PDA

View Full Version : Dugnad på Flittig, førstkommende lørdag og søndag

Trond Ihle
03-11-2010, 20:05
Lysere dager å våren nærmer seg og da dukker det opp ting som skal gjøres.

Plassen skal oppgraderes med rydding i containere, vårpuss på beltevognene, den ene har overvintret oppe i skogen:-) og det er på tide å få den i drift igjen, må skifte aksel og lager på ett av hjulene ++

Løyper skal ryddes og kanskje vi får hjelp av maskiner til å kjøre inn masser - sand i løypene slik at det blir mindre søle og egnet for standard biler. Vi skal jo arrangere sørlandscup i begynnelsen av juni og det går fort dit:smokin:

Ta med motorsaga, arbeidslyst, noe å grille og du vil få en meningsfylt helg blant offroad kamerater:smile::smile:

Kan du bare en av dagene, er du like velkommen. "betalingen" gjøres med dugnadskort

Noen som tar utfordringen og dukker opp?

Geirk
03-11-2010, 22:12
Joda:)kommer!

rogerbakken
03-11-2010, 22:51
jeg kommer !! :wink_animate:

Zuki_Tov
03-12-2010, 11:41
Jeg kommer :D:smile:

Mikael
03-12-2010, 12:12
Får ta en helg å hjelpe til litt :smile:

Trond Ihle
03-13-2010, 21:08
http://www.youtube.com/watch?v=P-qcYjQcMiU

Flott dugnadsdag og mye ble gjort, jeg har fått meg video kamera og fikk filmet deler av dugnaden. Jeg fikk ikke filmet løyperydding, container rydding, beltevogn reparasjon i flere varianter, kanskje jeg får gjort det i morgen:smile:

Takk til alle som deltok:smile:

Vi fortsetter i morgen med uforminsket styrke, så du har fortsatt anledning til å hjelpe til:smile:

peterder
03-13-2010, 23:31
Kunne desverre ikke i dag.. har vært opptatt med å hente bil og litt av hvert, men kommer i morgen.. om 10,5 timer fra nå:)