PDA

View Full Version : Vil du bli medlem?

Vier
05-23-2007, 09:42
For å bli medlem i KNA Haugaland Offroaders melder du deg inn i KNA her:

http://www.kna.no

Husk å spesifisere HAUGALAND i vinduet: Avdelingstilhørighet

Når du får medlemskort sender du meg medlemsnr. ditt slik at vi kan holde orden på hvem som er med i offroadgruppen. Send det på PM eller SMS 47395440

Vier
06-21-2007, 21:06
Nå har KNA kjørt kampanje på medlemskap en stund. Noen som har fått det med seg?

www.kna.no

Berge-Olsen
06-22-2007, 10:30
Nå har KNA kjørt kampanje på medlemskap en stund. Noen som har fått det med seg?

www.kna.no

Ja, jeg fikk det til 1/2 pris.

pajero 35
07-03-2007, 07:42
Ja, jeg fikk det til 1/2 pris.

Fikk også halv pris:)

Maylinn
03-10-2008, 09:31
jeg har som kjent for noen av dere meldt meg inn i KNA Hordaland hos bilsportforbundet for å kjøre for denne klubben i år fremfor kjøre for NMK Arendal..
Men på giroen står det KNA Hordaland,har ikke fått spesifisert det med
avd. haugesund..

Berge-Olsen
03-10-2008, 10:40
jeg har som kjent for noen av dere meldt meg inn i KNA Hordaland hos bilsportforbundet for å kjøre for denne klubben i år fremfor kjøre for NMK Arendal..
avd. haugesund..

Usikker på om du mener KNA Haugaland eller KNA Hordaland. Visst det er sistnevnte er du på feil klubbforum ;-)

Vier
03-10-2008, 11:32
avd. haugesund..

Ja, siden du er medlem hos Offroaders Hordaland så står det spesifisert avdeling Hordaland. BerntS har full kontroll der :)

Men hvis du har lyst å bli medlem her hos oss også, så er du hjertelig velkommen ;)

Maylinn
03-11-2008, 07:51
Usikker på om du mener KNA Haugaland eller KNA Hordaland. Visst det er sistnevnte er du på feil klubbforum ;-)

Hmmm...ser jeg har rotet litt her ja hehe...