PDA

View Full Version : Årets campingkonferanse

vaktmester
10-06-2009, 22:37
Det er igjen tid for campingkonferanse, årets evenemang er lagt i nærheten av en stor flyplass, en kjempeforbedring fra fjorårets som var i ytre huttaheiti.
Men selvfølgelig er denne konferansen lagt til siste helgen i vestlandets høstferie, det skulle bare mangle, østlandets var jo ferdig, så da er det bare fritt frem.
Men for å få frem det viktigste, det meste er avgjort på forhånd, det gjelder f. eks. stedene mesterskapet i camping skal arrangeres, når det skal arrangeres. Reglene, derimot de blir som i fjor, bare dobbelt så mange, blandt annet blir det påbudt med brannsikker pyjamas, støtsikker nattlue for bruk i alle senger uten polstrede kanter. Boggivognklassen kan kun kjøres på samme camping som singelakselklassen hvis man betaler dobbelt så mye.

Hilsen Lasse
Campinist

BerntS
10-07-2009, 09:37
Planlegger litt for neste sesong og har noen spm.
Må vi bruke brannsikre øreplugger eller holder det med teltpluggene?
Hva med telt?
Blir det tillat eller er grensen på min 38kvm fremdeles gjeldene..

jan terje
10-07-2009, 09:42
Planlegger litt for neste sesong og har noen spm.
Må vi bruke brannsikre øreplugger eller holder det med teltpluggene?
Hva med telt?
Blir det tillat eller er grensen på min 38kvm fremdeles gjeldene..

Har du spørsmål av slik enkel karrakter eller forslag til regelendringer så ta det riktig vei gjennom resurspersoner.
At du synker så dypt som her med å kreve teltplugger i ørene i boggivognklassen allerede fra sesongen 2013 er helt bak mål.

jan terje
10-07-2009, 09:47
Fulstendig program for konferansen finner dere her:

http://campingtrialmedogutenboggi.be/programforstøttehjul/festbankettiforteltet

BerntS
10-07-2009, 09:48
Må jo ha lov til å spørre uten å bli hengt ut på denne måten.
Er tross alt en viktig konkuranse og siden teltplugger koster 95,- for pakken og ørepluggene kun 5 så er det greit å vite liksom.....
Veier og mindre med øreplugger, så eg sliter ikke så mye på skoene og kan da reise på flere stevner....

Edit: den linken virker ikke

jan terje
10-07-2009, 09:54
Må jo ha lov til å spørre uten å bli hengt ut på denne måten.
Er tross alt en viktig konkuranse og siden teltplugger koster 95,- for pakken og ørepluggene kun 5 så er det greit å vite liksom.....
Veier og mindre med øreplugger, så eg sliter ikke så mye på skoene og kan da reise på flere stevner....

Edit: den linken virker ikke

Du minner om et par jeg kjenner som diskuterer trialregler for bil:pissed:
Det som er typisk for deg og dine likemenn er at dere ikke protesterte på innføring av portaltoalettrullholder i Modifisert som kostet over 140 kroner, men når kravet kommer om rene øreplugger til kroner 5 så bryter helvete løs. Har det egentlig noe å bety? Dere driter jo i reglene likevel og manipulerer arrangørene til å godta visvas.

Geir
10-07-2009, 10:00
Det er igjen tid for campingkonferanse, årets evenemang er lagt i nærheten av en stor flyplass, en kjempeforbedring fra fjorårets som var i ytre huttaheiti.
Men selvfølgelig er denne konferansen lagt til siste helgen i vestlandets høstferie, det skulle bare mangle, østlandets var jo ferdig, så da er det bare fritt frem.
Men for å få frem det viktigste, det meste er avgjort på forhånd, det gjelder f. eks. stedene mesterskapet i camping skal arrangeres, når det skal arrangeres. Reglene, derimot de blir som i fjor, bare dobbelt så mange, blandt annet blir det påbudt med brannsikker pyjamas, støtsikker nattlue for bruk i alle senger uten polstrede kanter. Boggivognklassen kan kun kjøres på samme camping som singelakselklassen hvis man betaler dobbelt så mye.

