PDA

View Full Version : Julehygge D28-12-09

Palle
12-27-2009, 10:33
Hej allesammen.
Og God jul:smile:

Som mange allerede ved, så er det i morgen vi hygger os i skoven, med grillet Gløgg og pølser:smile:

Det ser ud til at der kommer mange, så vi har lavet en aftale med naboen(Maskinstationen) om, at vi må parkere transportbiler og trailere hos ham, man kan gå langs markskellet ned til Thorkilds værksted, eller ringe efter en "taxi", det er strengt forbudt at køre på denne mark, da den er sået til.
Der kommer et stort flot P-skilt op ved vejen.
På denne måde kan vi forhåbentlig være her allesammen.

Som de fleste nok også har regnet ud er det, grundet vejret, en "smule" glat på græsskråningerne, derfor vil jeg anbelfale de biler, der ikke har grove dæk på, at parkere oppe på græsmarken.
Vedrørende græsmarken(den store flade på vej ned til køreområdet) er det også strengt forbudt, at lave hjulspind og udskridninger på den!!!
Dvs. Man kører pænt og fornuftigt ned til køreområdet, hvor man får masser af muligheder for at ræse af:smile::smile:

Edit(efter sms/telefonstorm) Her er adressen:
Tebstrupvej 29
8660 Skanderborg

Vi glæder os til at se jer.

BlackChart
12-27-2009, 17:56
Er det bare til "drop-in-tid" eller er der sat en start??

Palle
12-27-2009, 18:14
Det er bare at komme når det passer jer.
Vi er der fra ca 10 tiden.

ms sejersen
12-27-2009, 19:03
hej Palle

vi kommer en tur, regner med patrolen bliver færdig om et par timer. suzukien kommer med på ryggen.

Palle
12-27-2009, 20:59
hej Palle

vi kommer en tur, regner med patrolen bliver færdig om et par timer. suzukien kommer med på ryggen.

Det lyder godt, at den forsvarende mester i mudderkørsel deltager igen i år:smokin::smokin:

ms sejersen
12-27-2009, 22:58
så er vi kørende. og vi går selvfølgelig benhårdt efter tiltlen igen i år.
ThefingerThefinger

BlackChart
12-28-2009, 11:18
Hader når bilen er præmenstruel :(
Speederkablet knækkede her til morgen så jeg må nok hellere melde pas denne gang (ØV!)
Håber i hygger jer..

Palle
12-29-2009, 10:42
Ærgeligt Morten:(

Der var ellers rimelig godt gang i den.
Jeg talte med din bedre halvdel i brugsen, hun sagde godt, at du kæmpede noget med den.

Når du bliver klar igen, kan vi jo se, om ikke der kan blive til en testtur.

BlackChart
12-29-2009, 10:47
Ja, hun fortalte godt at i rippede dem for rundstykker, af flere omgange :D

Har fået lappet kablet sammen, med en kronemuffe, samt fået bestilt et nyt...

Imellemtiden er den ene trækaksel så begyndt at sige grimme lyde, så skal lige have fundet et par tusinde til nye led...

Men hva', det er jo ikke nogen ny bil mere :D

Før eller siden skal det nok lykkedes mig at den er klar når der er kørsel, vedligehold har bare lagt lidt stille det sidste halve år pga. manglende penge (eller rettere job!), så et eller andet sted har jeg jo selv bedt om det :D