GRIZZLY
09-27-2009, 08:13
Nå har jeg også kjøpt meg buss. Det er en 78-mod DAF med VBK karosseri. Frontmotor. Registrert for 11 inkl.fører. Sengeplass for 4 + 2til hvis man legger ned bordet mellom seter. "Hybelkjøkkenbenk med kjøleskap, vaskekum og 2 kokeplater. Eget "dassrom" hvor det i dag står en "portapotti", denne skal ut og erstattes med båtdo og tank ala Biltema tenker jeg:idea:. Bak er det stort lasterom med plass til vanlige personbiler også.
Har vært på jomfrutur i hælga, var en snartur til Enebakk og hentet en BMW 520.
Det gikk egentlig over all forventning, langt og lite med søvn. Bussen fungerte bra den, litt treigt i bratte motbakker da splitten ikke virker. Det er en 6,2l motor på ca150 hk som sitter i denne, så må se og få ordna splitten. Blir vel noen timer med diverse småfiks på denne i vinter, slik at den er klar til neste års sesong.
Har vært på jomfrutur i hælga, var en snartur til Enebakk og hentet en BMW 520.
Det gikk egentlig over all forventning, langt og lite med søvn. Bussen fungerte bra den, litt treigt i bratte motbakker da splitten ikke virker. Det er en 6,2l motor på ca150 hk som sitter i denne, så må se og få ordna splitten. Blir vel noen timer med diverse småfiks på denne i vinter, slik at den er klar til neste års sesong.