Hilsen Lasse
Campinist

brannsikker pysjamas
-> hvordan skal denne være merket? jeg har enda pysjamasen min bestemor strikket i 1987,og jeg fikk til jul i 1989. kan denne isåfall brukes?

støtsikker nattlue
-> jeg begynner å bli i overkant irritert når dette dukker opp (helt nytt for meg) , må man nå begynne å lese regelbøkene for å delta??? :pissed:
-> kan bobleplast brukes som polstring? isåfall regner jeg med det er Postens bobleplast som må brukes :shaking:

.

.

.

jan terje
10-07-2009, 10:05
Når det gjelder sesongen 2010 så er kravet at merkelappen skal være av stålsatt legering med kontrafei. Det er dog viktig å merke seg at fra sesongen 2011 vil det utelukkende tilates lavprofildekk på vognens støttehjul om man triller den fra campingens ytre deler av felles arealer. Dette som en tilpassning til svenskenes tolkning av ET reglene som ikke stemmer i det hele tatt i følge tyskerne.

Geir
10-07-2009, 10:16
jeg synes kravet om merking i kontrafei er noe forbannet tull, vi snakker jo her kun om campingvogner, ref.krav til campingvogn 8.43.1: "gass til kokeapparat skal være avkoplet FØR man starter" og jeg ser brannfaren som svært liten.:shaking:

BerntS
10-07-2009, 10:27
Brannfaren er mindre med telt !!!!!!
Det kan bare bæres vekk hvis det begynner å brenne eller hvis konkurentene snorker slik som trådstarter!!!!!

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs155.snc1/5800_1167895925802_1480051208_30443197_8333326_n.j pg

Nokk et alvorlig personangrep men synes det er viktigt å ta det opp da det er sinnsykt mye styr når støttelabber og gass må kobles vekk for å flytte seg noen meter.

Og er enig med Geir eg feier bare utover.
Nokke kontra fei kommer ikke på tale då kjøper eg heller støvsuger, koffor skal det være så sinnsykt vanskeligt!

vaktmester
10-07-2009, 10:40
brannsikker pysjamas
-> hvordan skal denne være merket? jeg har enda pysjamasen min bestemor strikket i 1987,og jeg fikk til jul i 1989. kan denne isåfall brukes?

støtsikker nattlue
-> jeg begynner å bli i overkant irritert når dette dukker opp (helt nytt for meg) , må man nå begynne å lese regelbøkene for å delta??? :pissed:
-> kan bobleplast brukes som polstring? isåfall regner jeg med det er Postens bobleplast som må brukes :shaking:

.

.

.

Som rassursperson vil jeg påpeke at disse reglene er unntaksvis mulig å fravike, campingtrailforbundet har under utarbeidelse en prisliste som gir mulighet for å godkjenne bestemors strikkepyjamas og postens bobleplast.
Det er også innledet ett samarbeid med blindeforbundet om muligheten for å outsource teknisk kontroll.
Det er ønskelig at så mange ekvipasjeledere kommer til konferansen da det er planlagt å starte en ekvipasjelederforening siden forbundet er kommet i beit for folk som kan jobbe gratis.

Hilsen Lasse
BOOGIMAN

Geir
10-07-2009, 11:06
Brannfaren er mindre med telt !!!!!!
Det kan bare bæres vekk hvis det begynner å brenne eller hvis konkurentene snorker slik som trådstarter!!!!!

Bernt da , nå må du ikke trekke inn telt i denne diskusjonen

CT reglementet er kun myntet på ,ja nettopp,Campingvogner.
Jeg tror nok ikke det har ligget en tanke for åpning til å kjøre TT (Telt Trail) etter samme reglement.

nå synes jeg du sporet helt av her :shaking:

Geir
10-07-2009, 11:07
Det er ønskelig at så mange ekvipasjeledere kommer til konferansen da det er planlagt å starte en ekvipasjelederforening siden forbundet er kommet i beit for folk som kan jobbe gratis.

