PDA

View Full Version : Bilder fra pinsen i Svarstad??

Tommy
06-02-2007, 11:39
Ingen som har??

Geared
06-02-2007, 11:53
Det ligger noe her http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=78253 og her http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=77747

Ta kontakt med de som har lagt de ut så får du sikkert maila de over til deg.

Tommy
06-02-2007, 11:57
Flottings... kult å se Andre luft Protobilen.... synes jaggu han bør kjøre litt mere...

Ser at Carl Wethal har skodd opp Suzukien også, hører rykter om en turtallsvilling motor under panseret...

crossbonedcrossbonedcrossbonedcrossboned

ShuDuck
06-02-2007, 12:45
Ser at Carl Wethal har skodd opp Suzukien også, hører rykter om en turtallsvilling motor under panseret...

På tide han roer gasspedalen, jeg har snart ikke flere deler igjen han kan ta Thefinger

Geared
06-02-2007, 13:07
Flottings... kult å se Andre luft Protobilen.... synes jaggu han bør kjøre litt mere...

Andrè kommer til å stille opp i konkuranser igjen neste år. Han er vel litt for opptatt med andre ting i år. Men han har dukket opp på begge treffa i mai.

Bilen til Carl går som ett skudd nå. Den gitt rett opp den bratte skråningen ved gjørmehullet bak kiosken. Der er det ingen som har kommet opp før...

Geared
06-02-2007, 13:19
Den siste linken jeg la ut er fra det første treffet vi hadde i mai ser jeg nå.

Janne Bronndal
06-02-2007, 23:36
Legger ut noen bilder fra helgen, her var alt fra små Suzukier, flotte Nissan Patroler, Landcruisere til Formula Offroadbiler. Noe "rekruttering" til Formula Offroad var det også...........Kan trygt si at å prøve bilen til Christian Austad var en opplevelse som ihvertfall ga mersmak!! En stor takk til deg for prøveturen!!:) Jeg ante virkelig ikke at jeg kunne prestere slike flotte grimaser.Kan trygt si at det kilte i magen, hadde følelsen av at bilen stakk av fra meg og at jeg hang igjen 50 meter etter den-Helt utrolig GØY!!!

ARH
06-04-2007, 01:07
Hva er historien bak den grønne Landcruiseren.. uten bakaksel?

Janne Bronndal
06-04-2007, 17:11
Den tok visst forlengs salto............

knixen
06-04-2007, 19:19
Det virker jo litt upraktisk...

Tommy
06-04-2007, 19:21
Den tok visst forlengs salto............

Ingen skadet... da trenger man ikke bruke penger på Lotto på en stund.. all lykke er sannsynligvis brukt opp...