PDA

View Full Version : Er det mulig å ettermontere sentersperre på ml?

Kvenmon
02-07-2010, 17:43
Hei, alle MB eksperter.....
Er det mulig å ettermontere sperre på senterdifrensialen på en 163 ml???
Jeg har hatt en ml siden mai 09 og har egentlig vært veldig fornøyd med bilen, men....det derre med åpen senter, tc, stiv bil, og dårlige, bratte veier er ikke noen god kombinasjon....
Har funnet ut at det skulle/skal selges en så kaldt offroad pakke til ml, og den inneholder både sperre på senterdiffen og bakakslingen:smile:...og kan jeg kjøpe å ettermontere det, ja da blir det virkelig en konge dagligbil:grinpimp:

Kan noen hjelpe meg ???

mercemann
02-07-2010, 19:04
Hei, alle MB eksperter.....
Er det mulig å ettermontere sperre på senterdifrensialen på en 163 ml???
Jeg har hatt en ml siden mai 09 og har egentlig vært veldig fornøyd med bilen, men....det derre med åpen senter, tc, stiv bil, og dårlige, bratte veier er ikke noen god kombinasjon....
Har funnet ut at det skulle/skal selges en så kaldt offroad pakke til ml, og den inneholder både sperre på senterdiffen og bakakslingen:smile:...og kan jeg kjøpe å ettermontere det, ja da blir det virkelig en konge dagligbil:grinpimp:

Kan noen hjelpe meg ???

Dersom du skaffer meg chassinr på din bil og en med sperrer så kan jeg sjekke. Finner ikke noe sperredeler sån uten videre på epc.

knixen
02-07-2010, 19:09
Gidder du ikke måke snø??? Thefinger:beer::beer::beer:

Knallfin bil:wink_animate:

Kvenmon
02-07-2010, 20:59
Du skal få chasi nr Mattis.....takk takk,

Jeg har måkka snø som bare faan i går å i dag.....steike her har vi fått 58cm på flat mark

Kvenmon
02-08-2010, 10:33
hmmmm her ser det ut som jeg får et problem.....
Satt ei stund å surfa i går kveld, og fant vell egentlig ut at det ikke er solgt, laga sentersperre til ml:(...huff før siste gen (dagens ml)