PDA

View Full Version : Y60 og Problemer med Speedometer

Marius Myhre
08-25-2009, 18:02
Hei.
Har en Y60 som Speedometeret detter inn og ut på.
Er vel elektronisk Speedometer på disse.
Dette er en 89 modell.

Noen som har noen tips til hva å se etter ?

4x4Norway
08-26-2009, 21:24
Mest sansynlig er det speedometret dit som er defekt, pleier vere det, og det har da selfølgelig jeg liggende, om du får lyst til å gjøre noe med dette.
Pleier vere der feilen ligger.

Marius Myhre
08-27-2009, 09:21
Hvor mye skal du ha for Speedometeret da?

Veit du om det er mye jobb å skifte dette?

4x4Norway
08-27-2009, 17:02
Tja er du medlem i www.nissan4x4.no så koster det deg vell en ca 200 kr er du ikke det så koster det vel ca 500. helt grei jobb å bytte :smile:

UNDELETED AV KNIXEN 1 SEPT KL 2320

Kaare
08-28-2009, 00:49
Hva med telleverket? Trodde slike ting burde gjøres av autoriserte verksteder?

4x4Norway
08-31-2009, 22:01
jeg skreiv hvor mye det kostet. og det er fjernet av moderator:smile:
det er ikke store jobben å bytte dette. knoter du litt så bruker du ca 1/2 time.
ikke noe problem å gjøre selv. hvor mye ønsker du den skal ha gådt :smile:
Litt lurt å opplyse om at det er byttet,om det nye er godt betydlig mindre.
Ny pris på Nissan er ca 13 000 kr komplett. og du må betale noen få hundrelapper.
tlf 97616000

knixen
08-31-2009, 22:50
jeg skreiv hvor mye det kostet. og det er fjernet av moderator:smile:
det er ikke store jobben å bytte dette. knoter du litt så bruker du ca 1/2 time.
ikke noe problem å gjøre selv. hvor mye ønsker du den skal ha gådt :smile:
Litt lurt å opplyse om at det er byttet,om det nye er godt betydlig mindre.
Ny pris på Nissan er ca 13 000 kr komplett. og du må betale noen få hundrelapper.
tlf 97616000

Det var ikke det eneste du skrev...

barnehageonkel
08-31-2009, 23:18
Dette var vel det som ble skrevet !!!!! Tja er du medlem i http://www.nissan4x4.no så koster det deg vell en ca 200 kr er du ikke det så koster det vel ca 500. helt grei jobb å bytte
Ps jeg har et til 100 kr !!!! å da trenger du ike å melde deg inn noen steder !!!!!!

4x4Norway
09-01-2009, 00:49
Dette var vel det som ble skrevet !!!!! Tja er du medlem i http://www.nissan4x4.no så koster det deg vell en ca 200 kr er du ikke det så koster det vel ca 500. helt grei jobb å bytte
Ps jeg har et til 100 kr !!!! å da trenger du ike å melde deg inn noen steder !!!!!!

Det er jo kjempe fint at han får det for kr100.
Da ordner du det. for det er jo det viktigste, at folk får det de trenger.
At vi har Orntlige kompis priser til våre registrerte brukere er jo en kjent ting, for de fleste som kjører nissan4x4.
Så du trenger ikke melde deg inn i www.nissan4x4.no for å få hjelp med deler. men du får ting altid billigere om du er innmeldt :eyemouth:
så her er det frihet til å ta helt egene valg Thefinger

Kaare
09-01-2009, 00:56
Hvordan melder man seg inn? Trodde man bare registrerte seg som bruker på et Nissan-forum jeg, men...?

kj-gerilja`n
09-01-2009, 21:43

hmmmm er du moderator du da barnehageonkel eller er det bare en av moderatorne her som har laget seg en bruker for å væreThefinger...
bare siden du tydligvis kan hente frem slettede innlegg...:question:
mulig jeg tar feil og det gjør jeg ofte men da regner jeg med å få høre det viss ikke innlegget mitt blir slettet da.. jeg er jo medlem eller bruker eller hva dere nå kaller det av nissan4x4.no og jeg er medlem, bruker, gjest, turist her på forumet og....:smokin:

knixen
09-01-2009, 22:26
Aner ikke hvem "barnehageonkel" er...

Men det er korrekt det som er beskrevet.

kj-gerilja`n
09-02-2009, 20:02
ja ja veldig god hukomelse da....:question: bare lurte siden ingen vet noe om barnehageonkel eller noe...:shaking:

3,3-dødaren
09-02-2009, 23:31
hmmmm er du moderator du da barnehageonkel eller er det bare en av moderatorne her som har laget seg en bruker for å væreThefinger...
bare siden du tydligvis kan hente frem slettede innlegg...:question:
mulig jeg tar feil og det gjør jeg ofte men da regner jeg med å få høre det viss ikke innlegget mitt blir slettet da.. jeg er jo medlem eller bruker eller hva dere nå kaller det av nissan4x4.no og jeg er medlem, bruker, gjest, turist her på forumet og....:smokin:

Trenger ikke å være så veldig smart for å skjønne at det er noe som heter; "kopier" og "lim inn" heller da:idea::idea: