PDA

View Full Version : Bøssebærere

toresailor
10-12-2009, 12:27
Hei alle sammen.

Fikk mailen under idag, og om noen kunne tenke seg å stille opp, så ta kontakt med vedkommende som sendte mailen. Håper noen har anledning til å stille.

Mvh

Tore J

TIL ORGANISASJONENE I ARENDAL

På vegne av

Tv-aksjonen 2009 til CARE

sender jeg ut denne oppfordringen til å bli med som bøssebærere

SØNDAG 18. OKTOBER KL. 16.00.

Jeg har ansvar for ”gamle Arendal” og her har vi fått 80-90 bøssebærere, men har behov for 150.

Dersom det er noen fra din organisasjon som kan tenke seg å være med, ville det være flott. De kan melde seg på til undertegnede – tlf. 95911655 - så finner vi sammen en rode som passer. De kan gjerne gå sammen to og to. Da får de to roder, går sammen og besøker annenhvert hus.

Aksjonen går altså av stabelen kommende søndag. Bøssebærerne møter på Kultur / Rådhuset kl. 16.00. Her får de bøsser, kart og veibeskrivelse samt materiell de trenger. Når runden er tatt, leverer de bøssene tilbake på Kultur / Rådhuset. Her serverer vi kaffe / brus og litt å spise for de som ønsker det. De fleste er ferdige i 18-tiden.

SELV OM TIDEN ER KNAPP FØR AKSJONEN, HÅPER JEG DERE KAN TA ET LITE TAK SLIK AT OGSÅ ÅRETS AKSJON BLIR VELLYKKA OG AT ALLE SOM ØNSKER Å STØTTE CARE FÅR BESØK.

Vennlig hilsen

Jan Egil Hagli