PDA

View Full Version : Medlemsmøte for september i August??

toresailor
08-17-2009, 16:06
Hei folkens!

Jeg lurer nå på om vi kan ha medlemsmøtet for September nå i august. Nærmere bestemt den 26. Dette fordi vi må ta opp hva vi ønsker å søke på av runder til neste år. Søknadsfristen for NorgesCup/Norgesmesterskap er 1 September.

Derfor ønsker vi å ha dette møtet denne onsdagen føre. Er det noen som har noen kommentarer til dette?

Tommy
08-17-2009, 16:17
vi kommer...

supersvein
08-17-2009, 21:49
Det synes jeg er et godt forslag !

Ronny
08-17-2009, 22:03
E kommer

toresailor
08-24-2009, 10:10
Hei igjen alle sammen,

Da ser det ut til at alt er lagt til rette for et kjempe møte på tidligere Dag's Pub i Tvedestrand. Håper så mange som mulig har tid til å komme, da vi trenger å få snakket litt om hva og hvor mye vi har tenkt til å gjøre til neste år.

Grunnen til at dette møte kommer nå, midt på sommeren :-) er at søknadsfristen for NorgesCup, og NM går ut 1 september.. Så om vi ønsker å arrangere noe av dette til nesteår, så må det innstilles til det på dette møtet. Styret kan ikke bare søke på 1 eller 2 runder til neste år, uten å vite at det er det klubben ønsker.. vi trenger derfor å høre fra akkurat deg :smokin: og alle dere som leser dette.

Hadde lagt opp en tråd tidligere som gav littegrann indikasjon på hva som trengtes i klubben, og nettopp derfor tror jeg at vi nå trenger et lite møte, med så mange som mulig, for å snakke om hva vi vil. Jeg har mine meninger, men regner med at det er mange andre meninger også.. så kom med de...!!

Itillegg blir det jo veldig sosialt også når det kommer mange på møtet..:smokin: og kansje en liten mulighet for en slik :beer:

carlo
08-24-2009, 12:54
skulle gjærne ha kommet men det jo for medlemer da og jeg var medlem men var noen som har glemt og sende ny innbetalinslapp til meg så en får avstå fra dette møte :smile:

toresailor
08-24-2009, 13:39
Hei, sånt skal vi ikke la komme i veien for din deltagelse på møtet :smokin:
Kom du , så skal jeg få ordna en blankett til deg. :-)

Om det er andre "ikke-medlemmer" som tenker på å melde seg inn så må dere gjerne komme dere og.. er hva vi skal gjøre framover/neste år som er på programmet, og da er vel dere og blitt medlemmer....:smokin::smokin:

martinj
08-24-2009, 17:38
klokkeslett finner jeg ikke:smokin:

Ove
08-25-2009, 00:39
Sitter fast oppi Lilehamer , men det er vel ikke tvil om hvor min stemme går hen ?

Ingen NC-runder i år , men bare lokalløp med SC , klubbmesterskap , Sladden og kanskje et lokalløp av en eller annen form .

toresailor
08-25-2009, 11:22
Hei igjen.
Da har jeg glemt å skive det, men sånt kan heldigvis rettes på:

Medlemsmøtet blir kl 1900. Mener også at kaffen pleier å være klar til den tid :-)

Håper det kommer så mange som mulig. Ser det kommer inn litt meninger her og. Er dere enige/uenige er det og helt greit.. kan godt lage litt diskusjon her og, men hold dere til saken er dere greie. Ingen usakligheter :smokin:

kjetil
08-26-2009, 05:47
Tror tar meg en tur jeg også, selv om jeg ikke er medlem, men vurderer å bli det igjen.

toresailor
08-26-2009, 11:24
Har fått tilbakemeldinger på at det skal komme endel folk ikveld, noen har skrevet her, andre har jeg snakket med.

Husk på at møtet er idag dere. På tidligere Dag's Pub kl 19. Ta med godt humør og framtidsplaner

Saker som vi hadde tenkt til å snakke om:

1: Hva skjer i 2010, Norgescup, Norgesmesterskap, Sørlandscuop osv. Søknadsfrist til NC/NM er 1 september, så dette er siste frist til å uttale seg.

2: Sørlandscup runde 5 til helga.. oppsummering av forberedelser, hva mere trenger vi hjelp til. Løypebygging kiosken osv Er vi klare for finalen i SC :smokin: Noen klasser er vel litt mer spennende enn Promod... Gratulerer TE

3: NorgesCup runde 6 Denne runda skal arrangeres 26 Sept. Hvem kan hjelpe med hva? Se også tråd på nettet.

4 NMK Kristiansand har spurt om å få komme på besøk denne høsten. Det for litt Frikjøring/TT i et av feltene våre.. En helg som kansje vi også kunne vært ut og hatt det morro i et av feltene..??

5 NMK Arendal Offroad, og Arendal Offroadklubb. Vi er en klubb for alle. De som kjører konkuranse og de som koser seg i 4WD uten å skulle kjøre konkuranser. Alle er velkommen i klubben, selv uten kjøredress :smokin:
Håper dette siste punktet og en diskusjon rundt dette, kan være med på å oppklare endel misforståelser.

Det blir et styremøte i etterkant av dette møtet, er det noen som har noen saker de ønsker at skal opp i styret, så kom gjerne med den på dette møtet, eller send dem til meg eller Eva på mail.

Tommy
08-26-2009, 11:34
Vi kommer... har et radikat forslag til det siste punktet....

toresailor
08-26-2009, 19:38
Da er møtet igang.. og det er også diskusjoner pågang..:smokin:

Blesvik
08-26-2009, 20:03
Fikk desverre ikke mulighet til å komme bort..:(

Bergum
08-28-2009, 06:14
Nå er vi en større andel folk her som sitter spent å håper på et refferat, eller innspill på hvordan deg gikk....

toresailor
08-28-2009, 11:35
Medlemsmøte innholdt mange fine diskusjoner har jeg hørt, venter litt på et referat selv, men skal ta noen telefoner, og se hva jeg kan få lagt ut her.

Men det blir søkt på NC også neste år. Vi kommer også til å arrangere SC, men kansje ikke 5 runder. Er stor sjanse for at det kan bli treff i regi av AOK også. Men det vil jeg komme tilbake til straks.. :-)

Dette er bare en liten teaser hehe:smokin::smokin:

jan terje
08-30-2009, 11:24
Ja vi venter på referat selv om vi ikke er medlemmer. Ikke minst hvordan dere løser dette med de som kun vil konkurere og de som kun vil kosekjøre utenfor retningslinjene som en ellers må følge som en klubb under NBF.
Den samme problemstillingen vil jeg tro mange klubber står overfor.
Det er jo ikke minst varslet et radikalt forslag, ha var det?

Bergum
09-13-2009, 15:53
Vi venter enda i spenning....
Eller har jeg gått glipp av noe???

Tommy
09-13-2009, 16:01
Kan ta et kortreferat siden jeg var der... styret får komme med sitt referat etterhvert...

Det ble diskutert litt av hvert...
knapt flertall for å søke en NC runde ikke to
Klart flertall for å søke NM
Forslag på å splitte NMK Arendal og Arendal Offroad Klubb....

Hva som skjer er opp til styret