PDA

View Full Version : klæbutrollet`s garage

rocky4x4
10-29-2009, 20:58
da har æ te naboan sin store forargelseThefinger dradd hjem ett nytt prosjekt etter og ha rydda bort ailt skrotet:grinpimp:
har fått tak i en rocky m 2,8 td dein e et godt utgangspungt da dein e så å si rustfri det e begynt montert hilux aksler men jeg skal montere landcruiser 73 aksler på den bli en treff bil i første omgang
bilder kommer

rocky4x4
10-31-2009, 18:07
har hengt på plass cruiser akslingen mått fjerne diesel tanken:grinpimp: for og få plass til nye fjærskåler og panardstaget tok borti den så må vel lage en fuelcell da:D

Tom Stian
10-31-2009, 18:26
Bilder?:smile:

Tommy
10-31-2009, 21:32
Jepp Jørn... her må det bilder til...ThefingerThefinger

rocky4x4
01-10-2010, 10:56
har ikke mange bilder av redneckvogna men legg merke til de flotte støttebokkan æ har :smokin:Thefinger det begynner å dra seg til no ikke lenge igjen til vintertreffet på ulsberg :beer::beer: har fått hengt på plass frem akselen må sveise og forsterke litt til så er det fjæringa igjen, har ikke akurat blitt mye skruing i det siste litt kaldt m -21 da æ itj har nå varme i den lille garasjen min,temeraturen kryp ne mot -10 så da bli d litt sveising ska prøve å få tatt noen bilder da

Irok
01-10-2010, 11:42
verkele fine støttebøkka ja Jørn:smokin: Hadd ettpar lignende hær og men va litt lite ve igjenn så e varma me på dæm e:beer:

rocky4x4
02-18-2010, 21:54
da har æ testkjørt rockyn ThefingerThefinger bare små justeringa igjen no te vintertreffet. må kappe litt i bakkant på framskjermene og kappe bort bladfjærfestene bak de tar borti armene, bytte gasswire det står en uorginal en der no så jeg får ikke mer einn 3000 rpm det går ikke :shaking:

GAS
02-22-2010, 23:37
da har æ testkjørt rockyn ThefingerThefinger bare små justeringa igjen no te vintertreffet. må kappe litt i bakkant på framskjermene og kappe bort bladfjærfestene bak de tar borti armene, bytte gasswire det står en uorginal en der no så jeg får ikke mer einn 3000 rpm det går ikke :shaking:

Sperra trengs hvertfall ThefingerThefinger

rocky4x4
03-10-2010, 19:39
har vært å kjørt og hærja me rockyn i et gammelt grustak rett bak garasjen, der har dæm begynt å fylle opp m myr har kjørt over alt men så plutselig så såg æ at rockyn blødde! har tatt eksosen og kjørt den i oljefilteret, faen og må vel få fiksa det te helga sett å vurdere dagstur t ålen på lørdag

pat38tdi
03-11-2010, 20:46
du blir med ja
:smokin:

rocky4x4
03-13-2010, 21:51
ble ikke noe ålentreff på meg i denne omgang men det kommer flere treff men fikk testa rockyen litt læll æ da ska ut å kjør sammen tre andre i morra håpe det snør einno litt te i natt

rocky4x4
04-07-2010, 18:35
va ut å leika mæ igjen i dag forferdelig råtten snøen no:grinpimp: men æ fikk prøvd mæ på litt rockycrawling oppi steinrøysa:beer::smokin:
må få sveisa sperre iløpet av neste uke tenker jeg

rocky4x4
06-06-2010, 20:01
da har rockyen fått ny eier!!!!! og jeg har fått i meg en "ny" rocky 2,8td 90 mod:smokin: me litt rust her og der men stort sett grei, har skaffa t veie hilux aksler og ett sett m landcruiser 70 serie aksler som skal klones sammen i løpet av uka, men mangler dekk og felg får se på koss løsning det bli skal beholde skiltene så det bli noe moderat ikke under 35" og ikke over 39" :smokin:

rocky4x4
06-14-2010, 15:49
da har jeg skaffet meg ett sett me super swamper 38,5 tsl sx til rockyen de bli henta i helga og etterpå så gjenstår montering av aksler å lett frisering av skjermer :D:DThefingerThefinger må prøv å still på neste trøndercup i challenge:grinpimp: bilder kommer etter som prosjektet skrider frem