PDA

View Full Version : Info fra styret til medlemmene

andréhenriksen
08-14-2009, 17:02
Her vil det komme info fra styret fortløpende.

Hvis noen av medlemmene i klubben har noe de vil at vi skal ta opp på neste styremøte kan de legge det til i denne tråden.

norwegian redneck
08-14-2009, 23:03
Styremøte NMK Kristiansand Offroad.

Sted: Hjemme hos Svein og Anne-Marit
Dato: 13/08/09
Kl: 19:00

- Valg av nye styremedlemmer, kasserer.
- Motorsport camp i september, nissan4x4.no . hvem stiller?
- Logoer.
- Samarbeid med drifting ang. vakter, kjøreleder.
- Kjørefeltet, hogstfeltet til grunneier, dugnadstart? Hvem er med å jobb?
- Kurs, kjøreleder, teknisk osv.

norwegian redneck
08-14-2009, 23:03
13/08/09 Hos Svein og Lille.

Møtet satt kl. 19:11

Tilstede:
Kriss, Andre, Svein, Frode, Gundersen, Roy, Anne-Marit
Referent: Andre
Svein godkjenner skriveriet.

1 sak:
Nye medlemmer i styret

Stillingene i styret:
Leder/Nestleder/kasserer/3x Styremedlemmer/Vara

-Roy får tak i oppdatert medlemsliste i morgen.

Styret:

Leder: Andrè Henriksen
Nest Leder: Svein Jarle Hovland
Kasserer: leder/nestleder foreløpig
Styremedlem: Kristoffer Møller-Gjertsen
Styremedlem: Christoffer Gundersen
Styremedlem: Nicolay Albert
Vara: Frode Sørli
Styret satt

På Neste årsmøte velges hele styret på nytt, bortsett fra leder.
Nestleder står egentlig for to år, men velges første år for at ikke leder/nestleder velges samtidig.

2 sak:
Motorsport camp i September.

Hvem stiller: Flest mulig stiller.
Vi rullerer på hvem som skal kjøre.
Kun to biler i løpet om gangen.

3 sak:
Logoer

Kriss lager alternativer av to forskjeldige typer.
Frode prøver å ordne avtale på laging og pris.

4 sak:
Kursing/kjøreleder/teknisk osv.

Sammarbeid med drifting, lån av vakter/kjøreleder osv.
Alle stiller seg positive til sammarbeid med drifting.
Gunnar ringer Janne ang kurs, tilbakemelding ventes.
Evt. NBF. Bestemmer hvem som skal/Når tilbud.

5 sak:
Kjøreområdet.

-Begynner på hogstfeltet til grunneier, det er bedre med tanke på rekrutering.
-Finne ut hvilke type område feltet er regulert som.
-Planlegger dugnadshelg 22/23 august.
-Svein legger ut på forumet ang. dugnaden.

Annet: Referat fra styremøtet på forumet.

Møtet hevet Kl. 21:55

Lest og godkjent av Svein Jarle Hovland

andréhenriksen
09-02-2009, 14:43
var i kontakt med grunneier for vårt kjørefelt i dag....
og han har et samarbeid med best event her i kristiansand i forbindelse med utdrikkingslag , skyting med hagle osv , og i den forbindelse lurte han på om det var noe stemning for at klubben kunne stille med noen biler 3,4,5 stk til "utleie" ved slike arrengement !!!! da mot betaling for drivstoff andre utgifter ? det vil ikke si at eier skal stå å se på at bilen sin blir kjørt i stykker i heia , men at eier kjører med passasjerer i sin bil.....

hvordan er stemningen for dette ?
ta kontakt hvis du lurer på noe

Mvh
Leder Nmk Kristiansand Offroad
André Henriksen 91714870

sandviper
09-02-2009, 15:20
Kan stille med Wrangler på sånt ja:)

j0lle
09-03-2009, 17:09
dette hørtes jo morro ut. er klar for et slikt opplegg jeg.

gundersen
09-03-2009, 17:23
skulle gjerne vært med men har ikke mulighet for mange pasasjerer i min bil.

andréhenriksen
09-03-2009, 19:39
skjønner det gauda men går jo an å kjøre flere turer da :)

og ang betaling for dette må dere som stiller med bil nesten bli enige om en fornuftig pris for "utleie" av bilen din.....
et eksempel jeg ser for meg :
1 time kjøring - 500 ,- da tatt i betraktning fuel... så ser jg for meg 50:50 deling til eier og klubben.... dette er jo bare et eksempel da
åssen mener dere at det høres ut ?

