PDA

View Full Version : Aktivitet??

chrispede
08-16-2009, 21:48
Heisann, mitt navn er Christian. Har nettopp kjøpt meg en Lada Niva som jeg tenkt jeg skulle leke litt i naturen med. Og da er det vel kjekkest og gjøre det med like sinnede =)

Er det noen som er ute og kjører på Helganes? Og er det noen form for klubb møter?

Vier
08-17-2009, 22:25
Hei. Vi har ikke hatt kjøring nå etter at vi arrangerte VM-runde i juni. Jeg har dårlig samvittighet for aktivitetsnivået for tiden, men det er så mye som tar tiden... :blush2:

Planen var å organisere oss med faste kjøringer men vi har ikke klart det ennå. Håpet er der da.

Du står ihvertfall på sms-listen vår, så når det skjer noe så plinger jeg.
Kanskje vi skulle hatt en garasjekveld hos noen?

chrispede
08-23-2009, 13:55
Kos er d egentlig me Helganes, kan enn dra ut der å kjøre på egenhånd? Må enn avtale tid o.l.?

Vier
08-23-2009, 15:08
Nei, det er ikke lov å kjøre på egenhånd. Det skal være en godkjent ansvarlig til stede ved kjøring, og vi er bare 3 stk som har den lisensen...

pajero 35
08-23-2009, 17:01
garasje treff hadde nok gjort susen :grinpimp:

Eg har ikkje garasje :(

Då blir det løefest :shaking:

Slimboyfeit
08-23-2009, 21:35
Vi burde jo fått til noe kjøring snart da.
Garasjen min er åpen den. Har til og med noen biler vi kan skru litt på :grinpimp:

Nissan
08-28-2009, 19:20
Litt kjøring og grilling kunne vel vært bra på kanten av sommeren en gang:smokin:

Kanskje en familiedag?

Vier
08-28-2009, 21:01
Litt kjøring og grilling kunne vel vært bra på kanten av sommeren en gang:smokin:

Kanskje en familiedag?

Familiedag høres fint ut. Hva sier dere da Øyvind&Øystein. Er det liv laga? Må ihvertfall bli etter NC i Modalen. Og før VM i Egersund? En søndag?
Dere får tenke litt, hodet mitt er allerede så fullt av tanker at jeg vet ikke om det er plass til flere :eyemouth: