PDA

View Full Version : Barnas dager på Eidsvoll 12.September

hoel-in-one
08-28-2009, 16:59
Hei, vi hadde knallsuksess med oppvisningskjøring i 2008, vi har dessverre ikke omåder til å kjøre på i år, men vil gjerne at det kommer mange biler som kan stilles ut.
Jeg kjører litt RC crawler om dagen og det er jo en størrelse som ikke trenger all verden av plass og terreng. Jeg har derfor invitert RC entusiaster til å kjøre, mens jeg tror det ville vært suksess å stille ut 1:1 biler i nærheten av der det skal kjøres med RC bilene.

Her er link til RC forumet med mer info: http://www.norcc.com/vb/showthread.php?t=4240

Gi meg et vink dere som ikke bor så alt for langt unna og som var med i fjor - god reklame og virkelig noe å se på for nyskjerrige pappaer og småtasser i alle aldre !!

Jeg vet det er NC runde i Modalen i Bergen, men håper det er igjen noen biler :smile: Jeg vet det finnes !!

hoel-in-one
09-03-2009, 20:32
Bumpeti bump, I need you guys :smile:

Tom A-G
09-03-2009, 21:01
Jeg satser på å få med meg pærla en tur. Må bare få byttet ventil og fylt opp en Air shocks. Burde vel få byttet en gåen knute også. Men en bulk i buret gjør vel ikke noe?

hoel-in-one
09-07-2009, 17:22
.. nå stresser jeg som F for å bli ferdig med bilen til Lørdag, er det flere som har lyst til å stille ut offroaderen sin på Barnas dag i Eidsvoll lørdag 12/9 ??
Trenger noen møkkete og noen rene

Starter rundt kl 10.00
Vi holder ikke på lengre enn til 15:00

Bulk i bur gjør ingen ting Tom.

hoel-in-one
09-07-2009, 22:18
Kom igjen om dere har tid.