PDA

View Full Version : Premiering Midtnorsk cup og Trøndercup 2009

onkel
02-24-2010, 16:11
Jeg lurer på hva skjer med premiering for i fjor
forventet dette på Gærhølets vintertreff for slik har det vært
hva skjer ?????

onkel
02-24-2010, 16:15
Denne gjelder vel for challenge også....

bjerk1
02-24-2010, 20:59
det lure faktisk æ å på!! forventa det va på Lørdagskvelden æ men.

Botters
02-24-2010, 21:02
Jeg trodde også det skulle være premieutdeling på Vintertreffet. Men det er allt jeg vet.

ToyLux
02-25-2010, 09:42
Hva med arrangøren av treffet?

onkel
02-25-2010, 15:38
Er det arrangøren av vintertreffet altså Gærhølet som ikke i 2009 arrangerte hverken midtnorsk,trøndercup eller challenge som skal sørge for premiering ?

bjerk1
02-26-2010, 00:25
Er det arrangøren av vintertreffet altså Gærhølet som ikke i 2009 arrangerte hverken midtnorsk,trøndercup eller challenge som skal sørge for premiering ?

hmmm, har æ ikke tenkt på. godt sagt egentlig. hehe. hadd æ visst det så hadd æ sikkert snakka med mikal (pga han veit kæm som ha premian osv sikkert Thefinger) åsså tatt det med oppover å kanskje fått t det? jaja. kanskje få t ett lite treff like før sesongstart å ta premieutdelinga der da? hmmm

GMC4X4
02-26-2010, 06:05
Det går ann å ta premieutdelinga etter middagen på lørdag i ålen.?.
....men e det egentlig nå å ha premieutdeling for da?

onkel
02-26-2010, 08:12
Det går ann å ta premieutdelinga etter middagen på lørdag i ålen.?.
....men e det egentlig nå å ha premieutdeling for da?

For utøverne så bør det være premieutdeling Jeg har kjørt 4 runder midtnorskcup og 2 runder tc (tredje ble avlyst) så muligheten til å kjøre har vært der.
Solveig har kjørt challenge runde 1 og var påmeldt og tilstede da arrangør av runde 2 pluttselig kom på at de ikke orket og arrangere
Når det arrangeres slike løp bør det være premieutdeling v. endt cup som det står i midtnorskreglene

bjerk1
02-26-2010, 13:29
For utøverne så bør det være premieutdeling Jeg har kjørt 4 runder midtnorskcup og 2 runder tc (tredje ble avlyst) så muligheten til å kjøre har vært der.
Solveig har kjørt challenge runde 1 og var påmeldt og tilstede da arrangør av runde 2 pluttselig kom på at de ikke orket og arrangere
Når det arrangeres slike løp bør det være premieutdeling v. endt cup som det står i midtnorskreglene

ENIG :smile:
Men en annen mulighet er også vintertreffet på ulsberg som det alltid har vært. ihvertfall igjen til neste år. må få t det igjen trur æ. va rett det :smokin:

kjæm du i vassfjellet imårra da steinar? familiedag der. kjæm my folk!

onkel
02-26-2010, 13:39
Beklager men skal jobbe i morgen så du får gi litt ekstra gass for meg å du da

GMC4X4
02-26-2010, 13:55
Det bli premieutdeling i ålen, lørdag etter middagen.

Vell møttThefinger

onkel
02-26-2010, 14:57

Vell møttThefinger

Blir det da for alle tre cupene Tomas ?

weasel
02-26-2010, 17:26

Gærhølet sto vell også oppført som arrangsjør av cuprunde i 2009, men valgte å avlyse dette. Så viss det er det du klager på så kan du faktisk selv forklare oss hvorfor dere ikke gidder å arrangere en cuprunde som dere har sagt at dere skal gjøre.
Syns det er flere som syter å klager, men ingen som gidder å gjøre en DRITT.

De siste to-tre årene er stort sett alt arrangert av en håndfull personer.
Sålenge dere ikke er blandt denne hånfullen med personer så syns jeg at dere kan holde kjeft.

At dere betaler noen få kroner for å få kjøre driter jeg faktisk i, for dette er ikke akkurat god buisniss for oss som har stått på for at dere skal få komme til dekket bord å ha det gøy.

Ha et lykkelig 2010.

MVH
Svein Henriksen

GMC4X4
02-26-2010, 18:17
Blir det da for alle tre cupene Tomas ?

Veit itj kordan det bli me mnc`n? Det blir for øvrig opp til dere som var arrangører av tc`n til å fremskaffe premier, så skal vi stå for utdelingen:smokin:.

Har et par ideer om premiutdeling til neste år, men det får vi arrangørene ta oss imellom.

Botters
02-26-2010, 21:06
Etter som jeg husker så var/er det vel Trønderklubbene sin tur å fikse premier til MNC 2009.

onkel
02-27-2010, 17:44
Åge har rett de fikset premier i fjor...
Å premiene i år det kan vel de som er formenn iklubbene sette sammen ?
Svein : jeg kan godt komme med min mening om hvorfor ditt og datt med tanke på både arrangering og økonomi men det tar vi på tomannshånd evt.i ålen

ToyLux
02-28-2010, 08:23
Ref.

