View Full Version : Se på Discovery Channel kl 18.00 i dag.
ZukiJack
05-23-2007, 16:34
Skulle være et offroad-program da...så jeg nå.
faen!! det krasje jo me champions league sendinganewburn bli et jævla vanskeli valg...
Toro, hva skjer?! Fotball og Offroad..hva tror du er det beste valget? Thefinger Synd at jeg ikke har Discovery da..:mad:
fotball e jo en skikkeli mainfolksport!! crossboned 22 svette mainfolk som spring etter en ball e jo nokka av det artigste som finns!!
Se signaturen min! Thefinger
Faen... jeg har hellr ikke discovery...
ZukiJack
05-23-2007, 18:00
Det var et program om 17 offroad-biler i USA som kjørte et slags tre-dagers Trophy.
de kjørte gjennom en stor offroad-park, så kjørte de langs veien mange mil til neste offroad-park osv... Skikkelig bra program....synes jeg.
Vet ikke om det er mulig å finne programmet på discovery's nettsider...?
Da ser dere det på www.euchannels.net
fotball e jo en skikkeli mainfolksport!! crossboned 22 svette mainfolk som spring etter en ball e jo nokka av det artigste som finns!!
Homosport!! Toro ThefingerThefinger
Lurer på om han så fotballkamp eller offroad-program? crossboned
æ så på fotballThefinger sjett på det siden klokka 18.00 no, å milan vant vellfortjent 2-1 over liverpoolcrossboned
fotball :confused: :confused: å sjå på graset gro er artigare, vel ja, faktisk alt jeg kan tenke meg i skrivende stund Thefinger
Var ok program, men var litt lite kjøring. For mye vas, men det skal vel være litt mer allment interessant
æ så på fotballThefinger sjett på det siden klokka 18.00 no, å milan vant vellfortjent 2-1 over liverpoolcrossboned
Har du tid til det da? Snart e d MNC og TC.Thefinger
når kommer reprisen på discovery da ?? crossboned
når kommer reprisen på discovery da ?? crossboned
Reprisen på reprisen mener du vel Thefinger
Dette progr har vel gått sporadisk i snart 2 mnd , tar jeg ikke helt feil .....
skogsvild
05-23-2007, 22:55
Ultimate adventure heter programmet.
De kör väl tvärs över usa och kör en ny "trail" varje dag.