PDA

View Full Version : Har vært på en liten spotting i dag og fant en unik stereo løsning:(VAN-VAN-VAN)

jan terje
08-18-2009, 14:16
Vi offroadere lar oss imponere over fiffige løsninger på div. biler i miljøet, men også i andre bilmiljøer finner en løsninger på ting og tang.
Hvem har ikke kviet seg for å kappe hull for stereoanlegg i bilen?
Hva skjer når den skal selges og et gapende hull lyser mot kjøperen på det ellers velbevarte instrument panelet?
HER er løsningen:

Geir
08-18-2009, 14:58
jeg gir meg over i beundring , hvilken fantasi og hvilket bilhjerte!

ShuDuck
08-18-2009, 15:02
fantastisk :eyemouth:

krüger
08-18-2009, 16:05
dette er faktisk ret kendt i det danske car-hifi miljø, ved at bruge så hi-tech/modificeret og dog alligevel original udseende ophæng til radioen, gør at radioen kan nærmest svæve frit i luftet, således at cd'en ikke hopper når man spiller høj bas-/folkemusik eller kører offroad (hvis man har det monteret i en offroader) og ikke i transporter som her?

kan kun betyde fremgang for Norsk bil stereo at denne trend er nået op til jer!

-

jan terje
08-18-2009, 16:47
Det trenede øye ser at vi her snakker om en van.
Van folket er jo viden kjent for sin glorete smak når det gjelder å rigge opp sine biler.
Voldsom lakk, masse ting som skrues på overalt samt en glorete innredning.
Eieren av denne vanen hadde ikke mindre enn 2 stykker, denne VW og en vassekte USA van-nemlig en DODGE!
Den hadde en forholdsvis diskre lakk, men innredningen var derimot overveldende prangende!
Ikke mye plass igjen her:
(legg merke til at dette tydeligvis er en elektrisk utgave)
((etter min mening en av norges fineste vaner))

bobbas
08-18-2009, 18:17
imponerende:smokin::smokin:

Jan-Banan
08-18-2009, 23:37
Det trenede øye ser at vi her snakker om en van.
Van folket er jo viden kjent for sin glorete smak når det gjelder å rigge opp sine biler.

(legg merke til at dette tydeligvis er en elektrisk utgave)

Hmm betyr dette at den har panel ovn istede for peis??:shaking:

Rocker
08-19-2009, 00:20
Ble helt satt ut her :laughing::laughing::laughing:
Genial løsning på stereo-oppheng/montasje :eyemouth:

Bergum
08-19-2009, 07:02
Vi må selvsagt ikke glemme at en skikkelig bilstereo, som også innehar radiomottaker, trenger en antenne....

http://www.atstrack.com/ats/support/papers/FixedUnattended/images/truck.gif