PDA

View Full Version : Medlemsmøtet November

toresailor
10-26-2009, 18:20
Hei folkens,

Det nærmer seg medlemsmøtet for November. Vi tar dette og på gamle Dag's..

Vi må nå igang med å tenke på vedtekter og slikt for klubben vår. Vi må få registrert oss i frivillighetsregisteret, og få oss et organisasjons nummer. Dette vil også gi oss muligheten til å registrere oss for grasrot andelen, o.l.

Er det noen som har noen tanker i denne retningen, så hadde det vært fint om dette kunne taes med på medlemsmøtet, og diskuteres litt der.

Slik det ser ut framover nå, så er blir det holdt et styremøtet uka etter medlemsmøtet og dette med vedtektene vil komme opp på dette. Om noen andre har noe saker å til styremøtet, så send de gjerne på mail eller PM her, så skal jeg ta det med videre.

Kommer tilbake med mere info ang tidfristen vår for registrering i løpet av uka.

kjetil
10-28-2009, 11:54
Hvilken dato skal dere han dette?
Mvh Kjetil

Ove
10-28-2009, 12:07
Hvilken dato skal dere han dette?
Mvh Kjetil

Klubbmøte ?

Første onsdag i mnd , denne gangen vil det si 04.11

Skjalg
10-28-2009, 12:21
www.arendaloffroadklubb.com

kjetil
10-28-2009, 16:32
Oki er i havet jeg da..

supersvein
10-31-2009, 17:44
Det er vel aktuelt å prate nærmere om hva som er status for førerforening også på møtet?
Hvis Tommy har anledning til å gjøre en brief på dette, så burde det vel være høyaktuelt for ganske mange medlemmer å få med seg møtet denne gangen (?)

toresailor
10-31-2009, 18:16
Sonja har nå fått sjekket opp for oss ang registrering. Vi trenger ikke vedtekter for å få registrert oss i enhetsregisteret, men om vi skal komme oss inn i frivillighetsregisteret må vedtektene på plass. Disse kan da vente til årsmøtet i januar med å vedtas. Da har vi sannsynligvis også "delt" klubben igjen noe jeg tror kan bli veldig bra.

Ser også for meg at vi kansje kan snakke litt om å ta medlemsmøtet for Desember kansje på en fredag? :beer::beer:

Tommy
11-11-2009, 17:09
Noen som kan skrive litt om hve som skjedde på møtet... greit å vite for oss som ikke var der!!