truls t
09-03-2009, 21:12
skjønner det gauda men går jo an å kjøre flere turer da :)

og ang betaling for dette må dere som stiller med bil nesten bli enige om en fornuftig pris for "utleie" av bilen din.....
et eksempel jeg ser for meg :
1 time kjøring - 500 ,- da tatt i betraktning fuel... så ser jg for meg 50:50 deling til eier og klubben.... dette er jo bare et eksempel da
åssen mener dere at det høres ut ?

nå må dere tenke på forsikringer og dekning av skader ved uhell.. det er ikke ei eineste forsikring som dekker skader vedrørende kjøring i terreng.. og blir det snakk om regress så er det formannen i klubben det går utover når det gjelder erstatning ved skade.. så tenk dere om nå.. det er vel ikke for ingenting dere skal inn under NMK Kristiandsand og NBF..

andréhenriksen
09-04-2009, 01:22
sant som du sier truls , men hvis du løser en arrangør lisens på sånne arrengement , så er du jo dekket mtp forsikring ...
men det vil da si at vi må ha en kjørelder også da !!!!!!!

og da må jo kosten til en evt utløsing av lisens dekkes inn i "leie" av bilene da...

eller hva mener du truls ?

truls t
09-04-2009, 17:07
kan løses på den måten.. men det må legges inn i terminlista til NBF for 2010 før 9/10 2009.. som TT kjøring.. og da kun med 1 copilot/mekaniker pr gang..

Ove
09-04-2009, 17:55
Kan det ikke kalles organisert trening .... med passasjerer .

Da er dere vel også inndekket av forsikringa ?

truls t
09-05-2009, 21:29
Kan det ikke kalles organisert trening .... med passasjerer .

Da er dere vel også inndekket av forsikringa ?

treninger må også meldes inn til NBF..

Ove
09-05-2009, 23:00
Kanskje det , men tviler sterk på at dere må sette opp en terminliste for hele året for disse treningene .

Gjør avtalen med grunneier/Best Event for dato , meld inn til NBF som trening , og problematikken rundt lovligheten er løst .

j0lle
09-06-2009, 10:47
det er fult ut lov og ha med passasjerer i bilen etter hva ognkortet p[ bilen sier.
har du en bil som er registrert for 5, s[ kan du ha 4 passasjerer i TT, dette er jeg ganske sikke p[, men skal finne igjen det reglementet og komme tilbake med et siikert svar.

ang terminliste, kan vi jo soke om engangskjoringer, kan vi ikke det..

andréhenriksen
09-09-2009, 11:03
Klubben sender to mann på kjøreleder kurs i oktober:smile:

gundersen
09-09-2009, 12:36
ja så etter det er det letter å få igang litt mere kjøring, i og med at vi da ikke trenger å være avhengig av å låne kjøreledere fra andre klubber.

Snafu
09-09-2009, 22:39
jepp:smokin:

Klubben sender to mann på kjøreleder kurs i oktober:smile:

Snafu
09-21-2009, 21:09
Jeg vil med dette informere styret i Offroad om tilgjengelige kurs.
Info finner dere nedenfor:

http://www.klubbguiden.no
http://www.idrettskurs.no her publiseres alle NMFs kurs.

http://www.rundbane.com/05_kurs.htm Baklager manglende oppdatering!:smokin:

Ta kontakt om det er kurs av intresse!

Mvh
Roy Storvik
Leder NMK Kristiansand

j0lle
09-24-2009, 23:37
Jeg har i dag vert på kurs sammen med Andrè og Roy.

dette var et kurs i Idrettens rammebetingelser og var i bunn og grunn et kurs om hvordan drive en klubb på best mulig måte, både for progresjon og økonomisk sett.

så vi håper vi klarer og trekke litt lærdom ut av dette slik at vi kan få klubben vår til og fungere på best mulig hvis.

Men vi kan kurses i hue og ræve, det spiller ingen rolle uten resten av dere medlemmer, derfor er vi i styret selvfølgelig veldig inntereserte i konstruktiv kritikk.

