta med småtteri oppover, men da befgrenser det seg en del, men en motor, girkasse, hjul og slike ting er det muligheter for.
Gjør ikke detta for og tjene så alvorlig med penger på si, men har drivi og handla en del deler rundt omkring sjøl, kjørte 60 mil en vei her forrige helg for og hente ei blokk, sku gjerne kjent noen som var på den kanten av sverige innimellom for og si det sånn. he he

knixen
08-13-2009, 18:52
ikke bil nordover?

Finken
08-14-2009, 13:43
Er muligheter for bil oppover også, men da må det nok gå via kontoret. skal jeg ha med meg en bil oppover så må det bli en tur med lite gods eller dra med meg hengern, kan høre litt med sjefen på mandag og høre om han sku hatt mye for og dra med en bil oppover el om jeg kan gjøra som jeg vil med den saken.

swamp
08-27-2009, 12:10
Hei.
Har en aksling i Hoksund (nær Hønefoss).
Og den skulle vært fraktet til oppdal, sør trøndelag eller trondheim.
Har du mulighet eller blir det for stor omvei?
Svar meg på PM, mail eller telefon.
reidarrs@hotmail.com
99387466