PDA

View Full Version : MiniTrophy i Tossene i september utgår

hoel-in-one
08-16-2009, 11:53
Jeg hadde en lang samtale med Jan som eier området vi hadde forrige treff.
Etter at vi var der sist har en gammel nabostrid blusset opp og vedkommende nabo kontaktet kommune og lânstyrelsen med klage. Klage går ut på bruk av adkomstvei - fart - camping - bruk av utmark.

Vårt besøk der nede var godt planlagt og overhode ingen ting ble gjort utover tillatelser og samtlige var godt fornøyd med rydding av kjørefelt og campingen hos Jan.
Vi har vårt på det tørre og Jan har sitt på det tørre, men kommunen må ta naboens klage til behandling.
Jeg kunne skrevet en lang avhandling om problematikken, men lar det være. Vi avventer svar fra Jan. Jan og hans familie og offroadklubben der nede ønsker oss hjertlig velkomne tilbake så fort saken er avklart.

Det er forslag om et treff i Grenland - vi fortsetter med planene. Kom med innspill. Vil helst til Sverige.

Amund
08-16-2009, 22:30
Det er forslag om et treff i Grenland - vi fortsetter med planene. Kom med innspill. Vil helst til Sverige.

Jeg stemmer for Grenland hvertfall, det er et kjempefint område med fin plass til parkering/camping, kjempestor grillpaviljong, utegrill, masse bra utstyr som 2stk BV202 med dette innebygd: sveiseutstyr, kompressor, aggregat osv

De er også glade for hjelp til å lage nye løyper, terrenget der nede har allerede masse bra løyper, og masse potensiale.

PS. Håper det årner seg for Jan.

hoel-in-one
08-17-2009, 20:45
Det ordner seg for Jan - det tar litt tid i byråkrati og sommerferie.
Kjøring i Grenland er underlagt NBF.

hoel-in-one
08-18-2009, 21:36
Jeg velger å frita meg selv for å arrangere høsttreff i år. Tid og medisinske årsaker gjør at jeg venter til et nytt Pinsetreff i Tossene.

søderberg
08-23-2009, 23:03
Det var trist. Jeg har nye foringer på bilen. Hils Og takke Jan før i våres!

Hilsen Jonas

bebe
08-24-2009, 08:29
Håper vi sees i Grenland istedet da Odd Arild, så kan du kjøre istedet for å arrangere!

hoel-in-one
08-24-2009, 09:26
Som sagt så dukker jeg opp om Jeepen min blir ferdig - armene henger ikke helt med enda. Jeg har god hjelp i garasjen og kan være codriver om så.. :smile:

Ralph
09-20-2009, 18:26
Hvordan ligger det ann her med klager å sure naboer? Fineste kjøreområdet jeg har vært på til nå!

hoel-in-one
09-21-2009, 21:27
Jan får svar fra kommunen i slutten av denne måneden. Helt riktig, det er naboer som er problemet.