Gjør vi noe feil, så gi beskjed så vi kan få rettet opp i det.
Gjør vi noe riktig, så er det jo morro og høre om det oxo:)

andréhenriksen
10-19-2009, 21:59
Det vil bli avholdt styremøte hos Henriksen Onsdag 28.10.2009 kl 1900.

styret vil gjerne ha innspill fra medlemmene om dere ønsker at vi skal ta opp noe spesielt ...
forslagene må være inne til styret innen Lørdag 24.10.2009....
disse kan sendes til meg eller j0lle.

Agendaen blir lagt ut ila helgen !!!!
det vil også bli bestemt på styremøtet når vi skal holde et medlemsmøte:smile:
medlemmene kan gjerne sende meg en pm med navn og mailadresse og tlf , så får jeg oppdatert dette også:)

mvh
Henriksen

j0lle
10-25-2009, 02:02
styret jobber nå ganske igerdig med en del formaliteter for og få igang noe kjøring så fort som mulig.

deriblandt søknader som må sendes til div instangser, og vi jobber fortsatt for og få tak i en gravemaskin så vi kan få "vårt eget" kjørefelt i brukbar stand.

regner med at de fleste medlemmer bare sitter og tripper og lurer på når det blir kjøring, så derfor våger jeg meg ut på litt tynn is og tør nesten love vertfall en kanskje flere kjøringer i regi av NMK kristiansand offroad i løpet av den lille perioden vi har igjen av året.

vi i styret må bare beklage at ting kanskje går litt seint, men husk på at vi er nyoppstartet og har en del og lære før vi klarer og drive en klubb perfekt.

vi håper og tror at vi med tid og stunder klarer og bygge opp en kjempefin klubb med god hjelp fra alle våre medlemmer.

j0lle
10-26-2009, 23:17
må bare beklage på vegne av styret at vår agenda for styremøtet ikke er kommet ut ennå, dette skyldes at leder har div trøbbel med pcen så han får ikke lagt den ut og jeg har ikke den komplette agenda.

men kan opplyse om de pungtene jeg har for hånden.

-div søknader. (hvem skal søkes til, hva skal søkes om, og hvordan går vi frem) dette i forbindelse med kjøring

- Kjørefeltet på øvrebø. Hva skjer videre? planlegge videre arbeid her

- planlegge medlemsmøte

- sette opp en terminliste for 2010

j0lle
10-29-2009, 16:03
referrat fra gårsdagens styremøte vil bli lagt ut så fort jeg får renskrevet og godkjent det. håper jeg får tid og skrive dette i kveld, så jeg kan få lagt det ut her i kveld eller i morgen.

skal prøve om jeg kan få lagt ut en agenda for medlemsmøte samtidig.

j0lle
10-31-2009, 11:50
Referat fra styremøte 28.10-09

Tilstede:
Styret: Andrè, Svein Jarle, Frode, Kriss og Nico
Medlemmer: Roy og lise

Agenda.

-kjøreområdet på øvrebø
-søknader, Hvem søker om hva til hvem?
-Medlemsmøte
-terminliste
-andre innspill

Kjøreområdet på øvrebø.
Dette området er pr.dd ikke egnet for kjøring da innkjøring til feltet er "sperret" med steiner\fjell.
styret vil prøve og få låne (spons) en gravemaskin for og kunne fjerne dette og frode sørli har sagt seg
villig til og transportere maskinen opp til øvrebø og eventuelt kjøre maskinen dersom eier ikke ønsker dette
selv.

Søknader.
inntil videre har Anne Marit (medlem) sagt seg villig til og ordne med de søknader som må til for og kunne
arrangere en kjøring med klubben. det være seg søknad til grunneier, politi og NBF.

medlemsmøte.
Det ble satt av Onsdag 11. november 19.00 til medlemsmøte.
Møtet holdes på klubbhuset til NMK Kristiansand på trail banen i sørlandsparken (ved glattkjøringsbanen)

agenda for medlemsmøte:

-Presentere klubben og styret.
-Gjennomgå terminliste for 2010
-innformere om status på kjøreområdet på øvrebø
-innformere om sammarbeid NLRK
-Beach tour\Dagali
-Sponsoravtaler
-fritt ord

Terminliste: eget vedlegg

Andre Innspill:
Engangslisenser. Roy (leder NMK) skaffer lisensblokker.

truls t
11-01-2009, 14:14
i will bee there.. yupp..

