PDA

View Full Version : Månedens bil Juni 09

Tommy
08-25-2009, 06:19
Denne gangen ble det en engelskmann...
sjekk forsiden
www.pirate4x4.no

knixen
08-25-2009, 10:34
en meget flott engelskmann også!!! Bra historie den bilen og mannen der! :beer::beer::beer:

bjopau
08-25-2009, 22:06
takken for det knixen.
har hatt mye morro med denne og mere skal det bli :smile:

Kvenmon
08-25-2009, 22:35
Tøff bil, som ser ut som den blir brukt også. Skulle ønske jeg var like flink og pågående med mitt prosjekt.....så hadde det kanskje blitt mer enn ord og små hjul.....

bjopau
08-26-2009, 19:53
Tøff bil, som ser ut som den blir brukt også. Skulle ønske jeg var like flink og pågående med mitt prosjekt.....så hadde det kanskje blitt mer enn ord og små hjul.....

Hei!
Hadde ikke du en hvit ganske bøs Range Rover? eller blander jeg med noen andre? den er i alle fall havnet i trondheim og er til salgs trur jeg :smile:

truls t
08-27-2009, 13:19
gratulerer paul.. hils gamlingen.. og si att neste bil ut er vel den grå..

bjopau
08-27-2009, 17:20
gratulerer paul.. hils gamlingen.. og si att neste bil ut er vel den grå..

Skal hilse gamlingen. har tenkt å skrive en liten historie om den grå også etterhvert. får håpe den historien ender med at den er på veien igjen :smile:

Amund
08-27-2009, 19:11
Knallgrom bil, og artig historie! :smokin:

truls t
08-27-2009, 20:08
Skal hilse gamlingen. har tenkt å skrive en liten historie om den grå også etterhvert. får håpe den historien ender med at den er på veien igjen :smile:

den gleder jeg meg til..

Kaare
08-28-2009, 00:02
...også med de feite akslingene da gitt! :beer:

Kvenmon
08-28-2009, 08:57
Hei!
Hadde ikke du en hvit ganske bøs Range Rover? eller blander jeg med noen andre? den er i alle fall havnet i trondheim og er til salgs trur jeg :smile:

Jo det var jeg som bygget den opp ja. Og ja den har skiftet eiere et par ganger i sommer, er nå i Ålesundtraktene tror jeg.

Men jeg har begynt å bli feig( noen sier gamel)....og kjører Defender nå på org hjul....men med noe ombygd understell.
Jeg henger ennå litt med i tt løypene:grinpimp:

bjopau
08-28-2009, 14:31
...også med de feite akslingene da gitt! :beer:

Ja patroler er gode delebiler :smile:
Neida. Skulle jeg bygd bil i dag for å få den heftig og godkjent hadde det nok faktisk blitt en patrol. tatt opp kampen med extreme4x4 og bygget og godkjent selv.

Jo det var jeg som bygget den opp ja. Og ja den har skiftet eiere et par ganger i sommer, er nå i Ålesundtraktene tror jeg.

Men jeg har begynt å bli feig( noen sier gamel)....og kjører Defender nå på org hjul....men med noe ombygd understell.
Jeg henger ennå litt med i tt løypene:grinpimp:

Jeg og pappa var å tittet på den i sommer, da var det en trønder som skulle selge den. utrulig bra bil tror jeg, men det var jo litt dyrt. var noe av det som var ombygd skrevet inn i vognkortet?

Kvenmon
08-30-2009, 22:12
Takk for det. Jo jeg tror bilen ble bra, men jeg er nå ikke så dreven på dette.....men den funka bra og de som har eid den etterpå har vært fornøyd.

Det er kunn dekk og felg det ikke er pappir på.