PDA

View Full Version : Ekanal

andréhenriksen
01-12-2010, 20:14
Klubben har nå ordnet seg Ekanal , for å melde seg inn i dette skriver du : ekanal nmkoffroad og sende dette til 1963 , og meld deg på.
dette koster en krone pr motatt melding .

for dere som ikke vet hva dette er , er dette en informasjonskanal via sms , der styret vil publisere møter , kjøringer til medlemmene !

André

j0lle
01-12-2010, 21:34
Vil anbefale ALLE om og melde seg på denne tjenesten for og få info om våre kjøringer.

som andre sier så koster det dere en krone pr motatt melding og dette er ikke mye.

dette er en infokanal hvor det vil bli sendt ut meldinger ved f.eks kjøringer, medlemsmøter, Årsmøte og ellers viktig info ut til våre medlemmer.

det vil ikke bli unødvendig brukt så det vil ikke koste deg mange kronene i året.

(du kan melde deg av tjenesten når det måtte passe deg ved og sende: ekanal nmkoffroad stopp til 1963)

truls t
01-13-2010, 16:58
det er jo ikke kommet noen meldinger ennå..

j0lle
01-13-2010, 19:13
sender ikke ut meldinger bare for morro skyld, ikke alle som gidder og sitte og betale 1,- hver gang jeg kjeder meg. hehe

men det kommer meldinger ut når det er noe dere trenger\ønsker og vite om.

det er nå engang slik at ikke alle våre medlemmer er like ivrige på forumet her, det er heller ikke alle vi har mail adresse til, så fint om dere som leser her gir beskjed til andre medlemmer om denne ekanal så de kan få meldt seg på og få tilsendt viktig info.

j0lle
02-27-2010, 01:35
pr.dd er det 14 medlemmer på ekanal, syntes det er litt lite, og litt rart at vi ikke er fler.

er det ikke fler i klubben som er innteresert i og få beskjed ved kjøringer og liknende? eller er det bare det at folk ikke vet om denne ekanalen?

hvis sistnevnte er tilfelle så håper jeg dere som leser her melder dere på og sørger for og "reklamere" litt så de i klubben dere snakker med som ikke er med på dette kan få meldt seg på.

Gjentar meg selv og oppfordrer dere alle til og sende "ekanal nmkoffroad" til 1963