PDA

View Full Version : Steinpurka

Pages : 1 2 [3]

EKJ
10-21-2010, 22:14
Hva sier Kjerringa om at du legger Steinpurke deler på kjøkken benken?

patrolmænn
10-21-2010, 22:51
her kjeldsberg ......je e SJÆFEN:skull:ET HØGGORM

HAK5
10-21-2010, 22:57
OVER ÆLLE SJÆFER!!:laughing::laughing:
Et grævling og få pels på magan.

patrolmænn
10-22-2010, 07:14
herr arneberg :pissed:i motsetning til deg har je pels over ælt å ITTE bære på HAKA:laughing::laughing:.JE ER GRUSOM MOT DE GRUSOMME .vise ord fra hellinga:laughing:

HAK5
10-24-2010, 16:10
Du er vel jevnt over en GRUSOM Jaktmester! De fleste av hannkjønnet som kommer i din veg får erfare det... Bortsett fra sultne sjæfereThefinger

EKJ
10-24-2010, 20:24
hvis du blir lei steinpurke skruing og andre dupeditter, Kan jeg anbefale denna, som har plass til alle unga, Kjerringa og katta på Offroad tur. Det finnes også god plass til vaktmester frakk på normale arbeidsdager. :smokin:

http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=47880

patrolmænn
10-24-2010, 22:48
dette så jo bra ut:smile:har vært å henta ett nååååådeløst flott baksete til å ha i rocky balboa.så je ska da få med meg noen etterhvert.hør på testament å bli religøs.vise ord fra o store rocky mænn.PARTY ON

EKJ
10-29-2010, 00:34
Åssen står det til i baksete:question: regner med at du har med deg ett par utstillingsdukker fra kvartalet i baksete på Rocky'en på rånerunde i sentrum om dagen :grinpimp: :grinpimp: :grinpimp: :grinpimp: :grinpimp: :grinpimp: :grinpimp:

Rambalder
10-29-2010, 09:07
Hmmm - slik oveflødig luxxus trenger man vel ikke opp starhellinga??

Rednecks putter som regel en gammal sofa på pickup planet - vips så har de limosine (legg til stråhatt, banjo og syltetøyglass med sprit så kan de gå barbeint hele året oxo:laughing::laughing:)

Når kommer Rocky 2 på skogen? burde nesten fått ny tråd igjen???

patrolmænn
10-29-2010, 11:28
må ha ett nååååådeløst baksete .:laughing:herr kjeldsberg tenner de på mine utstillings dukker ?knurrer du da:laughing::laughing::laughing:.skal se om jeg får gjort litt i dag .skal samtidig lage velte bøyle så jeg får festet 3punkts seler baki.............kankje en ny tråd....nja.....kankje kankje.får se i dag da ma om jeg skal det.....godt forslag fra herr helt på jordet

patrolmænn
01-19-2011, 15:11
i dag har vi hatt det triverlig i verkstedet til herr arneberg,modifiserer en passat ,og tilpasser 38,5"dekk:laughing::laughing:så måtte jeg jo ta ett bilde av k5 som ikke har sett dagens lys på måååååååneder,men nå er grom aksla på plass,og de er uuuuuuuknuserlige iflg herr arneberg.:laughing:legg merke til at herr arneberg polerer taket på k5......nååååååååååååååååååådeløst

her ser vi at o store mølla gutt itte har kømmi lenger med 6,2 ............halvar arneberg DU E NÅÅÅÅÅÅDELØS