PDA

View Full Version : Norgescup 2009 - sammenlagt

Arne
10-07-2009, 08:51
Resultatene fra årets Norgescuper i Biltrial og Formula Offroad ligger nå på NBFs hjemmesider.
Dersom dere oppdager feil i listene er det flott om dere gir beskjed snarest.

Gratulerer alle premievinnere...............
Medaljer for Norgescup Biltrial blir utdelt i forbindelse med Gjerstadsladden 7. november.
Medaljer for Norgescup Formula Offroad blir utdelt på NBFs premiegalla lørdag 14. november.

http://bilsport.no/poengstilling/

jonny puma
10-07-2009, 09:30
Det va no lite som skilt toppan ja.... :smokin:
Må no bare gratulere all dem som kom på pallen..... har vært en kjæmpe kul sesong...:beer:

supersvein
10-07-2009, 10:06
Supert, det var i grunnen kvikt levert etter finalerunden.

Gratulerer til alle premievinnere, spesielt til en ganske suveren vinner i Modified med full pott i tellende runder !

BerntS
10-07-2009, 10:40
Grattis til alle :smile::smile:

jan terje
10-07-2009, 10:57
Gratulerer!
Kansje en feil i Standard? Eva meldte seg vel på forseint til runde 3 men fikk kjøre etter et møte i skogen. Flere som irriterer seg over den, men det blir vel da kun en justering til delt andreplass om det stemmer det konkurentene sier.

Arne
10-07-2009, 14:02
Gratulerer!
Kansje en feil i Standard? Eva meldte seg vel på forseint til runde 3 men fikk kjøre etter et møte i skogen. Flere som irriterer seg over den, men det blir vel da kun en justering til delt andreplass om det stemmer det konkurentene sier.

Fra NC Reglementet:

Protester leveres på vanlig måte til stevneleder for behandling av stevnets jury.
Poengberegningen som foretas av Norges Bilsportforbund skjer først etter at eventuelle protester/appeller er avgjort. Det kan således ikke nedlegges protest på beregningen.
Eventuell appell mot beregningen kan foretas i henhold til NSR kap.11

Tidsfristen er 30 dager fra resultatene er tilgjengelige.

martinj
10-07-2009, 19:33
da regner jeg med du alerede har sendt inn en protest jan terje.

jan terje
10-07-2009, 19:42
da regner jeg med du alerede har sendt inn en protest jan terje.

Det var en fører som tok det opp, og jeg trodde alle hadde interesse for at regler blir fulgt. Men er konkurentene fornøyde så er jo alt bra.

extremetoy
10-07-2009, 19:42
da regner jeg med du alerede har sendt inn en protest jan terje.det er vel i seneste laget nå.. er vel 30 dager etter løpet regner jeg med..

tjd
10-07-2009, 20:17
Gratulerer til alle vinnere !
Flott Arne - raske resultater slik det bør være:smile:

KMM= Kos Med Missnøye fra Helga Hetland trenger ikke inn selv med mye sende tid.

Arne
10-07-2009, 20:35
Flott Arne - raske resultater slik det bør være:smile:

En stor takk går til samtlige NC arrangører og juryledere, som i år har vært raske med resultatene.
Dessverre sliter vi fortsatt hatt en viss treghet før de ligger på NBFs sider. Dette skyldes ganske at en enkelt person (utenfor sekretariatet) er tildelt ansvaret for poengberegningen i NC og NM for samtlige grener. Mange purringer har likevel gitt resultat.

sukitom
10-07-2009, 21:35
spiler vel engen rolle det med Eva i samen drager, for det er jo 4runde, å det er jo den hun har strøket, så sammen draget blir jo det samme..
Så gratis med 2plassen EVA...

Arne
10-13-2009, 12:04
Info trykket i Racing:

Offisielle resultater ligger på www.bilsport.no.

Eventuelle appeller mot poengberegningen må foreligge hos NBF innen fredag
23. oktober 2009 kl. 15.00.

Adresse er:

Norges Bilsportforbund
Postboks 60, Bryn
0611 Oslo