Hilsen Lasse
BOOGIMAN

Jeg kommer.

vaktmester
10-07-2009, 11:52
Bernt da , nå må du ikke trekke inn telt i denne diskusjonen

CT reglementet er kun myntet på ,ja nettopp,Campingvogner.
Jeg tror nok ikke det har ligget en tanke for åpning til å kjøre TT (Telt Trail) etter samme reglement.

nå synes jeg du sporet helt av her :shaking:

En ren telttrailklasse er ikke aktuell i forbundets regi, dette er utelukkende fordi at vi mener at det å ligge i telt er uaktuellt.
Det vil på konferansen komme forslag om å ha en prøvesesong med egen klasse for light-camp, dette vil omfatte vogner som for eksempel mongocamp og combicamp, samt veteranutgaven Lillebror.
Disse har en slik konstruksjon at ved veltefare kan det falle ut kjøkkenutstyr, kjøres denne klassen må steder med veltefare sperres av.
I denne forbindelse vil det bli satt opp sperrebånd fra Larvik-Hønefoss- Drammen-Lillehammer-Svenskegrensen.

Hilsen Lasse
INNESPERRET

Geir
10-07-2009, 13:21
En ren telttrailklasse er ikke aktuell i forbundets regi, dette er utelukkende fordi at vi mener at det å ligge i telt er uaktuellt.
Det vil på konferansen komme forslag om å ha en prøvesesong med egen klasse for light-camp, dette vil omfatte vogner som for eksempel mongocamp og combicamp, samt veteranutgaven Lillebror.
Disse har en slik konstruksjon at ved veltefare kan det falle ut kjøkkenutstyr, kjøres denne klassen må steder med veltefare sperres av.
I denne forbindelse vil det bli satt opp sperrebånd fra Larvik-Hønefoss- Drammen-Lillehammer-Svenskegrensen.

Hilsen Lasse
INNESPERRET

her tror jeg vi er inne på rett spor Lasse.
en prøveordning for å kunne delta med mongovogn/combicamp/lillebror vil gjøre det mye lettere med tanke på rekruteringen.
-andre hinder kan jo legges til grunne for selve ferdighetskjøringen

*en gitt avstand rygges med bind for ørene
*tilbrede 1stykk lunch i mongovogn uten tilløp (gass utkoples før start)
*hjulskift på tid (ikke i fart pga veltefaren)
*full snurredass

'

jan terje
10-07-2009, 13:45
Det er synd denne diskusjonen beveger seg bort i fra fakta og at det i stedet skal hagle med personangrep-jevla idioter:pissed::pissed::pissed:
Når jeg selv var aktiv var jeg i mot alle disse regelendringene til jeg selv fikk råd til å kjøpe utstyret. Det bør alle ha forståelse for.
Når vi først er inne på Bernt, hvorfor skrev du følgende i en lignende diskusjon på offroad.no 3/7-1982:

"Jeg synes fortsatt karosserikravet skal være som orginalt bare vi får lov til å endre det. Videre vil jeg hevde å ha flere med meg, bla. min nabo Rune Larsen, i et fortsatt krav om fritt utløp for skrellespann og ditto buhund."

Hvorfor skifter du mening nå? Etter kun 25år?

vaktmester
10-07-2009, 13:47
her tror jeg vi er inne på rett spor Lasse.
en prøveordning for å kunne delta med mongovogn/combicamp/lillebror vil gjøre det mye lettere med tanke på rekruteringen.
-andre hinder kan jo legges til grunne for selve ferdighetskjøringen

*en gitt avstand rygges med bind for ørene
*tilbrede 1stykk lunch i mongovogn uten tilløp (gass utkoples før start)
*hjulskift på tid (ikke i fart pga veltefaren)
*full snurredass

'

Fantastisk, dette er helt i forbundets ånd..........
Ferdighetsøvelser i forbindelse med dotømming er høyaktuellt, tidligere har det vært foreslått "Hinderløp med full PortaPotti" med 2 klasser: For ekvipasjer med trengte unger og den meget spennende lagkonkuransen: 4mann, ett kilo svisker til hver og 1 portapotti.

Hilsen Lasse
Slutt på papiret.

P.S: Det er trange tider, bruk papiret på begge sider,
Tenk på din venn, heng papiret på plass igjen.

bobbas
10-07-2009, 13:51
ER vi sikret viss vi legger inn sprinkling fult eller delvis å hvor stor kapasitet må det være :question:

jan terje
10-07-2009, 13:52
Fantastisk, dette er helt i forbundets ånd..........
Ferdighetsøvelser i forbindelse med dotømming er høyaktuellt, tidligere har det vært foreslått "Hinderløp med full PortaPotti" med 2 klasser: For ekvipasjer med trengte unger og den meget spennende lagkonkuransen: 4mann, ett kilo svisker til hver og 1 portapotti.