j0lle
11-09-2009, 23:11
da har jeg vert i kontak med Janne fra Norskoffroadteknikk og har desverre fått den beskjededen at det ikke er mulig og få kurset kjøreledere før mars.
(ikke helt bestemt når men antagelighvis i mars) da det skal være en nu runde med kursing.

dette er regler fra NBF som sier at det bare skal kurses nytt personell 2 ganger i året.

dette kunne ikke Janne gjøre noe med og det hjelper heller ikke gå til noen andre da ingen av de lisensierte kursledere har lov fra NBF og holde egne kurs utover disse to konferansene.

men vi prøver likevel og få til litt morro ved hjelp av andre klubber og deres kjøreledere.

vi har blandt annet vert så heldige og fått til en god dialog med Norsk Land rover Klubb og får disponere kjøreleder derfra hvorav Truls har vist interesse for og stille dersom det blir behov.

andréhenriksen
11-23-2009, 16:17
hei hei , da har vi gjenomført styremøtet igjen , agendaen for styremøtet var da altså kjøreområdet vårt på Øvrebø !!!!!

møtet ble gjenomført , referat fra møtet legges ut på forumet ila dagen.....
for de som måtte ønske å ha dette på mail , gi beskjed :)

mvh

André

andréhenriksen
02-16-2010, 02:06
Referat Årsmøte Offroad
15.02.2010

Sted: Brakkene til Nmk
Kl: 18:15

Tilstede:
Frode Sørli, Trond Hagen, Henrik Topstad, Tor Arve Topstad, Christoffer Gundersen, Gina Nor, Nicolay Albert, Tom Garman, Truls Thomassen, Svein Jarle Hovland , TEO (haha)

Sak1 – gjenomgang av årsberetning – André Leser

Sak2 – gjennomgang av Øvrebø /lagt på is – Tom informerer om Storheia evt. området til tidligere MAU Pluggen trial på Kjerrane.
Storheia, Parkvesenet er skeptiske til bruk av motoriserte kjøretøy i området. Men er åpen for at NMK kan bruke Kjerrane.
Tom foreslår at vi kjører på med begge områdene, medlemmene er enig i dette. Enige om at vi må ”vente” til snøen forsvinner slik at vi kan ha en befaring på området.
En gruppe blir satt ned for å ta videre søknader osv opp mot kommune osv, Tom og André tar dette videre.

Sak3 – Regnskap – Christoffer går igjennom tallene, Tom fyller på kontoen.
Det er satt av 40 000,- til Storheia / Kjerrane
Pluss 25 000,- til Offroad
Disponibelt Pr 18.01.2010 : 28 165,50 ,-

Sak4 – valg:

Leder: André Henriksen
Nestleder: Svein Jarle Hovland /2år
Styremedlem: Christian Høyer
Styremedlem: Frode Sørli
Styremedlem: Nicolay Albert
Vara: Tor Arve Topstad

Nytt styre er enstemmig

Sak5 – forslag:

-Tema dag hos Topstad rør på lund. lørdag 13. mars kl 12:00 alle er hjertelig velkommen
-Kjøreleder kurs: Roy, Svein sendes på kurs i Oslo /mars.
-Løpssekretær: Anne Marit reiser deler regninga 50/50 med land rover klubben.

Møtet hevet 19:30

Thorstein André Henriksen
Leder Offroad

Snafu
06-23-2011, 00:29
Som Leder i Offroadgruppen i NMK Kristiansand så vil jeg informere om at pr. d.d. så har NMK Kristiansand fått nytt kjøreområdet :smokin:
Deler av styret var idag på befaring og gikk store deler av tildelt området, og ja :) vi fikk oss også en liten kjøretur:eyemouth:

Området ligger på Øvrebø/Stallemo og har behov får litt trimming av både skog og kratt!
Det er også et område nede (før oppstigning) som egner seg som "depo", dette området har også behov for noen timer med planlegging og bearbeiding.

Det vil de nærmeste dager bli kalt inn til styremøte for å legge en slagplan for hvordan vi skal gå frem når det gjelder klargjøring av område, midt inne i skogen ligger det også en gammel "løe" eller som grunneier sa "klubbhus" som vi står fritt til å "renovere" til et godt egnet oppholds sted.....

