PDA

View Full Version : Ny Samarbeidspartner i NMK Kristiansand

andréhenriksen
09-10-2009, 20:16
Jeg har vært i kontakt med Svendsen Eksos her i Sørlandsparken v/ Daglig Leder Hugo Torheim , og i den sammenheng har
jeg ordnet en rabatt avtale for NMK´s medlemmer.
Avtalen sier at NMK sine medlemmer får 15 % rabatt på orginal eller "custom" laget eksos i forskjellige størrelser vi måtte ønske... dette forutsetter da selvfølgelig at medlemmene fremviser medlemskort med gyldig betalt årskontigent..

Om du lurer på noe ta kontakt med meg
André
91714870

andréhenriksen
09-16-2009, 10:21
NMK sine medlemmer får 30% rabatt på bilpleie behandlinger og produkter som kjøpes hos NanoGT.
Sjekk ut: Nanogt-vennesla.com , dette er samme som sist at dere må fremlegge medlemmskortet :)
Ring til NanoGT eller meg og bestill

mvh
André 91714870

Topstad
09-16-2009, 10:57
Vi kan gi opptil 50% rabatt på sømløse stålrør. dette gjelder til ALLE offroadere uansett klubb eller gren. frakt vil evnt tilkomme.

andréhenriksen
09-17-2009, 09:27
er jo helt topp:wink_animate:

j0lle
09-17-2009, 21:35
dette er jo bare helt topp. utrolig morro og se at folk er villige til og "hjelpe" til.

det er jo ikke noen hemmelighet at bil koster penger, saa derfor er vi kjempe taknemlige for all stotte.

andréhenriksen
09-22-2009, 10:38
Var i kontakt med Bildeler Bang og Folkestad i dag....
Jeg fikk opprettet en konto under Nmk Kristiansand , som medlemmene kan handle på , fikk ikke en eksakt rabattprosent oppgitt , dette fordi det avhenger av produsent hvor mye rabatt de kan gi på de forskjellige delene.
Men han lovte oss god rabatt på slitedelerer , som bremser , foringer , fjærer , oppheng osv....

du kan også gå inn på : http://www.bilxtra.no/butikk/ og skrive inn reg nr på din bil og se hvilke deler de har til din bil.
Eller du kan ringe de på tlf : 380 41050

mvh
André Henriksen