PDA

View Full Version : Årsmøtet 22 Januar

toresailor
12-07-2009, 16:58
Hei,

Årsmøtet et planlagt til 22 Januar 2010.

Saker til årsmøtet må gjerne sendes til styret snarest mulig. Kan sendes til meg eller andre medlemmer av styret. Bruk mail eller PM eller lag innlegg under her.

Innkallelse til årsmøtet kommer ut før jul.

Tore Hansen
12-07-2009, 21:00
- en ting som jeg vet dere jobber med,men ville bare minne dere på dette med grasrotandelen. dette er vel bare å få sving på,sånn at pengene bare kan begynne å strømme inn i klubbkassa:smile::smile:

toresailor
12-16-2009, 10:00
Hei igjen, det er straks tida for å sende ut inkallelsen til årsmøtet. Har ikke fått inn noen andre saker en det som er nevnt her.

Når det gjelder grasrot andelen, så er vi avhengige av å være registrert i frivillighets registeret for å kunne melde oss inn til grasrot andelen.

For å kunne registrere oss i frivillighets registeret så må vi ha endel ting på plass, og det som mangler nå er vedtektene, og stiftelses dokumentene. Stiftelses dokumenter har vi ikke funnet. og vedtekter har ikke blitt vedtatt enda. Vi hadde et forslag til vedtekter oppe på sist medlemsmøte i Arendal, og håper på at de blir vedtatt på årsmøtet. Det er mulig at årsmøtet også må skrive nye stiftelsesdokumenter, men det må vi sjekke litt rundt først.

Ellers så har vi gjort et forsøk på å få registrert klubben i enhetsregisteret, men fått avslag på det siden ikke hele styret sto nevnt i forrige årsmøtet referat. Vi vil sende inn en ny søknad etter årsmøtet i Januar, og regner da med at alt skal bli godkjent.

Er det noen saker som medlemmer av AOK/NMK Arendal her ønsker skal bli tatt opp på årsmøtet, så må de være meg ihende iløpet av 2 dager. for håper på å sende innkallelse til årsmøtet før helga.