Så kjære medlemmer! Det er bare å gjøre klart "skogsutstyret" for nå braker det snart løst, skulle vi gjøre en god jobb så er dette også meget godt egnet sommer som vinter...
Mere info kommer :smokin: HVA MERE KAN VI ØNSKE OSS :smile:

Til orientering: DETTE OMRÅDET ER FAKTISK I BOKS, SÅ NÅ SLIPPER VI FAKTISK Å LETE LENGRE!!!!!!

Mvh
Roy Freddy Storvik
Leder NMK Kristiansand Offroad/Snøscooter

Brynjar
06-23-2011, 06:45
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

:D

Brynjar
06-23-2011, 09:49
Har dere no adresse/koordinater til området? Hadde vært morro å tatt en titt på kartet

Lille lay (nico)
06-23-2011, 11:55
Tror vi holder det litt "skult" inntil vidrere...... Så ikke det blir noe tullekjøring. Men info kommer fortløpende! :beer::beer::smile::smile::smokin::smokin:

Brynjar
06-23-2011, 12:30
Ser den. Lurt å trå litt forsiktig når det endelig er noe brukbart på plass.

Si for all del i fra hvis jeg kan bidra på noe som helst vis. Stiller som sagt tvert med motorsag, vinsj eller hva det måtte være.

Er "litt" spent nå :D

truls t
06-24-2011, 16:30
yuhooo.. eg ser deg..:beer: dugnadsånden er klar som blekk..:smokin:

sandviper
06-26-2011, 09:07
Konge! Må kanskje melde meg inn igjen nå, og få ferdig willysen:smile:

Topstad
06-26-2011, 15:26
Har en modulrigg (brakkerigg) som er 5-6 år hadde tenkt å sette den i hagen, men kona nekter..rart:smile: bruke den som kontor/verksted, men har bestemt meg for å forære den til Klubbhus på kjørefeltet noe arbeid gjenstår med å sette på ny kledning sette i vinduer etc.
Kledning og vinduer medfølger, mangler en dør transport må NMK dekke, har kostet meg over 10 lapper.
Den blir som ny er 2.5mx7.4m, er isolert, en dugnad så er den på plass i det fine depoet:smile:

Brynjar
06-26-2011, 18:09
Blir bare bedre og bedre dette :beer:
Vet du omtrent hvor mye den veier?

j0lle
06-27-2011, 18:40
Dette er jo helt topp, og akkurat det klubben trengte. nå har vi ligget i dvale lenge nok, så det skal bli morro og komme skikkelig igang. fantastisk donasjon av Topstad her, sånt liker vi. Nå skal vi som roy skriver ha et styremøte i løpet av uken for og planlegge litt, før vi setter igang dugmaden for fult.

Men dere kan bare begynne planleggingen alle sammen, gå i boden\garasjen og sett frem motorsag, håndsag, spader, river og ellers det dere måtte finne fornuftig så er det ikke lenge før det er full fart med offroadkjøring i regi av NMK Kristiansand.

(og ja, Sandviper er bare og få meldt seg inn.)
http://www.nmk.no/index.php?option=com_rsform&formId=3&Itemid=99999

Snafu
06-28-2011, 20:34
Om jeg ikke tar helt feil Brynjar så veier brakka ca. 2900Kg.....

Brynjar
06-28-2011, 20:56
Om jeg ikke tar helt feil Brynjar så veier brakka ca. 2900Kg.....

Da blir den desverre i tyngste laget for mine kranbilkontakter..

Men.. jeg stiller gjerne på dugnad :smile:

StianHdj80
06-29-2011, 00:17
Så bra, Grattis med kjøreområde!! Kan gjerne være med på både skogsarbeid å snekring, men er på reise nesten hele juli. Vet ikke når dere ska te.

truls t
06-29-2011, 20:25
når er det den brakka må flyttes opp på kjøre området.. regner med att det ikke skal være noe problem å få tak i kranbil.. må bare vite hvor brakka står og hvor langt fra vei den er. og seff hvor langt fra veien den skal..:smokin:

Snafu
06-29-2011, 23:48
når er det den brakka må flyttes opp på kjøre området.. regner med att det ikke skal være noe problem å få tak i kranbil.. må bare vite hvor brakka står og hvor langt fra vei den er. og seff hvor langt fra veien den skal..:smokin:

Skal spørre Topstad, og finne ut hvor den står..... Men har blitt usikker på vekten, den er mellom 2900-3400kg.....
Mere info på dugnaden kommer i morgen......