Vell møttThefinger

:idea:

onkel
03-10-2010, 20:33
En kort historie om Alle, Noen, Enhver og Ingen.
Det var et viktig arbeid som skulle gjøres og Alle var sikker på at Noen skulle gjøre det.
Enhver kunne gjort det, men Ingen gjorde det...
Noen ble sinte på grunn av dette, for det var Alle`s jobb.
Alle trodde Enhver kunne utføre det, men Ingen forsto at Alle ikke ville gjøre det.
Det endte med at Alle bebreidet Noen da Ingen gjorde hva Enhver kunne ha gjort.

Har det skjedd noe i fohold til premiering ?

ToyLux
03-10-2010, 20:36
Hei alle deltakere av Trøndercup og MNC, spesielt dere som deltok i 2009.
UOR har tatt opp denne saken i styre og har snakket med formann i NMK Oppdal Offroad.
Vi har kommet fram til følgende:

MNC
Her mener vi det er grunnlag for pokalutdeling. Det blir ikke gjennomført i Ålen.
Vi ønsker og gjennomføre dette på første Trøndercuprunde 15.mai 2010 , hvis ikke noen av arrangørene fra møre protesterer.

Videre løsning på dette med pokaler og MNC -TC runder bør kanskje drøftes og gjøres en avtale på, arrangørklubbene i mellom, før første runde 2010.

TC
Her er ikke verken antall runder eller deltakelse tilstrekkelig til og dekke opp for pokalinnkjøp. Alle deltakere har blitt premier ved hvert løp.
Det er laget Diplomer som vil bli utdelt på vintertreffet i Ålen til helgen, som det er skrevet her tidligere. Dette gjelder både biltrial og Challenge.

Det bør også her etter vår mening, drøftes og avtales løsning for videre praksis før sesongstart.

Så ingen tror at dette er en trend eller ønske om nedgangstider for Trøndercupen, vil jeg presisere og referere offroadmøte i januar,
VI ØNSKER OG ØKE AKTIVITETEN LOKALT I TRØNDELAG!

Kan slippet ut et lite rykte om TO nye aktiviteter/treff under planlegging fra Utkanten's side, dette blir KULT! :eyemouth:

Håper dere synes at dette er en grei løsning :smile:

onkel
06-20-2010, 19:40
Hei alle deltakere av Trøndercup og MNC, spesielt dere som deltok i 2009.
UOR har tatt opp denne saken i styre og har snakket med formann i NMK Oppdal Offroad.
Vi har kommet fram til følgende:

MNC
Her mener vi det er grunnlag for pokalutdeling. Det blir ikke gjennomført i Ålen.
Vi ønsker og gjennomføre dette på første Trøndercuprunde 15.mai 2010 , hvis ikke noen av arrangørene fra møre protesterer.

Videre løsning på dette med pokaler og MNC -TC runder bør kanskje drøftes og gjøres en avtale på, arrangørklubbene i mellom, før første runde 2010.

TC
Her er ikke verken antall runder eller deltakelse tilstrekkelig til og dekke opp for pokalinnkjøp. Alle deltakere har blitt premier ved hvert løp.
Det er laget Diplomer som vil bli utdelt på vintertreffet i Ålen til helgen, som det er skrevet her tidligere. Dette gjelder både biltrial og Challenge.

Det bør også her etter vår mening, drøftes og avtales løsning for videre praksis før sesongstart.

Så ingen tror at dette er en trend eller ønske om nedgangstider for Trøndercupen, vil jeg presisere og referere offroadmøte i januar,
VI ØNSKER OG ØKE AKTIVITETEN LOKALT I TRØNDELAG!

Kan slippet ut et lite rykte om TO nye aktiviteter/treff under planlegging fra Utkanten's side, dette blir KULT! :eyemouth:

Håper dere synes at dette er en grei løsning :smile:

Første runde og andre i midtnorsk har vært hva skjer med dette nå ????
Jeg foreslår at at premiering for 2009 blir foretatt på Bjorli når mnc 3 skal kjøres da det kommer til å være mange møringer der som skal ha pokaler.
Dette må fikses nuhhhh...

ToyLux
06-21-2010, 10:37
Kan du ordne saken Steinar? Konferer med Paul hos oss.

onkel
06-21-2010, 20:17
Kan du ordne saken Steinar? Konferer med Paul hos oss.

Jeg kan selfølgelig ta de med nedover om Paul fikser de til da.

onkel
08-08-2010, 10:46
intet sett intet hørt ..................................

rocky td
08-08-2010, 22:28
intet sett intet hørt ..................................

Ska ta mæ av det her æ Steinar.
Bli te siste runde i MNC.

onkel
09-05-2010, 22:08
No har æ fått pokal for midtnorskcup den va fin ja ....
Men den står det 2010 på .....
2009 ?

(Vidar æ har en t dæ hjemme som det står 2010 på)

onkel
04-29-2011, 20:54
Bump
Er det ikke det de sier...