Hilsen Lasse
Slutt på papiret.

P.S: Det er trange tider, bruk papiret på begge sider,
Tenk på din venn, heng papiret på plass igjen.

Hva med veltefaren?

vaktmester
10-07-2009, 13:54
skrellespann og ditto buhund."

Tror årsaken er at ditto rasen er utdødd, og vanlig buhund kun leveres uten skrellespann.

Hilsen Lasse
IKKJELITELØGEN

jan terje
10-07-2009, 13:55
Mail fra forbundet;

"Klassen Light Boggivogn utgår i årets Norges Cup siden det ikke er registrert deltakere med leaset vogn."

bobbas
10-07-2009, 14:01
Mail fra forbundet;

"Klassen Light Boggivogn utgår i årets Norges Cup siden det ikke er registrert deltakere med leaset vogn."

ja di der inne er noe for seg selv :shaking:stryker det di vill

Geir
10-07-2009, 14:39
nå synes jeg det skal skytes i hofta før en trekker pusten

dagens rassurspersoner i ekvipasjemiljøet har ikke mye høy i hatten etter denne pågangen av uenigheter og angrep som ser dagens lys her i tråden.

vaktmester
10-07-2009, 14:59
Pressemelding

Campingtrailforbundet har full rett til å stryke hvilken klasse de vil, da helst uten noen som helst grunn. Styret i forbundet har varslet at det vil strykes med hard hånd. Husmorforbundet støtter vedtaket og vil delta i alle aksjoner mot antistrykere og personangrep. Det vil være Husmorforbundets Torpedoseksjon som vil være utøvere i aksjonene.

Hilsen Lasse
Personangriper

jan terje
10-07-2009, 15:07
for å prøve å spore debatten inn på campingen igjen, er det stemning før konferansen for å åpne for dansk deltagelse i sporten?
Har jo registrert en ulmende motstand, men det har vel helst kommet fra de som frykter de spesialbygde ProtoCampene fra Jylland?
Vi er tross alt nå i 2009 og da må vi vel bare ta inn over oss at slike voldsomme bygg er kommet for å bli, og kansje kan dansk deltagelse inspirere nordmenn til å bygge selv? Eller kansje de fleste går for å kjøpe ferdig bygg fra Danmark, selv om flere er undermotoriserte.

BerntS
10-07-2009, 15:48
Det er synd denne diskusjonen beveger seg bort i fra fakta og at det i stedet skal hagle med personangrep-jevla idioter:pissed::pissed::pissed:
Når jeg selv var aktiv var jeg i mot alle disse regelendringene til jeg selv fikk råd til å kjøpe utstyret. Det bør alle ha forståelse for.
Når vi først er inne på Bernt, hvorfor skrev du følgende i en lignende diskusjon på offroad.no 3/7-1982:

"Jeg synes fortsatt karosserikravet skal være som orginalt bare vi får lov til å endre det. Videre vil jeg hevde å ha flere med meg, bla. min nabo Rune Larsen, i et fortsatt krav om fritt utløp for skrellespann og ditto buhund."

Hvorfor skifter du mening nå? Etter kun 25år?

JAN TERJE nå må du slutte å dra ut sitater fra gamle innlegg!!!!
Har bare jobbet med Rune Larsen, har du vært inne å forandret på gamle innlegg av meg???
Aner eg konturene av en organisasjon der korupsjon og sexuel trakassering er et av virkemiddlene.
Synes og at det med å bringe inn ekvipasjer med DK på skiltene må være fulstendig på Hardangervidden.
Ikke forstår eg språket og så drikker de øl og det driver ikke seriøse utøvere av camping med.
Kor ble det av kosen og grilldressene...?
Her godkjennes strikkedresser over en lav tøysko mens vi andre får kjeft?
Kor e logikken???

vaktmester
10-07-2009, 16:58
for å prøve å spore debatten inn på campingen igjen, er det stemning før konferansen for å åpne for dansk deltagelse i sporten?
Har jo registrert en ulmende motstand, men det har vel helst kommet fra de som frykter de spesialbygde ProtoCampene fra Jylland?
Vi er tross alt nå i 2009 og da må vi vel bare ta inn over oss at slike voldsomme bygg er kommet for å bli, og kansje kan dansk deltagelse inspirere nordmenn til å bygge selv? Eller kansje de fleste går for å kjøpe ferdig bygg fra Danmark, selv om flere er undermotoriserte.

