PDA

View Full Version : Web ansvarlig

toresailor
11-24-2009, 07:05
Hei alle sammen.

Klubben trenger nå en avløser til vår web ansvarlige som har gjort en god jobb de siste årene. Vi trenger en som har lyst til å drive siden vår videre, og som har lyst til å utvikle den videre. Det er mulig å få litt innføring/opplæring i hvordan dette har vært gjort til nå. Om det er noen inntresserte så ta gjerne kontakt her eller på mail.

toresailor
12-03-2009, 16:39
Er det ikke noen som kunne tenke seg denne jobben? Vi trenger en som har lyst til å utvikle denne siden videre, kansje lage noe tech siden under denne. Garasje besøk eller lignende kunne jo også være artig å få inn..

Mye av dette havner vel på pirate for tiden, vet ikke om det er innteresse for dette men er kansje noe å ta opp for framtiden. Vi ser..

Tar opp dette på møtet imorra..

nbm
12-04-2009, 08:56
har ikke peiling på sånn egentlig men med litt opplæring kunne jeg sikkert fått til noe!

Blesvik
12-04-2009, 09:51
Det er rette innstillingen!!:smile:

Ove
12-04-2009, 14:14
Ikke umulig at det kommer et veldig godt forslag i kveld .:smile:

kjetil
12-05-2009, 05:13
Web jobben er besatt nå :smile:

toresailor
12-05-2009, 07:58
Vi fikk på medlems møtet igår 3 medlemmer som skal ta seg av denne web jobben, Det kommer nok en egen liten sak om dette litt seinere, men tror klubben nå har fått noen som kan føre klubb sida vår videre. :smokin:

supersvein
12-05-2009, 14:56
Knall !!

toresailor
12-07-2009, 16:35
De nye som nå tar over jobben med hjemmesida vår er:

Kjetil fra Eydehavn!
Sondra fra Hisøya !
Nils fra Moland !?!

Nå som vi får 3 nye til å ta over, så håper vi at vi kansje får noe fart i hjemmesida vår igjen. Det er kommet inn et forslag til nye side, dvs, en ny layout. Dette for å gjøre siden vår mere moderne, og kansje litt mere brukervennlig.

Jeg har fått inn litt forslag til nye ting som kansje kunne gjøre sida litt mere inntressang.

Profil på medlemmene, med info om bil, bilder og lignende, Dette noe som kan oppdateres av medlemmet selv. En medlemsliste på nett med bilde for dem som ønsker det....

En egen rubrikk for info fra styret.. o.l.

Er det noen synspunkter på dette?

:smokin::smokin:

Tommy
12-07-2009, 16:38
Høres bra ut dette Tore...

Jeg vil også takke Svein for lang og tro tjeneste med denne siden.... jeg vat hvor mye tid og energi dette tar, samt å vanskelig det kan værer å holde oppdatert med interesante ting hele tiden...

Tusen takk for en kjempeinnsats Svein

toresailor
12-07-2009, 16:55
Supersvein har gjort en kjempe jobb, og er en utrolig ressurs for oss i klubben og styret. Han har også gjort mye mere enn bare å jobben med hjemmesiden. Han er ressursperson fra klubben, har vært kontakt person i forbindelse med online påmeldingene, har har hatt resultatservisen for oss. og mye mye annet.

Supersvein har virkelig vært supersvein, og hele klubben kan rette en stor takk til han. Han er fortsatt med å hjelper, selv om han sender stafett-pinnen videre.

Hva som skjer videre med online på melding osv det ser vi, men Web biten har iallefall fått noen arvtakere nå. Nå må vi bare få gitt dem en opplæring, og stå på videre.

supersvein
12-07-2009, 21:37
Takk for hyggelige tilbakemeldinger gutter.
Etter vel 5 år med klubbens websider, samt websider for Nordic Trial 2007 og ET 2008, så trengs det nok nye koster.

Jeg må beklage spesielt lite aktivitet og sjeldne oppdateringer det siste halvåret etter jeg flyttet i juni. Nettleverandøren har utrolig nok fortsatt ikke klart å levere stabilt bredbånd i min nye bolig (!!)

Jeg tror det kan blir bra og spennende for klubben når noen nå kan ta over med nye idèer, frisk giv og gjerne mere kunnskap enn jeg har om webdrift.

nbm
12-07-2009, 21:43
De nye som nå tar over jobben med hjemmesida vår er:

Kjetil fra Eydehavn!
Sondra fra Hisøya !
Nils fra Moland !?!

Nå som vi får 3 nye til å ta over, så håper vi at vi kansje får noe fart i hjemmesida vår igjen. Det er kommet inn et forslag til nye side, dvs, en ny layout. Dette for å gjøre siden vår mere moderne, og kansje litt mere brukervennlig.

Jeg har fått inn litt forslag til nye ting som kansje kunne gjøre sida litt mere inntressang.

Profil på medlemmene, med info om bil, bilder og lignende, Dette noe som kan oppdateres av medlemmet selv. En medlemsliste på nett med bilde for dem som ønsker det....

En egen rubrikk for info fra styret.. o.l.

Er det noen synspunkter på dette?

:smokin::smokin:

Er fra Moland bor på BjorbekkThefinger

Sondres
12-08-2009, 00:36
Jeg regner med Jeg Kjetil og Nils skal komme ordentlig i gang med utvikling og nytenking på nyåret. Inntil da setter vi pris på innspill, tips,
ønsker og råd :)

Jeg og Kjetil har allerede snakket litt om hva som kan utbedres. Deler av dette nevner Tore litt lenger oppe.

Jeg ser følgende kriterier som viktige.

1. Minimalistisk informativ hovedside.
2. Infoside om medlemer, dette for å øke aktivitet og besøk til siden.
3. Resultatside for diverse konkuranser.
3. Mulighet for Styret og eventuelle andre medlemmer og legge inn notater/nyheter
4. Integrering mot pirate4x4 sitt forum. Vi trenger etter min mening ikke 2 forum å forholde oss til. Kom gjerne med innspill på dette.
5

Sondres
12-08-2009, 00:40
Supersvein. Kan du kontakte meg eller Kjetil angående Domene- og Webhotell rettigheter.

99468600
sondre(a)iarendal.com