PDA

View Full Version : Bjørn Marius Ramcharger

BjornMarius
10-21-2009, 00:36
Hallo hallo, kan begynde med å presentere meg siden eg er ny på forumet etc.
Navnet er Bjørn Marius Øyehaug, 22 år, født og oppvokst i Ørsta på Sunnmøre. Jobber som fulltidsmusiker og er stort sett på reisefot rundt i norges land. Når eg ikkje er ute å farter med bandet, går nesten all min tid frammi verkstedet der det for øyeblikket står 7 biler.. Ein BMWe46, ein mercedes 230ce, 3 nissan kc, ein audi s4 og ein Dodge Ramcharger! :smokin:

Denne ramchargeren er mitt nyinnkjøp og planane er mange!!
Har fått bilen gjennom Eu no, skifta alt av foringer etc, men no tenkte eg å begynde på morroa, forsker for tida litt med ny front på bilen, og også på jakt etter det vanlige; Gangstercap, kufanger, stigtrinn og denslags.
Også sjølvsagt, kansje det viktigaste, å få bilen opp frå markja!
Har vurdert forkjellige metoder, men ikkje heilt greidd å bestemme meg, så tenkte å rådføre seg her kunne vere lurt. Gidd ikkje legge 15-20 000 i eit komplett hevesett, då eg ikkje er så langt ifrå asfalten enda!

a) Hvordan er det å skaffe heveklosser til denne bilen/med u bolter etc. Hvor selger de dette? Finnes dette eventuelt til både fram å bakaksling? Og hvor mye kan du heve her uten at stabiliteten forsvinner fullstendig? Hehe.
Bilen er ganske segen bak!!

b) Å heve kun karosseriet er vel det aller enkleste for å få litt meir bakkeklaring kun på karoseriet. Har då forstått at det finnst noen "ishockeypuk-lignende" mellomlegg til dette, hvor finer du tak i dette, lager en det like greit sjølv?

c) Noken som har erfaring med søk på amerikanske sider med hevesett etc. og som eventuent da veit kva prisen ville kommt på inklusive frakt frå statane?

Det var vel alt i denne omgang, ellers tek eg gjerne imot tips og forslag :smile:

Prøver å legge ved eitpar bilder her etter eg skifta ut fronten:

Blesvik
10-21-2009, 00:46
Velkommen til pirate!:smile:

knixen
10-21-2009, 00:48