Snafu
06-30-2011, 12:14
Vi innviterte alle våre medlemmer (og ikke medlemmer da det blir mulighet til å melde seg inn i klubben på stedet) til storstilt dugnad på vår kommende kjøreområde.

Vi møter på Stemmen kl.10.00 og vi kjører samlet derfra (ca.5-10 min.) :smokin:

Ta med:
1. Godt humør
2. grafse og jordspade
3. Sag (håndsag/Motorsag)/øks/kantklipper til litt grovere buskas :smile:
4. Hammer & spikker (om dere har noe å avse)
5. Grillmat (vi tar med en grill)
6. Gjerne henger for de som har

Kom gjerne med innspill ! ! !

Ang. brakken fra Topstad så må nok den på ett eller annet vis finne veien før dugnadsdagen, men det tar vi :smokin:

Hilsen
Leder NMK Kristiansand Offroad

Brynjar
06-30-2011, 13:07
Sweet :smokin:
Jeg stiller med punkt 1-5.. har ikke hengerfeste på Styggen :D

Ser bra ut foreløpig :
http://i987.photobucket.com/albums/ae360/fudpucker_pbb/vr9juli.png

sandviper
06-30-2011, 16:35
(og ja, Sandviper er bare og få meldt seg inn.)
http://www.nmk.no/index.php?option=com_rsform&formId=3&Itemid=99999

Done:smile:

nbm
06-30-2011, 18:45
Gratulerer med nytt kjørefelt, håper det blir noen løp der, alltid gøy med nye felt.. den 9 er det nordisk trial i øvre gausdal ellers hadde jeg tatt turen...

finnarne
06-30-2011, 19:42
Ahh - Det var greit du skrev. 9de Juli altså. prøvde å få kabalen til å gå opp nå til helga jeg. Ikke sikekrt det er noe bedre neste helg forsåvidt...

j0lle
06-30-2011, 20:43
Veldig bra sandviper. Ikke glem ekanal. "ekanal nmkoffroad" til 1963.
Og truls, jalla låner kranbil på jobb, så det ordner seg.

j0lle
06-30-2011, 22:33
Er det en mann eller to som har mulighet til og være med og få plasert en brakke i depot førstkommende lørdag? Jalla har lånt bil på jobb og henter brakka sammen med topstad junior, og jeg skulle hatt med en mann eller to til og rydde litt og sette ut leca for og kunne sette ned brakka når den kommer.

Snafu
07-01-2011, 00:54
Ahh - Det var greit du skrev. 9de Juli altså. prøvde å få kabalen til å gå opp nå til helga jeg. Ikke sikekrt det er noe bedre neste helg forsåvidt...

9 juli :beer: ja Og vi kommer nok til å være der noen lørdager og søndager fremover...
Kommer vel litt ann på være og ferieavviklinger rundt omkring..........................

j0lle
07-01-2011, 19:26
Er det en mann eller to som har mulighet til og være med og få plasert en brakke i depot førstkommende lørdag? Jalla har lånt bil på jobb og henter brakka sammen med topstad junior, og jeg skulle hatt med en mann eller to til og rydde litt og sette ut leca for og kunne sette ned brakka når den kommer.

Ingen?

Brynjar
07-01-2011, 21:21
når?

j0lle
07-01-2011, 21:51
Tenkte i ti tiden. Kan treffe deg pp bensinstasjonen på stemmen10.00
så kommer øyvind og henrik opp med brakka. Er bare
Og få plasert den i morra så gir vi oss.

Brynjar
07-01-2011, 22:18
Mulighet for å pushe det til halv 11 - 11 tia? Må ha med meg guttungen på 3, det tar gjerne litt tid :D

Sender deg en PM med mobilnummeret mitt..

j0lle
07-01-2011, 22:35
Ingen problem. Møter deg bare på stemmen.

j0lle
07-02-2011, 17:15
Første lille dugnad vel gjenomført. brakken er på plass, fikk ikke satt den der vi ville ha den men har fått plasert den så det går an og få kledd den og satt inn vinduer\dør før vi flytter den igjen etter at det er ryddet litt krattskog.

vi satser på ny runde med dugnad neste(førstkommende) lørdag og håper på bra oppmøte.

