PDA

View Full Version : pris på ford f 250

Chris
01-16-2010, 04:23
Heisann jeg skal selge to forder begge er 89 mod F250 ene er regga som bil med totalvekt under 3,5 tonn og den andre er som lett lastebil. Den som er lett lastebil er rimelig komplett slipt ned og lakka opp ramme noe rust i hytta og litt smårust rundt om. skiltene på denne er levert inn for å slippe avgifter osv. den som er nedregga er eu godkjent nå med mye nye deler (transfer bremser starter noe nye lys og endel annet) her er ramma vært sandblåst og tectylert. hytta er bra men planet er litt dårlig i hjulbuer og hjørner bak. Planen var å bytte plan fra delebilen (lett lastebil) og over på den andre + at man da hadde en komplett delebil. men spørsmålet er hva kan man ta for disse to bilene samlet? Har fulgt med litt på prisene på finn osv men de varierer veldig. og det virker som om det ikke er mange som er nedregga. Kanskje et litt fjernt spm men jeg prøver fordet

EKJ
01-16-2010, 19:51
Tror det er mye som spiller inn her, rust er vel kansje en viktig faktor, da mange kvier seg for å kjøpe noe de må begynne med med en gang. Nedregga bil er absolutt ett pluss, har bilen C6 kasse er det ett minus i mine øyne da de ofte har 4,10 giring og skriker rett ut i 80+ km/t. Skift over planet og selg dem hver for seg, tror du tjener på det.