PDA

View Full Version : Glamelding til alle med kufangere

Tommy
05-25-2007, 08:31
http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=188594

GAMLEM
05-25-2007, 12:45
Ja det var bra, for da slipper jeg å ta av kufangeren nå i helgen. Har gitt opp å få denne godkjent mangler TUV papirer.

Chevysub
05-25-2007, 18:38
Åssen hule heite skal man tolke dette da, jeg limer inn :De som ikke har time, vil få beskjed om at de vil bli innkalt. :rolleyes:

Blei stoppa av polisen her om dagen, rett utenfor blokka.

Jeg hadde kjøpt mye rart som var tungt, og hærpa beinet samme stund jeg kjøpte det (og låste inn bilnøkla i bilen) så jeg rygga inn foran døra.

når jeg skulle dra (etter at kjerringa hadde børi opp stæsjet) kom det en pottitbil sigende forbi, dem er ofte her på Furuset (pga enkelte rasshø...')

Så stoppa dem og rygget litt og ba pent om førerkort og vognkort. Så ba hen ene duden om å få se vognkortet, og bladde litt frem og tilbake i det. Jeg skjønte jo han leita etter kufangengeren som selvfølgelig ikke står innskrevet så jeg hinka ut og spurte med et glis om det var kufangeren han leita etter ?

joda, det stemte det.

da sa jeg at jeg ikke hadde noe på den, og Bergheim ikke gadd å hjelpe, selv om delen var en orginaldel til bilen. For gammal bil sier dem.

Men jeg har lagt den ut for salg sa jeg også, bare å sjekke på forumet det er reklamert for på fangeren.

Neiiida, det går bra, skikkelig kul den fangeren der da. Sa politimannen.

Og det var det :)

God tur videre, og god bedring med beinet sa dem.

:p:p:p:p:p

Kule duder :)

Øystein
05-25-2007, 20:48
http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=188594

EU-regelen om at kufangere nå må godkjennes, har vært kjent i mange år.

Men... vi er da for f@€n meg ikke med i EU!

Chevysub
05-25-2007, 20:54
Norge=DILTELAND.

Dilter etter alle andre.

Og vi som betaler for møkka, skattebetalerene, står med henda i lomma og ser på.

Og klør oss litt i rævva innimelom.

Og lukter på fingra etterpå.

Og tenker, jøss,det lukta dritt jo :eek:

supersvein
05-26-2007, 22:18
Gode nyheter for meg.
Jeg bestilte time for gokjenning for 3 dager siden, og fikk beskjed om at de vil ta kontakt etterhvert når den får kapasitet til kontroll.
...da kjøpte jeg meg fanger i går Thefinger Thefinger

HardKåre
05-27-2007, 14:54
Norge=DILTELAND.

Dilter etter alle andre.

Og vi som betaler for møkka, skattebetalerene, står med henda i lomma og ser på.
Ikke nok med at vi er et dilteland, men når plutselig det store EU kommer med nok et ikke gjennomtenkt forslag som IKKE passer eller er logisk her i potetlandet, ikke nok med at vi svelger det som vårt eget med det samme, neida, vi skal være flinkeste gutten i byen samtidig!!!

Skjønner godt at det er forbud mot fangere i Nederland, hvor de har Autobahn mellom byene, og ellers driver folk å snirkler seg rundt mellom fotgjengere og hunder og syklister når de IKKE ligger i hundre-og-hælvette med midtskillere og inngjærede veier, men her er det faktisk en reell sjanse for å møte på rein når du kjører rundt i svarte natta seinhøstes i nord-Norge og ikke ser en PØKK pga. at O så Store EU har bestemt at vi ikke får ha lys på bilene fordi veiene likevel er så godt opplyste... Blir så frustrert...

Bergum
05-27-2007, 17:14
Liten rettelse.
Det er i Belgia de kjøre r i hundreoghælvete med midtskillere.
Nederland har for det meste grønn midtstripe, og der kjører du bare hundre og nestenhælvete.....