Ta med masse godt mot, litt grillmat og aventuelt litt hjelpemidler.

Hammer, sag, vater, spiker\skruer og div til klargjøring av brakka. (Noen som har en dør liggende som kan settes i denne?

Spader, sag, motorsag, rive, grafse og ellers verktøy for skogrydding.

veldig greit med en tilbakemelding på om noen kommer og eventuelt hva du\dere tar med av utstyr.

finnarne
07-02-2011, 19:50
Har liggende en verandadør, om den kan være interessant. Sjekker etterpå om det er noe mulighet for låsing fra utsiden.

Og evt mål.

Snafu
02-23-2012, 11:46
Mandag 27 Februar kl.10.00:

1.Første møte med kommunen ang. retningslinjer for hvordan vi skal gå frem for å få godkjent kjøre området :smokin:

Etter en lengre samtale med "kommunen" så virket det ikke som om det var er forslag de kom til å forkaste, men vi skulle se nærmere på reguleringsplan, beliggenhet samt spørsmålet om det var fare for "sjenanse" for fastboende...

Gleder meg :smile:

Brynjar
02-23-2012, 12:03
Godt jobba Roy :beer:

gundersen
02-23-2012, 14:03
Bra jobba roy

godt at det endelig skjer noe,
får håpe alt ordner seg og at det blir godkjent.

j0lle
04-02-2012, 12:34
helt topp, bare og fortsette oppdateringen fortløpende.

j0lle
03-20-2013, 11:41
Medlemsmøte 19/3-13 Klubbhuset på Speedwaybanen

1) Informere om ”Alt Er Mulig 2013”, og få med så mange frivillige som mulig:

Etter fremleggelse av saken så var de fremmøte villig til å binde seg opp for arrangementet, skulle de frafalle så må de selv frembringe en erstatter for sin plass.

Navn: Mobil:
1. Pål Anders Salvesen 45 61 07 35
2. Hans Martin Bjellerås 41 51 33 74
3. Brynjar Eriksen 90 19 95 66
4. Nicolay Albert 91 59 55 25
5. Truls Thomassen 92 69 70 05
6. Svein Jarle Hovland 90 17 26 21
7. Roy Freddy Storvik 48 00 77 07
8. Christoffer Gundersen (m/forbehold) 94 27 75 69 (utreise jobb)
9. Tor Arvid Topstad 98 01 94 99
10. ”junior” Topstad 97 07 74 92

2) Info og fremdrift Kjøreområdet ”Utsogn”.

Oppstart med organisert kjøring med alt av nødvendig dokumentasjon.
Truls Thomassen tar på seg ansvare for å legge frem kjøreplan for fremgangsmåte (NBF, grunneier, kommune, politi), vi hjelper Truls med det som må til etter hvert.

3) Lisenser:
Klubben sitter igjen med noen lisenser fra tidligere år, vi skjekker gyldigheten og tar kontakt med NBF og evt. Refusjon, eller fremgangsmåte for nye lisenser for året 2013.
Dette tar Roy seg av da han sitter på papirene fra tidligere år.

4) Forslag fra medlemmene..

Opprettelse av ekstern konto med nettbanktilgang, Offroads (a-konto) sentralt i NMK på lyder ca. 4400.- Dette er midler man ikke får ut siden hovedstyret har benyttet seg av totalbeløp uten å samkjøre gruppekontoene opp mot hovedkonto...
Offroad sier seg villig til å ta på seg kosten med forsikring som følger Truls Thomassen’s Lisenser, dette vil da dekke forsikring på ”kjøreområdet” på årsbasis..

5) Kosekjøring på Crossbanen 

RFS tar kontakt med cross klubben for samarbeid og fremlegging av godkjennings papirer og forsikringspapirer tilhørende Crossbanen...

Oppmøte: 8 første på Frivilliglisten til ”Alt Er Mulig 2013”

Nytt medlemsmøte Tirsdag 9 April 2013

j0lle
04-08-2013, 13:44
Husk på medlemsmøte i morgen 09.04 klokken 19.00 på banen i sørlandsparken

j0lle
01-18-2015, 19:35
Etter et veldig uformelt møte (brynjar og meg) ble vi enige at fra dags dato tar brynjar over som leder for offroad og jeg blir nestleder. Eventuelle innvendinger fra betalende medlemmer kan sendes til meg.