PDA

View Full Version : Jeep Arctic Winter Challenge

1911
01-25-2010, 20:45
Påmelding til vinterens store happening er nå klar!

Lese mere her http://www.c3foto.no/JAWC_2010.html nedlasting av påmeldingsskjema på siden.

troaling
01-25-2010, 23:41
Mange ifra Harstad Offroaders som skal være med på dette i år?

mercemann
01-26-2010, 09:58
Mange ifra Harstad Offroaders som skal være med på dette i år?

Mulig jeg blir med hvis BT behandler søknaden min fort nok....

twoface
01-26-2010, 11:55
Hvis jeg bli ferdig med bilen å det da finnes ledige plasser seg jeg ikke bort fra at jeg tar turen..

Rubicon
02-13-2010, 22:10
Fortsatt ledige plasser på treffet, så meld dere på gutta. Her vil det bli utfordringer i alle klasser samt fokus på sosialt felleskap.

Viktig å støtte opp når det først er noen som gidder å ta jobben med å arrangere noe

Rubicon
02-18-2010, 16:24
Jeg har nå publisert menyen for middagen lørdag. Oppfordrer alle til å ta en titt: http://c3foto.no/jac/meny.pdf

Menyvalg vil bli registrert på lørdag morgen før kjøring, så gjør deg opp en mening på hva du ønsker nå. Dette er kun for å kutte ned ventetiden for den enkelte når vi skal spise.

Rubicon
02-18-2010, 16:25
På grunn av mange henvendelser har vi åpnet for at folk kan komme å kjøre kun en dag om det er ønskelig. Prisen for en dag er 600,- og inkl alt som inngår i den aktuelle dagen samt T-Skjorte. Se mer informasjon om dette på oppdatert påmeldingsskjema: http://c3foto.no/eksempler/paameldingsskjema_jawc_2010.pdf

HUSK å spesifiser hvilken dag du kommer og at du IKKE skal ha overnatting om du kun skal være med en dag.

Forøvrig så er det GRATIS for barn under 12 år å være passasjer, mat og telplass inkludert

Sørg for at budskapet blir spredt til alle de andre forumene, jeg har ikke kapasitet til å oppdatere alle

Velkommen til treff

Rubicon
03-04-2010, 19:21
Fortsatt ingen i fra Harstad som har meldt seg på...... Hva skjer á?

To dager igjen med påmelding, så heng i nå Harstad Off-Roaders eller ligger klubben helt Off for tiden?

mercemann
03-04-2010, 20:53
Fortsatt ingen i fra Harstad som har meldt seg på...... Hva skjer á?

To dager igjen med påmelding, så heng i nå Harstad Off-Roaders eller ligger klubben helt Off for tiden?

Knalldhar jobbing i mercemanns G-vognfabrikk. Helga vil vise om jeg rekker det eller ikke. Oppi all denne viktige bilbygginga skal det jo også gjøres litt skolearbeid, og stelle litt med dama. Men om bilen er kjørbar så dukker jeg opp.

Rubicon
03-05-2010, 22:19
Ja, du må stille på treff. For det første for å forsvare Harstads ære som Off-Road region, for det andre for å vise den nye bilen. Det kommer også to GD i fra Tromsø, så ditta blir bra!!

mercemann
03-05-2010, 22:40
Har fått dama te å forstå korr viktig dettan e. Så i morra blir ho med i garasjen å hjelpe tell med klargjøring. :D

I dag blei mellomaksel, giroverføring, baklys ++ fiksa

I morra ska resten av motor og lys kobles opp og skjermer ska monteres. Da mangle det vel egentlig bare bremser, skjermutbyggera og at girkassen e i orden. Den har æ nemmelig ikkje prøvd enda. Go natt

Harald
03-06-2010, 13:42
Klart du blir ferdig, d e du nødt til.
Kæm ellers ska slæpe Lille Grønne inn i feltet?
:beer::beer::beer:

Rubicon
03-06-2010, 15:24
Ja, om ikke annet, så må vi ha en bil i fra Harstad med på dette treffet også!!!

mercemann
03-06-2010, 18:19
Fikk montert på dører, tank, framskjermer i dag. Starter og dynamo er koblet til. Kjæresten min fikk tektylert en god del og spraya på et par lag med masse innvendig. Morradagen er dommedag. Da må det meste være på plass siden jeg må på skole fra mandag til fredag.

mercemann
03-06-2010, 22:01
Ser ut førr at det blir perfekte forhold neste helg. Bare MÅ få bilen klar.

mercemann
03-07-2010, 20:09
Etter nok en dag i garasjen må jeg bare gi opp å komme meg med denne gang. Det ble rett og slett for mye jobb. Men Neste gang må jeg vel ha en bil klar...... God tur til alle som drar. Jeg er virkelig sjalu.

Harald
03-14-2010, 19:21
Ka d e som skjer i Harstad.
INGEN oppmøte, tel årets kjøretur
:(

mercemann
03-14-2010, 19:50
Det e en skandale ja. Sjøl klarte æ ikkje å få ferdi biln. Ka som stoppa de andre kan man bare spekulere i. Håpe æ ikkje e midt mella to bila når neste treff går av stabelen. Førr æ har tenkt på dokker hele helga. Å kommer nok te å fortsette med det ei go stund framover.