Dette er ikke noe problem, alle deltakere er velkommen, stiller danskene med sine tøffe protocampere vil det være helt greit så lenge de betaler for seg. Danskene har årelang tradisjon for dopingbruk og bestikkelser, dette er sterkt undervurderte sider ved norsk campingtrail.
Målet kan være en gang i fremtiden at det blir en EUROCAMPING, det er allrede foreslått fra tyskland at det bør søkes om EM i camping i 2010, eneste kravet var at det innføres en bobiltrail med veltefare og timeout for dotømming

Hilsen Lasse
protobobilist

Big_jack
10-07-2009, 17:06
Hei. Som mulig ny deltager i vilken klasse stiller jeg vis jeg monterer vinkelaksel-sveiv seperator på portapottien. blir dette i pro klassen??? lurer?

vaktmester
10-07-2009, 17:14
ER vi sikret viss vi legger inn sprinkling fult eller delvis å hvor stor kapasitet må det være :question:

Hei. Som mulig ny deltager i vilken klasse stiller jeg vis jeg monterer vinkelaksel-sveiv seperator på portapottien. blir dette i pro klassen??? lurer?

Disse to tiltakene er så like men alikevel så omfattende at det må klasses inn i Modified boggi hvis karosserikravet blir tilfrdstilt.

Hilsen Lasse
Campingkonsulent

jan terje
10-07-2009, 18:29
Disse to tiltakene er så like men alikevel så omfattende at det må klasses inn i Modified boggi hvis karosserikravet blir tilfrdstilt.

Hilsen Lasse
Campingkonsulent

He he..... Her må jeg nok arrestere deg Vaktmester.....
Det du skriver stemmer forsåvidt, men du er ikke den eneste som glemmer at Campingboka ALLTID overstyres av Campingplasshovedboka...
Og der står det følgende i §23-2 ledd:

" Om Campingtrial utstyret ikke innehar minimum ett stk lyseblå grilldress og Kramgoda Låtar 428 så skal dekktrykket diagonalt være likt hoved portalluftfyllerens minstemål målt fra hjulbuens øvre bærebjelke (her untatt utstyr som har tjenestegjort i offentlig etat) Videre anbefales byste og selvspikket stakittgjerde."

vaktmester
10-08-2009, 08:39
He he..... Her må jeg nok arrestere deg Vaktmester.....
Det du skriver stemmer forsåvidt, men du er ikke den eneste som glemmer at Campingboka ALLTID overstyres av Campingplasshovedboka...
Og der står det følgende i §23-2 ledd:

" Om Campingtrial utstyret ikke innehar minimum ett stk lyseblå grilldress og Kramgoda Låtar 428 så skal dekktrykket diagonalt være likt hoved portalluftfyllerens minstemål målt fra hjulbuens øvre bærebjelke (her untatt utstyr som har tjenestegjort i offentlig etat) Videre anbefales byste og selvspikket stakittgjerde."

Dette er jo helt riktig, bortsett fra at grilldressens farge skal være mellomblå og alternativene på kramgoa låter er uteglemt, det er opptil 428.
Jeg gjør oppmerksom på at på prislisten (heretter kalt smøreskjemaet), pkt 2, åpnes det en rimelig mulighet for lyseblå grilldress, da dette er fargen til det tibetanske landslaget.

Hilsen Lasse
Smørbar

jan terje
10-08-2009, 09:22
Dette er jo helt riktig, bortsett fra at grilldressens farge skal være mellomblå og alternativene på kramgoa låter er uteglemt, det er opptil 428.
Jeg gjør oppmerksom på at på prislisten (heretter kalt smøreskjemaet), pkt 2, åpnes det en rimelig mulighet for lyseblå grilldress, da dette er fargen til det tibetanske landslaget.

Hilsen Lasse
Smørbar

Beklager, her skal jeg korrigere dere så ser jeg jammen i Campingplassboka fra 2008 OG ikke i revidert utgave fra Februar 2009.
Men uansett tror jeg dette gir et bilde av problemene som kan oppstå om man leser regelverket uavbrutt.

vaktmester
10-08-2009, 12:06
Beklager, her skal jeg korrigere dere så ser jeg jammen i Campingplassboka fra 2008 OG ikke i revidert utgave fra Februar 2009.
Men uansett tror jeg dette gir et bilde av problemene som kan oppstå om man leser regelverket uavbrutt.

Riktig, studier av regelverk kan være skadelig i lengden, det er også veldig viktig at det ikke foretaes tolking, det gir hodepine.
Jeg har løst dette, og det kan være ett eksempel til etterfølgelse: Jeg lager mine egne regler etter hvert som jeg trenger, uten å engang prøve å lytte til omgivelsene.

Hilsen Lasse
Regelsnekker

bobbas
10-08-2009, 13:00
sitter med en utgave Campingplassboka fra 2000 å her er reglene så vanskelige at jeg tolker dem på eget vis er denne utgaven gåt ut på dato :question:

vaktmester
10-08-2009, 14:07
Reglene fra 2000 er helt ok å bruke, det er spesielt flott at du lager dine egne tolkninger også. Det eneste som vil være litt spesielt med å bruke en så gammel bok er at den er på 15 sider, mens boken som kommer ut i 2010 er 678 sider.

Hilsen Lasse
USERIØS OFFROADER

jan terje
10-08-2009, 15:40
Reglene fra 2000 er helt ok å bruke, det er spesielt flott at du lager dine egne tolkninger også. Det eneste som vil være litt spesielt med å bruke en så gammel bok er at den er på 15 sider, mens boken som kommer ut i 2010 er 678 sider.

Hilsen Lasse
USERIØS OFFROADER

Men det kan kompenseres ved at man har flere bøker fra 2000, man vil fx. ha 1500 sider med regler i 2000 utgaven om man har hele opplaget på 100 stykker.

vaktmester
10-08-2009, 17:38
Det er lett å samle disse om man ønsker, de selges på e-bay og andre forum, kommer sikkert til salgs her også på Dorkefinn.

Hilsen Lasse
ELLER???????

Geir
10-08-2009, 22:10
heldig for meg innehar jeg "Dansk Camping Træil 1987" og har bygget etter deres gjeldene regelverk.
- kan det søkes disp.slik at jeg kan kjøre i Norge , eller kan jeg lage reglene selv?

jan terje
10-08-2009, 22:14
Er det instruksjonsboken vi ser til høyre i bildet eller er det ballast? Da må den i såfall sikres bedre etter de svenske reglene som vi ikke følger i Norge.

Geir
10-08-2009, 22:18
Er det instruksjonsboken vi ser til høyre i bildet eller er det ballast? Da må den i såfall sikres bedre etter de svenske reglene som vi ikke følger i Norge.

jeg har brukt boka til ballast ja ,det kom kanskje ikke helt frem i mitt forrige innlegg.
jeg har ikke kommet frem til en endelig løsning angående sikring, men her tenkte jeg å tøye regelverket og knyte det rundt?

jan terje
10-08-2009, 22:20
Håper resurspersonen Vaktmester får med seg ditt inspill siden knappen han bruker nå ikke gir den informasjon han faktisk ikke vet at han burde sett.

vaktmester
10-08-2009, 22:56
Fant jeg dorkforumet igjen, Geir du kan lage dine egne regler hvis du ikke har råd å kjøpe fra det rikholdige utvalget vi har på smøreskjemaet vårt. En lite kjent fordel med dette er at du risikerer å bli plassert i en egen klasse, (se pkt. 218 i smøreskjemaet, 3100,-) med en seiersgaranti. Ellers er det en god ide å ha litt ballast i ett så smekkert og strømlinjeformet bygg.

Hilsen Lasse
Ingen høy stjerne

BerntS
10-11-2009, 19:45
Fant endeligt igjen dette emnet, har akkurat kommet hjem fra konferansen full av inntrykk og gode opplevelser :-)
Men litt trist over at campingdressene ble strøket, vet ikke om eg har så mye til overs over å sette opp fortelt i bunad.
camping boken blir vist tynnere og .... må vist begynne å bruke boggi vognen nå....

Geir
09-07-2011, 06:51
er denne klassen falt helt ut i 2012 sesongen?

Offroadguru Solli
09-07-2011, 19:03
Nytt av året er at det åpnes for campingbiler i 2012, der det vil bli lagt opp til en egen Hymer Cup faktisk.